Dat wel maar op een best wel leuke manier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn ze natuurlijk allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaal ik zelf wel kneusjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je dit topic uit je MyAT haalt.
Zij is echt briljant.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef ukga het volgende:
Jersey shore; het liefst neuk ik al die chicks.YEA BUDDYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
zoals?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow dit seizoen gebeuren er dingen..........die ik nooit had verwacht.
bekijk hier AFLEVERING 2!!!!! http://jerseyshoreitaly.b(...)son-4-episode-2.html
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:06 schreef Sasman het volgende:
Die trailer op het einde voor de volgende episode.
Viel inderdaad wat tegenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Deena die de chick van Mike in pikt.
Verder matige aflevering idd. Pauly en Vinnie weer geniaal met de she is to young for you opmerkingen.
Inderdaad als Sam er echt zo slecht tegen kan moet ze misschien wel voor altijd uit het programma gaan dat zou een hoop gedonder schelen ik heb haar nog nooit plezier zien maken zonder dat ze binnen drie afleveringen weer begint te janken om Ronnie . En deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Viel inderdaad wat tegen
Ik hoop trouwens dat Ronnie zich distantieert van Sammi![]()
Was die ruzies tussen hun echt zat
Je hebt de samenvatting van de vorige aflevering gezien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef ukga het volgende:
pas 40 seconden gekeken van episode 2, en het is nu al GENIAAL
ik bedoel vanaf het intro hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Je hebt de samenvatting van de vorige aflevering gezien?
Heb je gezien wat ze verdienen? Die bedenkt zich wel twee keer voor ze dat overweegt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad als Sam er echt zo slecht tegen kan moet ze misschien wel voor altijd uit het programma gaan dat zou een hoop gedonder schelen ik heb haar nog nooit plezier zien maken zonder dat ze binnen drie afleveringen weer begint te janken om Ronnie . En deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |