Welke 2quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet voor wie van de 2
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dat 't snel beter weer wordt, de hele dag regen is zo deprimerend
Morgen zou het wat beter wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Na regen komt zonneschijn zeggen ze toch.
Of de wereld vergaat, dat kan ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Maar nu nog niet he.quote:
Hij is boven je.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
Waar is baby wanneer je hem nodig hebt?Wie heeft er verstand van DFD's tekenen?
Precies, ik wil wel 2 weken 'opzegtermijn', zodat ik nog lekker wetteloos kan rondrellenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nu nog niet he.
Zou mooi klote zijn als de wereld nu vergaat, voor niks de afgelopen tijd zoveel gewerkt.
Oh ja FF en Kreng was hilarisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Dank Godtje. Was nou niet echt heul heftig, krengetje en die ex van haar was leuker
Mot je weten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
Waar is baby wanneer je hem nodig hebt?Wie heeft er verstand van DFD's tekenen?
Inderdaad, nog even alles doen wat verboden isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, ik wil wel 2 weken 'opzegtermijn', zodat ik nog lekker wetteloos kan rondrellen
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk was het best genantquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja FF en Kreng was hilarisch.
Ik kan nog steeds genieten van de informatie dat hij een overmatige wife beatende eikel is.
Kan hij minder goed tegen.
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds genieten van de informatie dat hij een overmatige wife beatende eikel is.
Dat was zo'n beetje de laatste echt toffe rel hier. Het gaat slecht met Singles.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooie rel was dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Dank Godtje. Was nou niet echt heul heftig, krengetje en die ex van haar was leuker
Is het mogelijk om in een DFD-diagram een dataflow te tekenen van een klant naar de datastore?quote:
Je kan maar beter de waarheid weten. Voor hetzelfde geld ben jij de volgende met wie hem date.quote:
Dan nog is het vrij kansloos elkaar zwart te gaan makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan maar beter de waarheid weten. Voor hetzelfde geld ben jij de volgende met wie hem date.
Ik geloof wel in het schandpaal principe.
Waarheid vertellen is niet zwart maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het vrij kansloos elkaar zwart te gaan maken
Klinkt logischquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het mogelijk om in een DFD-diagram een dataflow te tekenen van een klant naar de datastore?
Maar het lampje is volgens mij net aangegaan. Ik dacht dat het wel kon maar bedenk me net dat er volgens mij geen directe mogelijkheid is.
Omdat er altijd een proces moet zitten tussen het eindtstation/terminator en de datastore en dat het niet direct kan.
Als ik het nu wel begrijp;
Ja, de waarheid is belangrijk. Maar de manier waarop was, vond ik, best genant.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan maar beter de waarheid weten. Voor hetzelfde geld ben jij de volgende met wie hem date.
Ik geloof wel in het schandpaal principe.
Wie zegt dat wat iemand hier neerzet de waarheid is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarheid vertellen is niet zwart maken.
Maar ik was er niet bij dus kan het niet op waarheid beoordelen.
Het is nooit ontkent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat wat iemand hier neerzet de waarheid is?
Is ook al een jaar terug of zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat ik het heb gemistWaarom laat niemand dat dan ook even weten?
Krengel was ook niet helemaal een heilige.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de waarheid is belangrijk. Maar de manier waarop was, vond ik, best genant.
Ik geloof Krengel ook hoor, zonder twijfel.
30cm piemel. For real.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat wat iemand hier neerzet de waarheid is?
18cm piemel. For real.quote:
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar goed, boeiend ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krengel was ook niet helemaal een heilige.
Met die taalfaal twijfel ik toch hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18cm piemel. For real.
Punt is, men weet hier dat ik dat hier gewoon neer zet, men geloofd mij wel
Mijn lengte is ook geen geheim, maar niemand vraagt erom. Jij hebt er al drie keer ongevraagd aan gerefereerdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18cm piemel. For real.
Punt is, men weet hier dat ik dat hier gewoon neer zet, men geloofd mij wel
Er wordt wel vaker niet gevraagd om dingen (die men eigenlijk wel/niet wil weten) en toch zeg ik hetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn lengte is ook geen geheim, maar niemand vraagt erom. Jij hebt er al drie keer ongevraagd aan gerefereerd
Ik waardeer je ook om je gebrek aan schaamtequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt wel vaker niet gevraagd om dingen (die men eigenlijk wel/niet wil weten) en toch zeg ik het
Welke bushquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik waardeer je ook om je gebrek aan schaamteFor real. Beter dan het politiek correcte beating around the bush.
Nou nou nou nou, zoveel past er dus ook niet in he. Bij 18 cm zou hij *pakt calculator*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al het bloed stroomt ergens anders naartoe dan naar de hersenen
Dank jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik waardeer je ook om je gebrek aan schaamteFor real. Beter dan het politiek correcte beating around the bush.
Die wil ik niet in mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, zoveel past er dus ook niet in he. Bij 18 cm zou hij *pakt calculator*
6 liter bloed = 6 dm^3 = 6000 cm^3
Inhoud cylinder = l x pi x r^2
6000 = 18 x pi x r^2 = 56,5 x r^2
r^2 = 6000/56,5 = 106
r = wortel(106) = 10,3
Dus een diameter van 20 cm...
Auw...
druk druk drukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
@Memento-Mori Waarom ben jij geen drankje komen doen van het weekend?
Dat is inderdaad wel esthetisch zo verantwoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ballen kaal, erboven netjes bijgewerkt (past beter bij mijn buikhaar)
whutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, zoveel past er dus ook niet in he. Bij 18 cm zou hij *pakt calculator*
6 liter bloed = 6 dm^3 = 6000 cm^3
Inhoud cylinder = l x pi x r^2
6000 = 18 x pi x r^2 = 56,5 x r^2
r^2 = 6000/56,5 = 106
r = wortel(106) = 10,3
Dus een diameter van 20 cm...
Auw...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iets met pasen, pinksteren en op 1 dag
Beetje jammer weerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* stbabylon knutselt verder met zijn vierde dimensiemanipulatorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan al?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Idd, plek 30-40 zo'n beetjequote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relaties, zijn, kut!
En misschien wil ik niet eens
Nonsens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relaties, zijn, kut!
En misschien wil ik niet eens
Oh wacht..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Zit Sedan dan nog niet op de max 5 Singles?
Nee sorry, nu is het te laat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het helpt zeker niet als ik zeg dat het niet aan jou ligt
Caroooooltjuuuuhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles
jij had toch ooit wat met die ene uit de buurt van Utrecht?
Dan nog kom ik bij lange na niet op 5quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles
jij had toch ooit wat met die ene uit de buurt van Utrecht?
Nou vooruit maar weer danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
druk druk drukemporium enzo he
en vrijdag naar popbar in Haldern geweest
Nee, maar deze laatste had ik gemist, dus wie weet hoeveel er nog meer zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog kom ik bij lange na niet op 5
Volgens mij bent je de enigequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar deze laatste had ik gemist, dus wie weet hoeveel er nog meer zijn
Maar jij zat al aan de 5quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Moet nu nog wel even een hartig woordje met MissB spreken...
Hoe lang hebben jullie wat gehad? Twee maand?quote:
Daar gaat het niet om. Een gesprek dat we ooit hebben gehad komt nu in een ander daglicht te staan. Maar we hebben het er verder niet meer over.quote:
Nou ja, als het alleen een keer (of een paar keer) 's avonds wordt gezegd, dan zie ik het niet. Ik ben alleen overdag, buiten het weekend in Singles.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MissB kan wel, want die heeft hij al een keer gehad.
doe niet zo raarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef YipYip het volgende:
Zijn er ook [Singles] relaties die stand houden ?
MissMSX en haar slaaf... eh man zijn nog samen, maar die hebben elkaar volgens mij niet hier ontmoet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef YipYip het volgende:
Zijn er ook [Singles] relaties die stand houden ?
Zou ik niet zo zeker van zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MissB kan wel, want die heeft hij al een keer gehad.
Dat dacht ik dus ook al .quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme check my notes...
Nee, ik heb niet gesekst, zelfs niet gezoend met MissB.
Dan heb ik dingen door elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme check my notes...
Jij hebt een boekje met aantekeningen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme check my notes...
Nee natuurlijk niet! Come on!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te kort. En M is echt een lieverd waar ik nog steeds heel veel van hou. en laten we het verder daar maar op houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie wat gehad? Twee maand?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Come on!Jij werkt meteen bij op je nieuwe tablet, handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houden zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog met geen enkele single een relatie gehad. Tenmsinte, hij postte hier wel, maar we hebben elkaar hier niet ontmoet. Dus
Oh, je bent ook geen verantwoording schuldigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te kort. En M is echt een lieverd waar ik nog steeds heel veel van hou. en laten we het verder daar maar op houden.
Oh relaties... dus niet als in een eufisme voor seks. Nee, dan heb ik ook geen relatie gehad met een Single.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog met geen enkele single een relatie gehad. Tenmsinte, hij postte hier wel, maar we hebben elkaar hier niet ontmoet. Dus
Jawel. Nou ja, of dat nu destijds Singles of R&P SC heette is niet helemaal relevant, die hebben in het verleden wel eens door elkaar gelopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MissMSX en haar slaaf... eh man zijn nog samen, maar die hebben elkaar volgens mij niet hier ontmoet.
Dat was meer als antwoord op de vraag of Singles relaties wel stand houdenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh relaties... dus niet als in een eufisme voor seks. Nee, dan heb ik ook geen relatie gehad met een Single.
Dat is 1...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Nou ja, of dat nu destijds Singles of R&P SC heette is niet helemaal relevant, die hebben in het verleden wel eens door elkaar gelopen.
Dat is dus al VET lang. En hij is ook nog eens door haar aan de ketting gelegd! Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Nou ja, of dat nu destijds Singles of R&P SC heette is niet helemaal relevant, die hebben in het verleden wel eens door elkaar gelopen.
Neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was meer als antwoord op de vraag of Singles relaties wel stand houden
Oh nee okquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was meer als antwoord op de vraag of Singles relaties wel stand houden
Wie is M nu weer? MB? die heet irl toch heul geen M.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te kort. En M is echt een lieverd waar ik nog steeds heel veel van hou. en laten we het verder daar maar op houden.
Je zou het haast zeggen hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jij kan t weten als ervaringsdeskundige
Babs heeft nooit een relatie gehad met een Singlequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen he
Maar vooralsnog moet je bij babylon zijn volgens mij
Ah zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Babs heeft nooit een relatie gehad met een Single
Als ze van Singles zijn, is de kans redelijk groot dat hij er nog steeds contact mee heeft andersquote:
Als hij nattigheid voelt...dan blijft hij nog even.quote:
Werksequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
nou ik ga maar eens iets doen voor mn geld en richting werk![]()
Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
Ook even vandoor, tot zo.
Even gedachte verzetten.
Oeh, wat wordt het?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, het verzoek voor design voor mijn tattoo de deur uitgedaan.
* Mystikvm is enthousiast
Merendeel niet meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze van Singles zijn, is de kans redelijk groot dat hij er nog steeds contact mee heeft anders
Wat ga je laten zetten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, het verzoek voor design voor mijn tattoo de deur uitgedaan.
* Mystikvm is enthousiast
Deze stijlquote:
Mooi, dat word een paar uurtjes zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze stijl
[ afbeelding ]
Een sleeve, tot halverwege mijn onderarm. Vriendin van mij is kunstenaar, zij gaat zich wagen aan een design en dan is het shoppen langs tattoo artists om iemand te vinden die hem wil zetten.
Gadverquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze stijl
[ afbeelding ]
Een sleeve, tot halverwege mijn onderarm. Vriendin van mij is kunstenaar, zij gaat zich wagen aan een design en dan is het shoppen langs tattoo artists om iemand te vinden die hem wil zetten.
Oohjaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze stijl
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze stijl
[ afbeelding ]
die is mij iets te bloederig, maar verder wel mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze stijl
[ afbeelding ]
Tsja, als ik jou had gevraagd dan had ik met een gigantisch paard op mijn arm gelopenquote:
Mij deze ook, misschien is deze nog een iets beter voorbeeld:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
die is mij iets te bloederig, maar verder wel mooi
Nee, want ik vind dieren tattoo's zowaar nog lelijkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, als ik jou had gevraagd dan had ik met een gigantisch paard op mijn arm gelopen
[..]
Mij deze ook, misschien is deze nog een iets beter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Vind dat wel mooi zo'n sleeve.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, als ik jou had gevraagd dan had ik met een gigantisch paard op mijn arm gelopen
[..]
Mij deze ook, misschien is deze nog een iets beter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik heb dat met alle tattoo's die iets voorstellen. Daarom wil ik iets dat niet echt iets voorstelt, maar waarvan ik het design wel mooi vind. Denk er al 6 jaar over en nu moet het er maar eens van komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik vind dieren tattoo's zowaar nog lelijker
Ik vind eigenlijk geen enkele tattoo mooi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle tattoo's die iets voorstellen. Daarom wil ik iets dat niet echt iets voorstelt, maar waarvan ik het design wel mooi vind. Denk er al 6 jaar over en nu moet het er maar eens van komen.
een aarsgeweiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle tattoo's die iets voorstellen. Daarom wil ik iets dat niet echt iets voorstelt, maar waarvan ik het design wel mooi vind. Denk er al 6 jaar over en nu moet het er maar eens van komen.
Triggerfingerquote:
Ja, die TV kan echt niet meerquote:
Ja, en de rest van die kamer (op bank en stoel na) ook niet meerquote:
Oh, het is Engels. Dat verklaart een hoop jaquote:
Londen (richmond) volgende week donderdag en vrijdagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het is Engels. Dat verklaart een hoop ja
Ik ga wel meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Londen (richmond) volgende week donderdag en vrijdag.
Heb ze een paar keer live gezien, en zolang ze zich niet van te voren compleet bezatten is het echt skrikkelijk tof!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het publiek binnen 1 minuut zo mee krijgen![]()
Zo veel natuurlijke power
Ok, ik bel het even door aan degene die mijn vluchten boektquote:
Londen isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ik bel het even door aan degene die mijn vluchten boekt.
Weg met de grote lijderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter goed gejat!
Fotoboek van RobbieRicardo
Het is mijn eerstequote:
Op mijn polsquote:
Misschien kan je deze man dan de weg wijzen. Samen gezellig oud zijnquote:
Ik hoop dat het een kloon is, echtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter goed gejat!
Fotoboek van RobbieRicardo
Ik ben alleen fysiek oud, geestelijk ben ik nog 3.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kan je deze man dan de weg wijzen. Samen gezellig oud zijn
waar kan een aode man uit gaan
Maar hoe kan je als rasechte fokker nou niet weten wie Robbie is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zag alleen die foto's en het stukje tekst. Van dat soort malloten kijk ik echt niet meer op
Maandag ook vrij?quote:
Dan maar geen rasechte Fokker en een newbiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan je als rasechte fokker nou niet weten wie Robbie is?![]()
Newbie
Maar wel 'werken'. Maar dat scheelt, je doet nooit meer dan 'werken'.quote:
Ik ook, maar morgen werk ik wél thuis. Dus het voelt ook als vrijquote:
Terecht, AL het densvolk is tuig, bij voetbalsupporters is het maar een klein groepjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Dancefeesten krijgen nota voor politie-inzet
Maar voetbal valt erbuiten
Lees het bericht eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, AL het densvolk is tuig, bij voetbalsupporters is het maar een klein groepje.
Deze is toch mooier!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Dancefeesten krijgen nota voor politie-inzet
Maar voetbal valt erbuiten
Jezusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze is toch mooier!
Vrouw (22) mept rapper in 1 slag dood na weddenschap
Waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
Morgenavond uit eten in Haarlem, kijken of ik daar ook op de fiets heen ga
Ik heb mijn bruid gevonden, de repper-slayerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze is toch mooier!
Waar gaat het heen met de hedendaagse rappersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze is toch mooier!
Romantisch trouwen in de gevangenisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn bruid gevonden, de repper-slayer.
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
Vanavond met mijn werkvriendinnetjes uit etenGezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit wel een leuke vrijgezellin bij maar die is nog aan het bijkomen van een relatie met een klootzakquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:47 schreef Godtje het volgende:
Ik moest lachen![]()
Wat is het verschil tussen een hbo'er en een EHBO'er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet geen rammelende eierstokken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zit wel een leuke vrijgezellin bij maar die is nog aan het bijkomen van een relatie met een klootzakBovendien misschien iets te oud voor je, alhoewel wel heel slank en knap
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:47 schreef Godtje het volgende:
Ik moest lachen![]()
Wat is het verschil tussen een hbo'er en een EHBO'er?
For great justice!
Mart Smeetsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
Mag ik zeggen
Ja dat mag ik zeggen!
Dat ik Burlesque helemaal niet zo slecht vond?Mooie show en wat een geweldige stem heeft dat wijf toch.
Apart dingetje... Ik vraag me serieus wel af of dat wat toevoegtquote:
Als je daar serieus in bent moet je hem kopen of het topic blijven volgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart dingetje... Ik vraag me serieus wel af of dat wat toevoegt
Ik ben waarschijnlijk vanavond vergeten dat het topic bestaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je daar serieus in bent moet je hem kopen of het topic blijven volgen.
Als je er in post dan zie je hem vanzelf weer in je MyAtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk vanavond vergeten dat het topic bestaatIk vraag het me voor nu gewoon af.
Maar, misschien is 't ook wel wat
Goh.. Werkt dat zo...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je er in post dan zie je hem vanzelf weer in je MyAt
Stempels.quote:
Restaurant.quote:
Deel je ervaringen in 't topicquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan. Maar er zit een christine le duc naast de supermarkt. Is mfskkelijker.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
De user zelf lijkt niet geheel serieus
kut kapodt
Weten we gelijk waar de coke vandaan kwamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn oom heeft er jaren gespeeld, dus ik ben ook opgegroeid met Barcelona.
Goh, dat kan ik hier in het centrum zelfs!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Ripley het volgende:
oh, in valencia kun je tapas krijgen maar ook montaditos, minibroodjes met allerlei lekkere dingen er op. Nu al trek in
dit is anders, ze hebben 100 soorten en het zijn hele kleine broodjes en het kost 1 euro het stuk en het is megatofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh, dat kan ik hier in het centrum zelfs!
Aha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
dit is anders, ze hebben 100 soorten en het zijn hele kleine broodjes en het kost 1 euro het stuk en het is megatof
En het is natuurlijk in Valenciaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
dit is anders, ze hebben 100 soorten en het zijn hele kleine broodjes en het kost 1 euro het stuk en het is megatof
Ze komen je halenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef STING het volgende:
Oh, oh, ik zie in de gang een brancard bij de buren
Klotequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk m'n buurman, die in de tachtig is
Ze zijn nog steeds bij hun binnen.
Pinchos zijn veel lekkerder dan tapas.... (Y)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Ripley het volgende:
oh, in valencia kun je tapas krijgen maar ook montaditos, minibroodjes met allerlei lekkere dingen er op. Nu al trek in
Cue!quote:
Ik ben weer verliefd Cue. Nu op t meisje dat altijd gelijktijdig met me in de kantine eet... Mooi is t leven toch als je dagelijks verliefd op een ander kan zijnquote:
Geniet ervan jongenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:56 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben weer verliefd Cue. Nu op t meisje dat altijd gelijktijdig met me in de kantine eet... Mooi is t leven toch als je dagelijks verliefd op een ander kan zijn
Jij welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben weer verliefd Cue. Nu op t meisje dat altijd gelijktijdig met me in de kantine eet... Mooi is t leven toch als je dagelijks verliefd op een ander kan zijn
Ja, ik zie dr mul sinds een dag of 5. We hebben af en toe oogcontact. Enige lastige is dat ik lunch met mn manager. Maar begin morgen met gedag zeggen en als ik interesse merk dan spreek ik dr volgende week aan. En dan eind volgende week seks.... Ja, lijkt me tof.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geniet ervan jongen
Ga je er ook wat mee doen, of enkel genieten van de gedachtes?
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja, ik zie dr mul sinds een dag of 5. We hebben af en toe oogcontact. Enige lastige is dat ik lunch met mn manager. Maar begin morgen met gedag zeggen en als ik interesse merk dan spreek ik dr volgende week aan. En dan eind volgende week seks.... Ja, lijkt me tof.
Vrouwen zijn gewoon zo ontzettend mooi.... Lastig voor jou om 'verliefd' te worden?quote:
sport ze!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezierEn laat me weten hoe het gaat/ging
![]()
Ik ben sporten
Nope maar het kan ook ontzettend zeer doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon zo ontzettend mooi.... Lastig voor jou om 'verliefd' te worden?
ach, doet de ene pijn dan stap je over op de ander... Je moet t niet te moeilijk willen makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope maar het kan ook ontzettend zeer doen
Me too... Wat ga je doen?quote:
True maar gevoelens blijven moeilijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ach, doet de ene pijn dan stap je over op de ander... Je moet t niet te moeilijk willen maken
Jouw figuur is toch best okay? Kan me volgens mij een foto uit S&G herinneren waar je goed op stond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik ook weer eens moeten doen ja
Laatste tijd komt dat er niet echt meer van :x
Zolang je ze accepteert en niet probeert te controleren valt t mee. Er zijn altijd leukere meisjes...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True maar gevoelens blijven moeilijk.
Klopt, ik mag niet klagen, zit rond de 75-80Kg maar mag wel iets meer spieren. Pas begonnen met nieuwe baan dus totaal geen fut meer 's avonds.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jouw figuur is toch best okay? Kan me volgens mij een foto uit S&G herinneren waar je goed op stond.
I knowquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zolang je ze accepteert en niet probeert te controleren valt t mee. Er zijn altijd leukere meisjes...
Ik een beetje hetzelfde, rond de 75. Zit nu op dit niveau:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, ik mag niet klagen, zit rond de 75-80Kg maar mag wel iets meer spieren. Pas begonnen met nieuwe baan dus totaal geen fut meer 's avonds.
Ging altijd 4x in de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijk droog en v-vorm bovenin, maar er kan meer massa aan, ook in de benen denk ik, ondanks dat ik wel hardloop en zo. Denk dat ik de focus meer moet leggen op spierkracht in de benen voor wat meer gewicht.
Maar nu van 4x naar niets? Dat moet je merken in je energiepeil en zo?
Zomer komt eraan he...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
Sportieve singles, veel heren in ieder geval (en Cue).
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik een beetje hetzelfde, rond de 75. Zit nu op dit niveau:Netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijk droog en v-vorm bovenin, maar er kan meer massa aan, ook in de benen denk ik, ondanks dat ik wel hardloop en zo. Denk dat ik de focus meer moet leggen op spierkracht in de benen voor wat meer gewicht.
Maar nu van 4x naar niets? Dat moet je merken in je energiepeil en zo?
Zit ik op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armen en borstkas mag wel iets bij hier.
Valt mee, sowieso sta ik in een garage dus helemaal niks is het ook weer niet. Maar moet zeggen dat het wel iets scheelt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Netjes.
Zit ik op:Goed droog wel en genoeg potentie zo te zien. Borstkas doe ik meestal met of bankdrukken (zo nu en dan, als ie toevallig eens vrij is) of anders zo'n apparaat dat je op een stoeltje zit en 2 handles naar binnen drukt. Toen ging het met de borstkas vrij snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armen en borstkas mag wel iets bij hier.
Valt mee, sowieso sta ik in een garage dus helemaal niks is het ook weer niet. Maar moet zeggen dat het wel iets scheelt.
Ja, begin merkte ik het ook meteen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed droog wel en genoeg potentie zo te zien. Borstkas doe ik meestal met of bankdrukken (zo nu en dan, als ie toevallig eens vrij is) of anders zo'n apparaat dat je op een stoeltje zit en 2 handles naar binnen drukt. Toen ging het met de borstkas vrij snel.
Wat voor sport?quote:
Fitness idd. Is goed voor je zelfbeeld als we dan toch tips mogen geven. Mij hielp/helpt het een hele hoop. Kleren vallen ook beter en zo. Goed voor de gezondheid en mentaal een fijne opkikker.quote:
Dat lijkt mij nu helemaal nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |