Ik heb zelf gisteren (mede door het enthousiasme van Doc en Bogus) Hurly Burly gehuurd, en het viel me zeker niet tegen. Sterke acteurs en veel wazige dialogen, en daar hou ik wel van. Zondag ga ik 'Magnolia' checken in de bios...
En jij?
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 18-08-2000 12:28]
mijn fovieten dit jaar so far zijn American Beauty en the 6th sense
Thuis "Desperately Seeking Susan" (1985, Rosanna Arquette, Madonna), die ik van 't weekend op DVD gekocht heb.
quote:Ja! Goede film!
Op 18 augustus 2000 12:45 schreef Vork het volgende:
'Being John Malkovic'
wereldfilm! maar wel vaag...
Blijft een superfilm! ( en na 5 keer gezien te hebben verveeld ie nog steeds niet !)
quote:hij is goed!! althans ik vond Kevin Spacey echt geweldig als veertiger in midlife-crisis. alleen einde is beetje jammer, maar wel onverwacht wat op zich ook wel weer leuk is!!!
Op 18 augustus 2000 13:35 schreef risk one het volgende:Ik ben bezig met American Beauty (nu pas? ja nu pas
[Dit bericht is gewijzigd door vita op 18-08-2000 13:41]
Laatste op video: The Bone Collector
Tja... lamazitten eigenlijk
Laatste op tv: Magnum Force (Dirty Harry 2)
Wel genieten...
V
oja wat ik er van vond:
Trust: keek ik omdat ik 'm ooit zo prachtig vond. en jawel, weer mooi, hoewel niet zo mooi als in m'n herinnering. (maar ik denk dat ik 'm misschien ook wat verwarde met een andere Hal Hartley film, waar een meisje verliefd wordt op een moordenaar, althans iemand die bekend staat als moordenaar, weet de titel nu niet meer)
B.I.S.: wel aardig maar niet helemaal de verwachting waarmakend die door titel + beschrijving opgeroepen was. vond 'Männer' leuker.
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 18-08-2000 14:31]
quote:Vooral gaan zien! (was ik ook zeer enthoussiast over.
Op 18 augustus 2000 12:26 schreef Zanderrr het volgende:
Welke film heb je als laatste gezien? En hoe was 'ie?Ik heb zelf gisteren (mede door het enthousiasme van Doc en Bogus) Hurly Burly gehuurd, en het viel me zeker niet tegen. Sterke acteurs en veel wazige dialogen, en daar hou ik wel van. Zondag ga ik 'Magnolia' checken in de bios...
En jij?
Meest recent bios (dinsdag): Dogma
Meest recent video (maandag): Contact
Beiden de moeite waard om nog eens te zien.
En Being John Malkovic was inderdaad leuk!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 18-08-2000 14:29]
De 2 films die ik vandaag of morgen ga kijken zijn:
1. Fear and Loathing in Las Vegas
2. Arlington Road
Beide zijn geloof ik wel goed...
Laatste film in bios: The Patriot.
Laatste film op video: American Beauty voor de tweede keer.
Hurly Burly was zogezegd de laatste. Maar na vanavond is Straw Dogs de laatste. Heb ik al eens gezien, maar het blijft een fantastische film.
quote:geweldige film! Peckinpah roelt!
Op 18 augustus 2000 18:56 schreef bogus het volgende:
Maar na vanavond is Straw Dogs de laatste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |