Haha wil je nou echt dat ik ga happen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef reformatorisch het volgende:
Vindt u het gek dat ik op Wilders stemt?????
Geen idee, ik ken je niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef reformatorisch het volgende:
Vindt u het gek dat ik op Wilders stemt?????
nou ik heb het dus keertje gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zou erheen gaan en ze een rotschop verkopen.
En het kan me werkelijk geen moer schelen dat het pubers, allochtonen, autochtonen of ouderen zijn.
Volgens mij ben jij de enige troll hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
/care ze roepen maar. Never feed the trolls. Als ik door iedereen die er zomaar een mening uitflapt over mijn leven geraakt zou worden kan ik net zo goed in isoleercel gaan leven. De nederlandse cultuur is toch al compleet vernakt door autochtoon en allochtoon, iedereen leeft individualistisch langs elkaar. Een grote /care dit soort shit. Maar misschien ben ik te pessimistisch
Ja want Wilders gaat dingen veranderen ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:27 schreef Gridlok het volgende:
En maar afvragen waarom mensen op types zoals wilders stemmen
Ramen ingooien kattekwaad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik begrijp dit gedrag niet. Ik heb vroeger ook wel eens kattenkwaad uitgehaald, maar dat was dan fikkie stoken achter de kerk, raampjes ingooien, lege flessen jatten bij de supermarkt en weer inleveren dat soort dingen. Dat is kattenkwaad maar niet mensen beledigen door Joden naar een rouwstoet te roepen. Ik snap de logica hiervan niet eens. En als het thuis bekend was geworden dat ik me had misdragen had kreeg ik ze er ook nog eens goed van langs.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:26 schreef reformatorisch het volgende:
Dat moesten wij Nederlanders eens doen bij HUN. hen
nou een rechter die zegt ""ten alle tijden schuldig""quote:
Yup, niet van woningen hoor maar van lege gebouwen e.d.quote:
Oh, dan geeft het niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup, niet van woningen hoor maar van lege gebouwen e.d.
Jezus, zeg, kun je je oogkleppen ook even af doen. Gewoon, voor de verandering, en om eens iets objectiever rond te kunnen kijken. Het zal je zeker niet misstaan, geloof me!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef reformatorisch het volgende:
Nou, zet de theekopjes maar vast klaar.......misschien moeten we die aso's op gesubsidieerde vakantie sturen.Dat is voor NL toch de oplossing,denken ze?!?!![]()
Weer links gelul, heerlijk is dit tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:36 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Jezus, zeg, kun je je oogkleppen ook even af doen. Gewoon, voor de verandering, en om eens iets objectiever rond te kunnen kijken. Het zal je zeker niet misstaan, geloof me!
Rechts-Christelijk gelul bedoel je.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Weer links gelul, heerlijk is dit toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |