Nee hoor, gewoon VWO. En geen reet voor gedaan. was zelfs snipverkouden tijdens Frans en Wiskunde.quote:
Gelukkig. Ik ook VWO gedaan, viel allemaal genoeg mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:10 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon VWO. En geen reet voor gedaan. was zelfs snipverkouden tijdens Frans en Wiskunde.
ik lts zwakstroom jwtz!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ook VWO gedaan, viel allemaal genoeg mee.
Man wat ben jij tofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:10 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon VWO. En geen reet voor gedaan. was zelfs snipverkouden tijdens Frans en Wiskunde.
Sinds wanneer is een gemiddeld essay 100 pagina's? Je doet zeker Psychologie of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:09 schreef moezeidekoe het volgende:
net al van die puisterige pubers die in hun broek schijten bij het profielwerkstuk, dat maar de helft is van een gemiddeld essay qua woorden.
Wie the fuck wil er nou met jou verder praten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Leonidas82 het volgende:
haha,
allemaal mbo/wo en woknuppels in dit topic
Gaan jullie nou maar eerst een phd halen, dan praten we verder
Haha, jij bent te dom om de verschillende studie niveaus uit elkaar te houden en moest ninja edittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Leonidas82 het volgende:
haha,
allemaal mbo/hbo en woknuppels in dit topic
Gaan jullie nou maar eerst een phd halen, dan praten we verder
een profielwerkstuk was echt geen 50 pagina's slimmerik. Een gemiddelde masterscriptie van 14000 is dat niet eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gemiddeld essay 100 pagina's? Je doet zeker Psychologie of zo.
En terecht, pseudo-intellectuele pretentieuze hoeren die denken dat ze heel tof zijn en vervolgens over 'puisterige pubers' praten terwijl ze dit stadium waarschijnlijk net zelf voorbij isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Zapato het volgende:
Dit soort topics brengt altijd het slechtse in de FOK!ker naar boven.
QFT. Ik chill 'm dagelijks op een bankje in het park met een traytje AH halve laaiters jwz.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef Dimens het volgende:
Hahahaha al die mensen die leren en toetsen moeten maken.
Alsof je het over de duivel hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En terecht, pseudo-intellectuele pretentieuze hoeren die denken dat ze heel tof zijn en vervolgens over 'puisterige pubers' praten terwijl ze dit stadium waarschijnlijk net zelf voorbij is![]()
. Royal sadness
Dit is gewoon een troll dat kan niet andersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Alsof je het over de duivel hebt.
Pubers
Goede timing deze post man. Maar inderdaad, alsof werklast en -druk niet relatief zijn aan de periode waarin je je bevindt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En terecht, pseudo-intellectuele pretentieuze hoeren die denken dat ze heel tof zijn en vervolgens over 'puisterige pubers' praten terwijl ze dit stadium waarschijnlijk net zelf voorbij is![]()
. Royal sadness
Is het ook, maar Opa Bakkerbaard zei het volgende, toen ik deze user aankaartte als trol:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is gewoon een troll dat kan niet anders.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |