abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97547345
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef Nyce het volgende:

[..]

Precies. Dus moet het niet gaan over "Marokkaans tuig", maar gewoon tuig.
Wat we dan vaak horen is het volgende "Dit moet een incident zijn, dit soort jongeren gedraagt zich doorgaans beschaafd en respectvol....." ^O^
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:14:44 #277
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_97547458
Mijn indruk, maar ik kan me vergissen: ze presteren slecht op school t.g.v. een te slecht thuismilieu (net als bij tokkies), ze merken dat veel andere Marokkaanse kinderen hetzelfde probleem hebben en ze geven de maatschappij er de schuld van in plaats van eens in de spiegel te kijken. Ze reageren vervolgens op dit soort achterlijke manieren hun frustraties af op de maatschappij.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_97547712
Wat mij opvalt aan dit topic dat mensen zich wel tien keer erger uitlaten als dat deze etterbakjes hebben gedaan. Ik geloof meteen dat het haters in de dop waren, maar wat ik hier in sommige (eigenlijk teveel) reacties lees, doen deze niet onder.

Beetje eng vind ik dat :{

Ik weet dat niemand hier iets aan doet, dus wanneer mijn vader begraven zou worden (en dan zijn er echt wel meer dan een paar volgauto's) en ze naast de auto ouden rijden en joden joden zouden roepen (kom niet met die kutsmoes alsof het alleen een scheldwoord is), probeerde ik er toch een te grijpen, en zou hopen dat één van de volgauto's de fiets van het snotaapje zou pakken. De jongen zou gewoon afgeleverd worden bij een politiebureau een paar dorpen verderop. De rest had dan mazzel omdat ik er maar 1 tegelijk zou laten pakken. Desnoods kom ik dan te laat voor de begrafenis, maar weet bijna wel zeker dat mijn vader er 100% achter gestaan zou hebben. Dus ze niet opkopen, ze niet uitzetten, ze niet mishandelen. Ze gewoon afzetten bij een politiebureau een paar dorpen verder. Fam komt ze wel ophalen na het proces-verbaal (meer gaat er nl niet inzitten denk ik.

Ik snap de toevoeging van het woord Marokkaan niet. Er zijn ook autochtonen die jodenhaters zijn. Ik vind ze hooguit zwakbegaafd.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_97547741
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ach joh, die krijgen gewoon verdiende klappen, geloof mij. ;)
Mja, heb je alleen maar jezelf mee, want het waren er meer, dus getuigen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_97547811
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mijn indruk, maar ik kan me vergissen: ze presteren slecht op school t.g.v. een te slecht thuismilieu (net als bij tokkies), ze merken dat veel andere Marokkaanse kinderen hetzelfde probleem hebben en ze geven de maatschappij er de schuld van in plaats van eens in de spiegel te kijken. Ze reageren vervolgens op dit soort achterlijke manieren hun frustraties af op de maatschappij.
Je doet nu impliciet de veronderstelling dat de maatschappij ze interesseert.
pi_97547813
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Mja, heb je alleen maar jezelf mee, want het waren er meer, dus getuigen.
Ofja, ligt er aan.. Ik lees net je stukje en het kan ook in dat geval zo zijn.

Maar ik had die kinderen wel hun lesje geleerd. Dit is juist het slechte ervan, zodra je iemand 1 keer slaat kun je meteen flink de sjaak zijn terwijl dat lesje leren wel degelijk helpt en de politie lost je zaakjes toch niet op.

Nederland moet wat harder worden, vooral de Nederlanders en dan zul je zien dat het veel beter zal gaan.
If not now, then when.
pi_97547935
Als iemand met een auto op die jongeren inknalt krijg je van mij 100 euro. Succes!
pi_97548044
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Maar ik had die kinderen wel hun lesje geleerd. Dit is juist het slechte ervan, zodra je iemand 1 keer slaat kun je meteen flink de sjaak zijn terwijl dat lesje leren wel degelijk helpt
Als je een Marokkaans jochie slaat heb je de maanden daarop geen leven meer. De hele familie en aanhang zal hun uiterste best doen dat te verzieken. En niet alleen jou - ook je ouders en grootouders worden er bij betrokken als ze weten wie het zijn. Van herhaaldelijk telefoneren waarbij er niets wordt gezegd en aanbellen om 02:00 's nachts tot ruiten ingooien, fietsbanden opensnijden, auto bekrassen en brandstichting.

Ja, ervaring.
pi_97548146
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Precies, als je hetzelfde 'geintje' had geflikt in een islamitische land was je er niet mee weg gekomen
En toch zou ik de Sharia hier niet in willen voeren. Je moet dit soort pubers lam praten. Zo gek maken met jip en janneke uitleg (dus alsof het kleuters zijn) dat ze het de volgende keer alleen al laten om van dat urenlang geklets af te zijn. Dat helpt mij bij alle pubers. Ze hebben echt liever alleen maar een draai om de oren, maar die gun ik ze juist niet.
pi_97548458
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef paddy het volgende:

[..]

En toch zou ik de Sharia hier niet in willen voeren. Je moet dit soort pubers lam praten. Zo gek maken met jip en janneke uitleg (dus alsof het kleuters zijn) dat ze het de volgende keer alleen al laten om van dat urenlang geklets af te zijn. Dat helpt mij bij alle pubers. Ze hebben echt liever alleen maar een draai om de oren, maar die gun ik ze juist niet.
En anders een taakstraf in roze tutu's. Mooie straf voor alle relschoppers overigens.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_97548814
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Als je een Marokkaans jochie slaat heb je de maanden daarop geen leven meer. De hele familie en aanhang zal hun uiterste best doen dat te verzieken. En niet alleen jou - ook je ouders en grootouders worden er bij betrokken als ze weten wie het zijn. Van herhaaldelijk telefoneren waarbij er niets wordt gezegd en aanbellen om 02:00 's nachts tot ruiten ingooien, fietsbanden opensnijden, auto bekrassen en brandstichting.

Ja, ervaring.
Niet elke Marokkaan doet het op die manier :). Kan net zo goed bij Nederlandse types gebeuren.
pi_97549036
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ja, ervaring.
Dat is toch jou schuld dat jij zo'n mietje bent.. :')

En wat Mpj zegt. :)
If not now, then when.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:00:04 #288
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97549147
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
boeiend, zie het als kattekwaad, als die jongens de puberteit verlaten zullen ze echt niet meer bij elke stoet gaan lopen schreeuwen en scanderen.
Ben dat gezeik van verzuurde 'volwassenen' over de jeugd ook spuugzat, helemaal als het van die verkapte fascisten zijn
trololololololo
warning: spikes ahead!!
pi_97549207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat kan je er dan tegen doen? Volgens mij niet veel. Zulke types blijf je houden; ik vraag me alleen af wat zulke kinderen (ok, ben zelf ook nog een kind) tot zulke daden brengt. Zelfde als met die groep in de jaren 90, die wekenlang een bejaarde man hebben mishandeld, zijn huis hebben gebruikt en vernield (stukken erger vind ik), maar hoe komen mensen/kinderen, vaak in groepsverband toch tot zulke daden?! Overigens, voor mensen die beweren dat alleen Marokkanen (moslims) zulke dingen doen in groepsverband; 't waren gewoon Nederlandse jongens.
pi_97549450
kut-topic, slotje
.
pi_97549488
ok
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')