Ze is een vieze hypocriet. Ze noemt andere meiden sletten terwijl zij diegene is die juist altijd over '' jongens en sex '' praat. Ze schaamt haar eigen niet eens, dat is het ergste..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Snooks heeft, ik vind haar leuk..
Vind ik ook, echt een schatje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:44 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Is Mike nou diegene die wordt meegenomen door de ambulance?
Als je haar echt kent vind je haar sneller irritant denk ik..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vind ik ook, echt een schatje.
mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:53 schreef Mylene het volgende:
Er komt geen nieuwe cast, dat is allang ontkracht door MTV.
vind het wel sneu voor hem dat hij in elkaar is gerost, vind het echt een toffe gast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:02 schreef Catch22- het volgende:
this situation needs to get situated...
http://www.imdb.com/title/tt1563069/episodes#season-4quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef RickoKun het volgende:
Maar negerinnen, wanneer komt de volgende episode?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:53 schreef Mylene het volgende:
Er komt geen nieuwe cast, dat is allang ontkracht door MTV.
Ik ook! Ik vind haar de leukste vrouw van het huisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:29 schreef Harajuku. het volgende:
Terminaal zieke scheikundeleraar die de ultieme drug maakt en gaat dealenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ken ik niet. Waar gaat dat over?
Waar staat de afkorting voor?quote:
Ze zijn nu in SeaSide nog volgens mij. Ik zou S3 snel gaan kijken want S4 wordt nu in Amerika uitgezondenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 05:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo ik ben helemaal bij net klaar met alle seizoenen tot nu toe. Erg leuk om te volgen. Vind iedereen uit het huis wel tof behalve Angelina in s1,2 en sam in s2 die zich echt als een bitch gedraagt.
Verder The Situation en Pauly.
Blijkt dat S5 net getaped is in SeaSide.
The situationquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zojuist eerste aflevering van S4 gezien!![]()
Wie word er nou het ziekenhuis ingeslagen? Ronnie of The Situation?
He jammerquote:
Heb ik al gekeken. Ben al helemaal bij, kan niet wachten tot vrijdag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze zijn nu in SeaSide nog volgens mij. Ik zou S3 snel gaan kijken want S4 wordt nu in Amerika uitgezonden
quote:
Oh oh Cherso man niet lullen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man Lloret de Mar is de nieuwste.
Jersey Shore mensen in Renesse lijkt me wel watquote:
En dan 16 jarige kinderen versieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jersey Shore mensen in Renesse lijkt me wel wat
het valt dus meer mensen op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonde van Jenni.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon afgevallen man. Check die benen, schouders, alles. Ze traint nu meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:13 schreef ukga het volgende:
[..]
het valt dus meer mensen op.
WTF HEEFT ZE GEDAAN MET DER KOP?
OF ze heeft flink lopen vebouwen, of ' the lavish life' hakt er goed in
Hahaha. Arme Ronnie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:44 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moest even. Hij blijft zo leuk
hmnja ingevallen kop man. wat het ook is, ze is er niet van opgeknaptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze is gewoon afgevallen man. Check die benen, schouders, alles. Ze traint nu meer.
Er is wel een spuit aan te pas gekomen denk ik ja.quote:
quote:
Cocaine is one hell of a drugquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:13 schreef ukga het volgende:
[..]
het valt dus meer mensen op.
WTF HEEFT ZE GEDAAN MET DER KOP?
OF ze heeft flink lopen vebouwen, of ' the lavish life' hakt er goed in
Sitch, obviously. Die heeft al meerdere keren aangetoond een pussy te zijn als het op vechten aan komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zou er mee genomen worden in de ambulance.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon ja dus het antwoord, bosmongooltje
Tja je weet niet van tevoren, dat er een hersendood usertje reageerd he' ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Die vraag al durven te stellen
Oh, the irony..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tja je weet niet van tevoren, dat er een hersendood usertje reageerd he' ?
Misschien is het beter als je dit topic uit je MyAT haalt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is niet toevallig een puber serie he' ?
Haters gonna hate.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is niet toevallig een puber serie he' ?
Ze is een bitch, aandachtshoer. Alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Altijd garant voor herrie in de tent
Die koppen toen ze in Miami binnen kwam
U Jelly? Come at her !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
[..]
Ze is een bitch, aandachtshoer. Alles.
Dat wel maar op een best wel leuke manier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn ze natuurlijk allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaal ik zelf wel kneusjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je dit topic uit je MyAT haalt.
Zij is echt briljant.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef ukga het volgende:
Jersey shore; het liefst neuk ik al die chicks.YEA BUDDYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
zoals?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow dit seizoen gebeuren er dingen..........die ik nooit had verwacht.
bekijk hier AFLEVERING 2!!!!! http://jerseyshoreitaly.b(...)son-4-episode-2.html
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:06 schreef Sasman het volgende:
Die trailer op het einde voor de volgende episode.
Viel inderdaad wat tegenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Deena die de chick van Mike in pikt.
Verder matige aflevering idd. Pauly en Vinnie weer geniaal met de she is to young for you opmerkingen.
Inderdaad als Sam er echt zo slecht tegen kan moet ze misschien wel voor altijd uit het programma gaan dat zou een hoop gedonder schelen ik heb haar nog nooit plezier zien maken zonder dat ze binnen drie afleveringen weer begint te janken om Ronnie . En deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Viel inderdaad wat tegen
Ik hoop trouwens dat Ronnie zich distantieert van Sammi![]()
Was die ruzies tussen hun echt zat
Je hebt de samenvatting van de vorige aflevering gezien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef ukga het volgende:
pas 40 seconden gekeken van episode 2, en het is nu al GENIAAL
ik bedoel vanaf het intro hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Je hebt de samenvatting van de vorige aflevering gezien?
Heb je gezien wat ze verdienen? Die bedenkt zich wel twee keer voor ze dat overweegt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad als Sam er echt zo slecht tegen kan moet ze misschien wel voor altijd uit het programma gaan dat zou een hoop gedonder schelen ik heb haar nog nooit plezier zien maken zonder dat ze binnen drie afleveringen weer begint te janken om Ronnie . En deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |