Welke 2quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet voor wie van de 2
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dat 't snel beter weer wordt, de hele dag regen is zo deprimerend
Morgen zou het wat beter wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Na regen komt zonneschijn zeggen ze toch.
Of de wereld vergaat, dat kan ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Maar nu nog niet he.quote:
Hij is boven je.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
Waar is baby wanneer je hem nodig hebt?Wie heeft er verstand van DFD's tekenen?
Precies, ik wil wel 2 weken 'opzegtermijn', zodat ik nog lekker wetteloos kan rondrellenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nu nog niet he.
Zou mooi klote zijn als de wereld nu vergaat, voor niks de afgelopen tijd zoveel gewerkt.
Oh ja FF en Kreng was hilarisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Dank Godtje. Was nou niet echt heul heftig, krengetje en die ex van haar was leuker
Mot je weten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
Waar is baby wanneer je hem nodig hebt?Wie heeft er verstand van DFD's tekenen?
Inderdaad, nog even alles doen wat verboden isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, ik wil wel 2 weken 'opzegtermijn', zodat ik nog lekker wetteloos kan rondrellen
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk was het best genantquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja FF en Kreng was hilarisch.
Ik kan nog steeds genieten van de informatie dat hij een overmatige wife beatende eikel is.
Kan hij minder goed tegen.
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds genieten van de informatie dat hij een overmatige wife beatende eikel is.
Dat was zo'n beetje de laatste echt toffe rel hier. Het gaat slecht met Singles.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooie rel was dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Dank Godtje. Was nou niet echt heul heftig, krengetje en die ex van haar was leuker
Is het mogelijk om in een DFD-diagram een dataflow te tekenen van een klant naar de datastore?quote:
Je kan maar beter de waarheid weten. Voor hetzelfde geld ben jij de volgende met wie hem date.quote:
Dan nog is het vrij kansloos elkaar zwart te gaan makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan maar beter de waarheid weten. Voor hetzelfde geld ben jij de volgende met wie hem date.
Ik geloof wel in het schandpaal principe.
Waarheid vertellen is niet zwart maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het vrij kansloos elkaar zwart te gaan maken
Klinkt logischquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het mogelijk om in een DFD-diagram een dataflow te tekenen van een klant naar de datastore?
Maar het lampje is volgens mij net aangegaan. Ik dacht dat het wel kon maar bedenk me net dat er volgens mij geen directe mogelijkheid is.
Omdat er altijd een proces moet zitten tussen het eindtstation/terminator en de datastore en dat het niet direct kan.
Als ik het nu wel begrijp;
Ja, de waarheid is belangrijk. Maar de manier waarop was, vond ik, best genant.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan maar beter de waarheid weten. Voor hetzelfde geld ben jij de volgende met wie hem date.
Ik geloof wel in het schandpaal principe.
Wie zegt dat wat iemand hier neerzet de waarheid is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarheid vertellen is niet zwart maken.
Maar ik was er niet bij dus kan het niet op waarheid beoordelen.
Het is nooit ontkent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat wat iemand hier neerzet de waarheid is?
Is ook al een jaar terug of zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat ik het heb gemistWaarom laat niemand dat dan ook even weten?
Krengel was ook niet helemaal een heilige.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de waarheid is belangrijk. Maar de manier waarop was, vond ik, best genant.
Ik geloof Krengel ook hoor, zonder twijfel.
30cm piemel. For real.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat wat iemand hier neerzet de waarheid is?
18cm piemel. For real.quote:
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar goed, boeiend ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krengel was ook niet helemaal een heilige.
Met die taalfaal twijfel ik toch hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18cm piemel. For real.
Punt is, men weet hier dat ik dat hier gewoon neer zet, men geloofd mij wel
Mijn lengte is ook geen geheim, maar niemand vraagt erom. Jij hebt er al drie keer ongevraagd aan gerefereerdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18cm piemel. For real.
Punt is, men weet hier dat ik dat hier gewoon neer zet, men geloofd mij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |