;')quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Post dan eerst een foto van je eigen aftandse kop...
Post nu maar pics voordat je gaat oordelen over andere mensen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
;')
Omdat jailbait lekker is en de meeste pubers niet?
chimeid jaquote:
hehequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef Afwazig het volgende:
Crosspost.
Pseudo-intellectuele pretentieuze hoeren die denken dat ze heel tof zijn en vervolgens over 'puisterige pubers' praten terwijl ze dit stadium waarschijnlijk net zelf voorbij is![]()
. Royal sadness
Gast wat is chimeid voor een nieuwe term dan? Werkt die achter de balie bij de Chinees?quote:
Oude mensen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:21 schreef Zapato het volgende:
[..]
Gast wat is chimeid voor een nieuwe term dan? Werkt die achter de balie bij de Chinees?
chimeid is een verkorting van chinese meidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:21 schreef Zapato het volgende:
[..]
Gast wat is chimeid voor een nieuwe term dan? Werkt die achter de balie bij de Chinees?
23 oud vinden.quote:
Nee, omdat je waarschijnlijk een dik vadsig FOK!kend kutwijf bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
;')
Omdat jailbait lekker is en de meeste pubers niet?
India wordt Indimeid?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
chimeid is een verkorting van chinese meid
je hebt ook japmeid, das een japanse meid
Ik hou persoonlijk meer van de thaimeids...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
chimeid is een verkorting van chinese meid
je hebt ook japmeid, das een japanse meid
haha, dat kanquote:
Je kan er beter zo uitzien als ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef joao het volgende:
beter dat ja als je 14 bent geen enkele puist hebt en gwn gezellig 1.65 lang bent met een pet...
zoals ik!!
zie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |