Zo kan je kijken, maar ik had ooit een docent die ongeveer zo leefdequote:
Oh, dat maak ik zelden mee (kan me niet eens zo'n situatie indenken zelfs). Vind het wel altijd fijn als mensen er bewust rekening mee houden en het niet negeren, want daar is het een te groot iets voor (dus iets zeggen als "als ik te snel praat, moet je het zeggen hè?")quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier in Nederland houden mensen er veel minder rekening mee, ik merk dat in de VS mensen met een handicap meer geintegreerd zijn. Als ik hier bijv. zeg dat ik doof ben, gaan mensen blozen, stotteren, omlaag kijken (altijd handig) of ze lopen weg / gaan tegen degene naast me praten ipv tegen mij.
Haha, ik kijk ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo kan je kijken, maar ik had ooit een docent die zo leefdeWeet verders niet precies hoe het zat, want hij had nog wel enige behoefte aan privacy
![]()
Ik maak het best vaak mee helaas. Maar ja, ik heb ook wel het realisme om in te zien dat in een ander land ook niet iedereen even makkelijk met handicaps omgaat. Ik ben gewoon verliefd op Chicagoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat maak ik zelden mee (kan me niet eens zo'n situatie indenken zelfs). Vind het wel altijd fijn als mensen er bewust rekening mee houden en het niet negeren, want daar is het een te groot iets voor (dus iets zeggen als "als ik te snel praat, moet je het zeggen hè?")
Ik kan me er ook best wel iets bij voorstellen hoor... Alleen jammer dat Martijn er niet zo over denktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo kan je kijken, maar ik had ooit een docent die ongeveer zo leefdeWeet verders niet precies hoe het zat, want hij had nog wel enige behoefte aan privacy
![]()
In navolging van dat ene plaatje:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Of ze vallen op dezelfde vrouw die biseksueel is en ze leven nog lang en gedrieïg!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In navolging van dat ene plaatje:
[ afbeelding ]
wie paint vik d'r hoofd op de middelste?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jou zo tof!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben al eens geëmigreerd en ik was blij toen ik weer terug was. Ik vond het heel naar dat ik bij iedere ruzie, en dat waren er nogal veel, altijd dacht dat ik nú naar huis zou willen, daar bleek wel uit dat ik niet helemaal op mijn plek was. Ik miste mijn vrienden, de makkelijke en losse omgang met mensen. De subtiele woordgrapjes. Frankrijk is een land dat erg gericht is op familie en minder op vrienden. Dat zal wel anders liggen in studentensteden, I guess. Maar ik werkte daar en het was geen studentenstad, dus sws weinig mensen van (toen) mijn leeftijd.
Ik ga dus nooit meer emigreren. Vind het hier veel te fijn.Maar ben wel blij met mijn tweede huisje.
Awesome!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godallejezusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's zo lief!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind jou zo tof!. Met je huisje in Frankrijk, dat je het als kunstenares zo goed doet, je hele go with the flow-instelling!
.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je nummer 3 op de bank wordt na emigratie.
Je had gewoon geen goeie oefenpartner.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:50 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Nou er is toch zo'n schaal waar je kan zien hoeveel % je lesbisch bent? Ik scoor daar niet heel hoog denk ik. Ik heb het weleens geprobeerd en het was een grappig experiment, maar grappig is nu niet direct het bijvoeglijk naamwoord dat nodig is, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |