abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:56:49 #91
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_97540768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:54 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Bedoel je de PVV? De opkomst van die partij is slechts een gevolg, hoor.
Marokkaanse boys sympathiseren nogal met het Palestijnse volk. En als je ziet hoe "Israël" met hen omgaat begrijp ik best dat deze boys zich zo uiten. Ik zou het echter anders doen, en zeker niet tijdens een rouwstoet, want de relevantie van dit moment is niet logisch. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_97540784
israël heeft hier niets mee te maken, waarom hebben die gasten geen enkel gevoel voor schaamte? Ze hebben de mond vol over respect, maar zelf hebben ze geen grijntje respect. Kan dat tuig nu alsjeblieft eens opgepakt worden?! Ik ben inmiddels voor een zereo-tolerance beleid. Ik ben VOOR multicultureel, maar je hebt je wel te gedragen.
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97540795
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Marokkaanse boys sympathiseren nogal met het Palestijnse volk. En als je ziet hoe "Israël" met hen omgaat begrijp ik best dat deze boys zich zo uiten. Ik zou het echter anders doen, en zeker niet tijdens een rouwstoet. :{

Denk je?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_97540814
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef reformatorisch het volgende:
israël heeft hier niets mee te maken, waarom hebben die gasten geen enkel gevoel voor schaamte? Ze hebben de mond vol over respect, maar zelf hebben ze geen grijntje respect. Kan dat tuig nu alsjeblieft eens opgepakt worden?! Ik ben inmiddels voor een zereo-tolerance beleid. Ik ben VOOR multicultureel, maar je hebt je wel te gedragen.
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
pi_97540833
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
Heb ik al gedaan hoor
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:58:26 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97540837
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Niet zo zeer, heb het over echte aanvaring met kk tuig, zie ze altijd overal hangen, maar ik kan er gewoon langs lopen zonder dat er iets gebeurt.
Er heeft hier een tijdje een stuk of 10 van dat soort lui voor de flat gehangen. Kan je zeggen: pubers van 14/15 zijn tegenwoordig zo groot dat ik zo'n groep best intimiderend vind. En dat wéten ze. Vragen of ze weg wilden gaan hielp natuurlijk niet. Want dat is 1 tegen 10. Dat win je niet.

Peuken in de toegangsdeur (zodat ze geen buzzer nodig hadden om binnen te komen). Brandje stichten, stiften op deuren en muren. Ze klommen zelfs over de balustrade zo de eerste verdieping op. En dit is een nieuwbouwflat, hè. In een dorp.

Nee, ze zijn niet allemaal zo. In hun eentje zijn het mietjes. Dan is het 'Ja, mevrouw.' 'Ik schuil alleen even voor de regen en dan ga ik weer, hoor, mevrouw.' Maar ga mij niet vertellen dat je er altijd 'zo langs kan lopen' want dat is niet waar :)
(Un)masking for the greater good.
pi_97540872
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Nyce het volgende:

[..]

Heb je nog meer gelezen/gehoord over de jongens uit dit artikel?
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:52 schreef reformatorisch het volgende:
waarschijnlijk hadden ze zin in thee met hun burgervader of ze willen meer geiten
Het kan aan mij liggen maar ik zie je antwoord niet?
pi_97540900
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Nee, gewoon een beetje wereldvreemd. En niet te vergeten, een hippie.

Oh wacht, dat is hetzelfde.
hmm denk t niet. Ik ben opgegroeid met marokkanen vanaf de basisschool (Gouda). Die gasten veranderen niet. Het enige wat helpt bij die lui is geweld. Toen ik hun 'pesterijen' zat was kregen ze ook gewoon een peer voor de muil dan heb je een weekje ruzie maar daarna hebben ze respect. Verder kon ik wel met ze lachen omdat ze werkelijk schijt aan alles hebben. Dit incident verbaasd me dan ook niks maar ze doen het enkel om te trollen zoals ik al zei.
.
pi_97540908
geloof mee, die ouders zijn boos
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:00:15 #100
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_97540931
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wat heeft Israël te maken met een begrafenis in fucking Amersfoort? Wat hebben joden hier in Nederland met Israël te maken?
Het is een emotionele uiting, dezen hoeven niet altijd logisch te zijn. Ik heb eens in een voetbal elftal gezeten toen een medespeler van mij een andere medespeler in de haren vloog omdat zijn vriendin was aangerand. Niet door hem , maar hij wilde zich per se uiten. :{

En wat hebben Joden hier in Nederland met "Israël" te maken is een nonvraag. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_97540940
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Natalie het volgende:

[..]

Er heeft hier een tijdje een stuk of 10 van dat soort lui voor de flat gehangen. Kan je zeggen: pubers van 14/15 zijn tegenwoordig zo groot dat ik zo'n groep best intimiderend vind. En dat wéten ze. Vragen of ze weg wilden gaan hielp natuurlijk niet. Want dat is 1 tegen 10. Dat win je niet.

Peuken in de toegangsdeur (zodat ze geen buzzer nodig hadden om binnen te komen). Brandje stichten, stiften op deuren en muren. Ze klommen zelfs over de balustrade zo de eerste verdieping op. En dit is een nieuwbouwflat, hè. In een dorp.

Nee, ze zijn niet allemaal zo. In hun eentje zijn het mietjes. Dan is het 'Ja, mevrouw.' 'Ik schuil alleen even voor de regen en dan ga ik weer, hoor, mevrouw.' Maar ga mij niet vertellen dat je er altijd 'zo langs kan lopen' want dat is niet waar :)
Politie bellen, heel simpel.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:00:52 #102
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_97540964
wat ik niet snap is dat ze ' joden' roepen :') tis toch geen ajax wedstrijd ofzo :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_97541006
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Nyce het volgende:

[..]

[..]

Het kan aan mij liggen maar ik zie je antwoord niet?
ik ga mijn tijd niet 'verbranden' als jij iets niet kan vinden....
pi_97541007
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een emotionele uiting, dezen hoeven niet altijd logisch te zijn. Ik heb eens in een voetbal elftal gezeten toen een medespeler van mij een andere medespeler in de haren vloog omdat zijn vriendin was aangerand. Niet door hem , maar hij wilde zich per se uiten. :{

Hier komt echt niks emotioneels bij kijken. DIt is gewoon dom getreiter. Niks minder en, vooral, niks meer. Je moet wel heel dwaas zijn om in Israël een excuus te zien voor dit primatengedrag.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:01:56 #105
290662 Gridlok
TWTLTRTD
pi_97541015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ik niet snap is dat ze ' joden' roepen :') tis toch geen ajax wedstrijd ofzo :?
Zoek maar op Israël.
pi_97541129
Opnieuw goede reclame voor de gemeenschap waar deze lui uit voortkomen. Geert zal in zijn handjes wrijven:-). Hoe dom kun je zijn.. o|O o|O
pi_97541151
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

ik ga mijn tijd niet 'verbranden' als jij iets niet kan vinden....
Je hoeft alleen deze post te quoten en je antwoord dik te drukken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Nyce het volgende:

[..]

Heb je nog meer gelezen/gehoord over de jongens uit dit artikel?
Dit zijn jou enige twee posts daarna:

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:52 schreef reformatorisch het volgende:
waarschijnlijk hadden ze zin in thee met hun burgervader of ze willen meer geiten
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef reformatorisch het volgende:
pi_97541240
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:04 schreef Nyce het volgende:

[..]

Je hoeft alleen deze post te quoten en je antwoord dik te drukken.

[..]

Dit zijn jou enige twee posts daarna:

[..]

[..]

Ik heb nog meer geschreven bijv. over de cartoon rellen maar wat ik eerder zei je moet het lekker zelf uitzoeken....
pi_97541262
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Ik heb nog meer geschreven bijv. over de cartoon rellen maar wat ik eerder zei je moet het lekker zelf uitzoeken....
Wat. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_97541266
Ze doen heel hard hun best om hun eigen volk steeds meer gehater te doen worden.... al hoeven ze naar mijn inziens daar eigenlijk helemaal geen moeite voor te doen...
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:07:09 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97541278
Ik denk dat het grootste probleem is dat marrokaanse jongeren geen alcohol drinken, als zij nog energie hebben om een stoet te verzieken liggen alle andere jongeren al lam ergens op een bank :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:07:12 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_97541283
Wat ik niet snap is dat dit uiteindelijk de schuld is van Hitler himself.

Hitler heeft er uiteindelijk voor gezorgt dat de Joden een eigen land kregen.
De Joden zorgen ervoor dat islamieten boos worden omdat ze 'hun' land niet hebben
15 jarige onteren in 2011 begravenisstoeten.

Echt, je kan bij jezelf toch wel nagaan dat dit niet helemaal de juiste manier is om te uiten dat je het niet eens bent met de politiek? Wat voor een simpele ziel ben je dan dat je het hier op gaat betrekken bansheeboy? Die hebben het volgens mij nog niet eens door wat er precies gaande is in het middenoosten. Het zijn gewoon onfatsoenlijke kutkoters die heropgevoed moeten worden nadat ze flink door het stof gegaan zijn.
'Ja maar Israel' flikker toch op man. Dwaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 31-05-2011 17:53:21 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_97541299
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Zit je aan de drugs of zo :?
pi_97541312
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef Red_85 het volgende:

De Joden zorgen ervoor dat islamieten boos worden omdat ze 'hun' land niet hebben
15 jarige kutislamietjes onteren in 2011 begravenisstoeten.

Echt, je kan bij jezelf toch wel nagaan dat dit niet helemaal de juiste manier is om te uiten dat je het niet eens bent met de politiek? Wat voor een simpele ziel ben je dan dat je het hier op gaat betrekken bansheeboy? Die kutmocrotjes hebben het volgens mij nog niet eens door wat er precies gaande is in het middenoosten. Het zijn gewoon onfatsoenlijke kutkoters die heropgevoed moeten worden nadat ze flink door het stof gegaan zijn.
Wtf, wtf gewoon. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_97541326
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem is dat marrokaanse jongeren geen alcohol drinken, als zij nog energie hebben om een stoet te verzieken liggen alle andere jongeren al lam ergens op een bank :P
Jij wil dat jochies van 14,15 gaan comazuipen ?
pi_97541354
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef Nyce het volgende:

[..]

Zit je aan de drugs of zo :?
huh, lul toch niet, als jij het niet kan volgen is niet mijn probleem, begrijpend lezen is schijnbaar erg moeilijk voor je
pi_97541387
quote:

Echt, je kan bij jezelf toch wel nagaan dat dit niet helemaal de juiste manier is om te uiten dat je het niet eens bent met de politiek? Wat voor een simpele ziel ben je dan dat je het hier op gaat betrekken bansheeboy? Die kutmocrotjes hebben het volgens mij nog niet eens door wat er precies gaande is in het middenoosten. Het zijn gewoon onfatsoenlijke kutkoters die heropgevoed moeten worden nadat ze flink door het stof gegaan zijn.
Dus eigenlijk is het de schuld van de joden, immers zijn zij daar ook werkelijk gaan wonen. Wat een gore klotestreek van hun.
pi_97541398
quote:

Die politieke motieven kun je dan ook sowieso uitsluiten. We hebben het hier over jongeren die nog te dom zijn om voor de duivel te dansen en überhaupt geen flauw benul van politiek hebben.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:10:57 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97541454
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Jij wil dat jochies van 14,15 gaan comazuipen ?
Nee dat doen ze al :D op de marrokanen na dan. Die zijn iets te goed opgevoed!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:11:34 #120
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97541486
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:00 schreef Nyce het volgende:

[..]

Politie bellen, heel simpel.
Het lijkt zo simpel. Je denkt dat we (= meerdere bewoners) dat niet gedaan hebben destijds? :)
Het was dat er een buurtbewoner bij de meldkamer werkte en het complex daar uiteindelijk op de lijst van 'je moet hier meteen naartoe als er een melding komt!' gezet heeft, anders waren we nu nog aan het wachten op ze.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')