Genieten dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Omdat je serieus moet zijn? Anders past het niet bij jou in het hokje? En ja, noem mij eens een grote uitvinding van de afgelopen 50 jaar door een negerts?
Je bent vast ook zo'n allochtoonse tokkie die op zijn teentjes getrapt voelt en zich moet gaan verdedigen? Want anders kun je niet slapen en is je trots een beetje gekrenkt?
Sukkel.
het is wel waar dat de negers weinig uitvindingen hebben gedaan omdat alle sterke en slimme mensen mee werden genomen naar europa en amerika om daar als slaaf te werken, waardoor het zieke en zwakke volk achterbleef. daarna is het continent ook economisch uitgebuit in alle jaren van colonialisme. Daarom gedragen ze zich nu al beesten, want ze zijn arm en dom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh, je gaat me vertellen dat je vraag over negers die dingen uitvinden serieus was?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
het is wel waar dat de negers weinig uitvindingen hebben gedaan omdat alle sterke en slimme mensen mee werden genomen naar europa en amerika om daar als slaaf te werken, waardoor het zieke en zwakke volk achterbleef. daarna is het continent ook economisch uitgebuit in alle jaren van colonialisme. Daarom gedragen ze zich nu al beesten, want ze zijn arm en dom.
Iemand met een FC Utrecht avatar die zich zero17 noemt. Utrecht, past niet in mijn hokje dus jij bent een troll en die zijn opviejus zijn opviejus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef Zero17 het volgende:
Moezeidekoe
[..]
ZureLucht:
[..]
Obvious trolls are obvious.
Oké.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Iemand met een FC Utrecht avatar die zich zero17 noemt. Utrecht, past niet in mijn hokje dus jij bent een troll en die zijn opviejus zijn opviejus.
Oh, ik mocht me niet verdedigen van je medetroll. Dan zou mijn trots namelijk gekrenkt zijn ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Wat heb jij daar tegenin te brengen dan? Dit zijn allemaal feiten.
volgens mij ook. Getuige zijn antwoord met alleen "ok" is het geen goede discusieerder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hij is hoogst waarschijnlijk zelf van negeroide afkomst. Geeft niet verder, kan hij ook niets aan doen.
Geen aandacht aanschenken. Het is een troll uit die kansenwijk van Utrecht.
Inderdaad. Stuur mij terug naar de grot in afrika waar ik ben geëvolueerd jwz. Dat zal me leren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
volgens mij ook. Getuige zijn antwoord met alleen "ok" is het geen goede discusieerder.
Altijd komisch, achterlijke paupers die doen alsof ze slim zijn. Heerlijk vermaak, alleen daarom is Fok! af en toe al dol komisch...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Ja joh, je zoontje van 8 is op de hoogte van de discussie onder wetenschappers of zij nou wel of geen sierraden droegen? Lul niet zo, je zoontje heeft nooit les gehad over neanderthalers, hoogstens over de holenmens homo sapiens sapiens.
OK moet hij zeggen volgens de imam als hij weer zich misdragen heeft en de schoenen kan poetsen op de vrijdag middag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
volgens mij ook. Getuige zijn antwoord met alleen "ok" is het geen goede discusieerder.
Zegt al genoeg over je eerste inhoudelijke post en bijdrage in dit topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:30 schreef Zero17 het volgende:
Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelukkig heb ik Geert gestemd. JWTZ!
Dan was die tik op je hoofd meer dan terecht.
Hahaha, wat klopt er dan niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Altijd komisch, achterlijke paupers die doen alsof ze slim zijn. Heerlijk vermaak, alleen daarom is Fok! af en toe al dol komisch...
Volgende keer ook een vreemde taaltje in je username zetten. Dan lijkt het nog watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Hahaha, wat klopt er dan niet?
Ik ben waarschijnlijk een stuk hoger opgeleid dan jij;)
Mooi hè, hoe ze met de evolutie aan kwamen zetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Altijd komisch, achterlijke paupers die doen alsof ze slim zijn. Heerlijk vermaak, alleen daarom is Fok! af en toe al dol komisch...
Want dit is natuurlijk een solide argument.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef moezeidekoe het volgende:
Ik loop daar niet mee te koop, maar ga er maar vanuit dat dat wedstrijdje voor jou in tranen zou eindigen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand die geen opleiding heeft gevolgd, hoger opgeleid dan jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Latijn een vreemd taaltje noemen... maar ach, we wisten al dat je een sneu figuur bent...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Volgende keer ook een vreemde taaltje in je username zetten. Dan lijkt het nog wat
Dat gevoel heb ik ook. Vooral door het herhaald taalkundig falen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand die geen opleiding heeft gevolgd, hoger opgeleid dan jou.
Ach opleidingsniveau doet er niet toe. Als je een beetje vaderland-liefde hebt snap je ook wel dat deze paupers waar TS het over heeft niet in Nederland thuishoren. En daar komt ome Geert om de hoek, maar daar is dan iedereen tegen want die arme buitenlanders zijn zo zielig, als ze hier roven hebben ze in ieder geval nog een beetje kans op bestaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Net zo vermakelijk als de jouwe. Even naar jouw niveau:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mooi hè, hoe ze met de evolutie aan kwamen zetten.
Want dat de mens in Afrika zich heeft afgesplitst van de mensapen vanwege een harde scheiding in habitatstypen is natuurlijk ontzetten hot en recent nieuws.
Ze pikken toevallig 1 nieuwtje op en gaan dat als stormram voor hun 'argumenten' gebruiken.
Opzich wel vermakelijk om ze te zien blijven posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |