GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
Ik kopieer wel even wat uit een pm aan iemand hier die het al wel weet
De tekst was niet vanilleseksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef Monopoly het volgende:
Wat een vage tekst over vanillesex overigens
Dat is Crystal Castles.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik het ergens heb gelezen dat ze kwamen... hmm...
Ja nee, dat weet ik, maar ik dacht ze eens allebei gezien te hebben in hetzelfde lijstje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Crystal Castles.
Waar ik overigens OOK heel blij mee ben
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef Monopoly het volgende:
Wat een vage tekst over vanillesex overigens
Ik weet van niets, ik las alleen wat er in vorig topic stondquote:
Noem dat maar netjes,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vorig topic schatstaat het netjes beschreven
Het kan jou toch niet ranzig genoeg zijn Mono?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet van niets, ik las alleen wat er in vorig topic stond
Ik denk ook niet dat ik het wil weten
Dat is zo, zolang het maar fictief is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan jou toch niet ranzig genoeg zijn Mono?
Ah joh kom op zeg, als het in je fantasie leuk is, is het in het echt ook leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zo, zolang het maar fictief is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vorig topic schatstaat het netjes beschreven
Dus in werkelijkheid ben jij meer een preutse broeder?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh dat zeker niet. Ik ben altijd wel in voor een vuig potje sexquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus in werkelijkheid ben jij meer een preutse broeder?
Oh dus je bent helemaal niet zo ergquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joop Klepzeikerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft mijn beeld van jou overeindquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh dat zeker niet. Ik ben altijd wel in voor een vuig potje sex
Dat komt mooi uit. Ik wil binnenkort wel een beschuitje met jou eten!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft mijn beeld van jou overeind
En door jouw beeld blijft er bij Mono waarschijnlijk ook iets overeind.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft mijn beeld van jou overeind
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En door jouw beeld blijft er bij Mono waarschijnlijk ook iets overeind.
Volkorenbeschuitjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Ik wil binnenkort wel een beschuitje met jou eten!
Seks omschrijven als "een beschuitje eten" is wel zo 1980 dat je naar de gevangenis moet en niet langs start mag!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Ik wil binnenkort wel een beschuitje met jou eten!
Ik weet wel een mooi sausje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond voor de hetero koken
Zal ik er ghb in strooien?
Denk niet dat dat nodig isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat ie mijn mooie suadje na afloop krijgt, maar ik denk 't niet aangezien ik om 21:00 al weer moet trainenquote:
Die ene?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik ook een flesjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks omschrijven als "een beschuitje eten" is wel zo 1980 dat je naar de gevangenis moet en niet langs start mag!
Nee, van die heerlijke waldkornbeschuitjes. Als je die hebt gehad hoef je geen bolletje meerquote:
Je gaat toch niet bij een homo eten als je niet wilt neuken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Mag ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, van die heerlijke waldkornbeschuitjes. Als je die hebt gehad hoef je geen bolletje meer
Neen, helaas. Mei is een verloren maandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono hier![]()
Mono is het nog gelukt gisteren? Is je mei-missie al volbracht?
Je hebt nog 12 uur en 54 minuten!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, helaas. Mei is een verloren maand
Ik niet. Niet ALTIJD. Soms wil ik ook gewoon slapenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh dat zeker niet. Ik ben altijd wel in voor een vuig potje sex
Willen we weten wat je missie was?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, helaas. Mei is een verloren maand
Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden. Tenzij Samzz zin heeft om in Lelystad langs te komenquote:
Nou... dat is een lastige opgave...quote:
Ik wil eigenlijk steeds meer slapenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Niet ALTIJD. Soms wil ik ook gewoon slapen
Ja, ga je toch ff langs de sekssnackbar of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... dat is een lastige opgave...
edit: als het alleen maar gaat om dat er seks is, los van met wie of hoe of wat dan ook
Lekker zeg, even een lauwe worst van achter een raampje trekken om een vette bek te halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ga je toch ff langs de sekssnackbar of zo
Als je je niet druk maakt om hoe ze/hij er uit ziet, of hoeveel knikkers ze/hij in haar/zijn hoofd heeft, kun je elke week seks hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ga je toch ff langs de sekssnackbar of zo
Lelystad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden. Tenzij Samzz zin heeft om in Lelystad langs te komen
Je naam is Monopoly en je woont in Lelystad. Sweet ironyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden. Tenzij Samzz zin heeft om in Lelystad langs te komen
Daarom!quote:
Tsk, niet eens elke dagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een paar keer per week klaarkomen zeg maar.
Waarom mag je niet naar buiten, heb je een enkelband?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Jullie weten best dat ik niet naar buiten mag, pestkoppen
Mono stap in de trein en ga naar Enschede!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Elektronische detentie? Mooie enkelband?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het met je biljart?quote:
Medicatie. Moet UV licht vermijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom mag je niet naar buiten, heb je een enkelband?
Dat kan welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono stap in de trein en ga naar Enschede!
Hij is best mooi, iedere keer zo'n mooi rood lichtje en zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elektronische detentie? Mooie enkelband?
Mijn biljart zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Oe die stamtafel in het midden van de kroeg kan ik ook nog wel verzieken voor jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn biljart zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Hetzefde geld voor mijn bar en gokkasten.
En zelfs mijn bad.
FML
Ja vast wel ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe die stamtafel in het midden van de kroeg kan ik ook nog wel verzieken voor je
Eerst chemisch reinigen dan maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vast wel ja.
Ga de tent maar verkopen denk ik.
Hihiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vast wel ja.
Ga de tent maar verkopen denk ik.
Daar krijg je de MI's niet mee wegquote:
Maar de kutsapvlekken welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Daar krijg je de MI's niet mee weg
Als die er zijn dan iig niet van mijquote:
Uhuh, maar donderdag vrij hequote:
Er zijn mensen die vanaf woensdag vakantie hebbenquote:
Jij wordt nooit nat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die er zijn dan iig niet van mij
Ookquote:
Neequote:
Dat dan weer niet...quote:
Ja. Bijna weekend dusquote:
Kutsapvlekken... Wat zou dat opleveren met Scrabble?quote:
Een nat bordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kutsapvlekken... Wat zou dat opleveren met Scrabble?
Iets daartusseninquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet? Of zit je te lullen en ben je eigenlijk Samzz de 2de
He, er is maar 1 Samzz hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet? Of zit je te lullen en ben je eigenlijk Samzz de 2de
Daar kun je 4 vrouwen tegelijk mee bevredigen toch? Of 1 hele grote damequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Babs, nog leuke nasty dingen die je met een barkruk kan doen?
Ik heb een MI nodig voor iemand
Barkruk op zijn kop, 4 opa's etc etcquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Er op zitten en er overheen zakken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je 4 vrouwen tegelijk mee bevredigen toch? Of 1 hele grote dame
Het is dat grote dat het erg maaktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je 4 vrouwen tegelijk mee bevredigen toch? Of 1 hele grote dame
Nou ja 3, want je tetters tellen als losstaande entiteiten... enti-tietenquote:
Vond je de foto van je biljart niet leuk?quote:
Neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vond je de foto van je biljart niet leuk?
Ojquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja 3, want je tetters tellen als losstaande entiteiten... enti-tietenO wat lach ik toch weer om mezeld
Nou ja zeg!!quote:
Ja, ik ben nu dus de rest van het seizoen kansloosquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!
Vanavond weer biljarten toch?
Arme jijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu dus de rest van het seizoen kansloos
Ik geef mono de schuld!!quote:
Die heb ik niet hoorquote:
Ik zei dat ik een foto van zijn biljart heb. Niet van hem aan het biljartenquote:
Oh, dan moet ik begrijpend leren lezen. Leren begrijpend lezen. Of hoe je dat ook zegt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een foto van zijn biljart heb. Niet van hem aan het biljarten
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Foto's van mijn keu vrij beschikbaar bij aanvraag
Je doet het welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet
Ik vermoed dat jij hem allang hebt gezien in KPDquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet
Maar zijn vast leuke spelletjes mee te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die floepen niet zomaar de hoek in.
Behalve ernaar kijken, helemaal niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Je kan zo weinig met een foto van een piemel
Je kunt hem uitprinten en aan de muur hangenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Je kan zo weinig met een foto van een piemel
Weinig feest danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat niet een bijnaam voor een ongestelde poes?
Een piemeljurkjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:57 schreef Ripley het volgende:
Of een piemeljurk fabriceren met de printjes!
Nou, stuur dan toch maar door. Dat lijkt me best hilarisch
Moet je wel eerst de beste pik uitzoeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:57 schreef Ripley het volgende:
Of een piemeljurk fabriceren met de printjes!
Nou, stuur dan toch maar door. Dat lijkt me best hilarisch
Waarom niet? Een piemel is een piemelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je wel eerst de beste pik uitzoeken.
Niet elke pik zal daar geschikt voor zijn.
Ik kan het niet helpen, het komt door je onderschriftquote:
EHEC bacterie FTW.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, het komt door je onderschrift
Jaquote:
Nee. Maar voor een printje maakt dat weinig uitquote:
Mits je een beetje kunt zoomen, inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Maar voor een printje maakt dat weinig uit
Juh. Dat was het iig. Yoghurt met muesliquote:
Ik ook niet. Better to be safe than to be sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Meer zieken door EHEC-uitbraak
Ik eet geen komkommers meer
Helemaal met mijn wereld darmenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet. Better to be safe than to be sorry
Ik weet niet of anaal inbrengen wel risicoloos is.quote:
Doe ik ook niet, veel te groot.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of anaal inbrengen wel risicoloos is.
Mja, vind dat niet zo erg. Ik at altijd komkommers in de sla of als tussendoortje. Maar dat durf ik niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, ook geen tsatsiki saus meer dus
Nou ja, vond hem toch al niet echt te vreten
Echt nietquote:
Te gr..... *schrapt toekomstige date metStBaby*quote:
Alsof jij een lul hebt van formaat komkommerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te gr..... *schrapt toekomstige date metStBaby*
Oke, dus.....quote:De darmbacterie EHEC is een gevaarlijke variant van de E.coli-bacterie. De bacterie zorgt meestal alleen voor diarree en in sommige gevallen merken mensen er zelfs niets van. De diarree is gemiddeld na vier dagen over.
In twee tot zeven procent van de besmettingen krijgen patiënten complicaties, zoals nierproblemen. Van deze groep overlijdt twee tot negen procent.
Misschien wil hij gewoon heel graag een echte komkommer bij je inbrengen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij een lul hebt van formaat komkommer
Nou zo groen wel, want hij is al tijden niet gebruikt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij een lul hebt van formaat komkommer
Gelukkig krijg je vanavond bezoek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo groen wel, want hij is al tijden niet gebruikt!
Ik neem geen risico. Slechte weerstand en zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dus.....
1. Het is niet eens zeker dat het ook op Nederlandse komkommers zit
2. Als ze er dan al op zitten en je besmet raakt heeft 2 tot 7% complicies en de rest merkt amper iets
3. En als je dan al die complicaties hebt is het voor 2 tot 9% dodelijk
Kansberekening.
En dat ie 'm dan weer in schijfjes er uit kan ploppenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon heel graag een echte komkommer bij je inbrengen.
4 dagen diaree hoeft niet amper te merken te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dus.....
1. Het is niet eens zeker dat het ook op Nederlandse komkommers zit
2. Als ze er dan al op zitten en je besmet raakt heeft 2 tot 7% complicies en de rest merkt amper iets
3. En als je dan al die complicaties hebt is het voor 2 tot 9% dodelijk
Kansberekening.
Met dressing!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ie 'm dan weer in schijfjes er uit kan ploppenHolland's got talent!
Om te eten ja. EN daarna ga ik hem naar huis schoppen want ik heb training.quote:
Ach dan spoel je weer een keer lekker doorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 dagen diaree hoeft niet amper te merken te zijn.
Je kan toch op hem trainenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om te eten ja. EN daarna ga ik hem naar huis schoppen want ik heb training.
Als je op tijd het toilet haaltquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dan spoel je weer een keer lekker door
Ik vind satesaus wel een rare dressing voor komkommer, maar a la.quote:
Dat vind ik geen probleemquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo groen wel, want hij is al tijden niet gebruikt!
Oj, nu heb ik een MI van een meisje in de dierentuin. Al was haar witte broek geel van de pisquote:
Ben je Hollander of niet, zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind satesaus wel een rare dressing voor komkommer, maar a la.
Oh shut upquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, nu heb ik een MI van een meisje in de dierentuin. Al was haar witte broek geel van de pisHet idee is 't zelfde.
Scheelt weer een dure spray-tanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders spoel je je benen schoon. Nou ja schoon. Zonnebankbruin
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, nu heb ik een MI van een meisje in de dierentuin. Al was haar witte broek geel van de pisHet idee is 't zelfde.
70% van onze komkommers gaan naar Duitsland.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, komen onze komkommers niet uit het buitenland ook nog?
ALLES smaakt goed met satesaus (let op: satesaus, geen diarree)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind satesaus wel een rare dressing voor komkommer, maar a la.
Oftewel, dat beessie komt uit Spanje. Dus we lopen hier in Nederland 0 risico, want wij importeren geen komkommer uit Spanje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef YipYip het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)de-buiten-duitsland/
Van één van de komkommers was het land van herkomst onduidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, dat beessie komt uit Spanje. Dus we lopen hier in Nederland 0 risico, want wij importeren geen komkommer uit Spanje.
Ik vind het ook allemaal redelijk overdreven paniek. Maar daar is de mensheid goed in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, dat beessie komt uit Spanje. Dus we lopen hier in Nederland 0 risico, want wij importeren geen komkommer uit Spanje.
Er is helemaal geen paniekquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal redelijk overdreven paniek. Maar daar is de mensheid goed in.
Lullig alleen dat de komkommertelers er stuk aan gaan, vanwege onnodige paniek.
Ik vind "het zekere voor het onzekere nemen en geen komkommers meer eten" paniek jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is helemaal geen paniekWaar is paniek?
Kak!!!! Je hebt toch geen komkommer gegeten hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Internet ligt eruit en m'n zwager heeft heel mooi van alles lopen aanleggen in de meterkast met modems en servers enzo en nu weet ik dus niet wat ik allemaal kan en mag resetten en hij is zelf met vakantieLeg het me verdomme dan ook uit, ik moet ermee werken.
Ik vind dat gewoon gezond verstand. Ik kan er momenteel echt geen bacterie bij gebruiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind "het zekere voor het onzekere nemen en geen komkommers meer eten" paniek ja
Oke, zonder geschreeuw en gegil, maar dan nog
Ik zag er heel eerlijk gezegd ook niks anders in totdat ik de regel er onder lasquote:
Kun je die ook etenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kak!!!! Je hebt toch geen komkommer gegeten hè?
Gewoon rustig blijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Internet ligt eruit en m'n zwager heeft heel mooi van alles lopen aanleggen in de meterkast met modems en servers enzo en nu weet ik dus niet wat ik allemaal kan en mag resetten en hij is zelf met vakantieLeg het me verdomme dan ook uit, ik moet ermee werken.
Ik kijk gewoon ff een weekje de komkommer uit de boom. Zoveel waarde hecht ik toch niet aan komkommerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind "het zekere voor het onzekere nemen en geen komkommers meer eten" paniek ja
Oke, zonder geschreeuw en gegil, maar dan nog
En daarom ben je single. Geen dirty mind.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag er heel eerlijk gezegd ook niks anders in totdat ik de regel er onder las
Heb nu gewoon overal de stekkers uit getrokkenquote:
Mijn mind is best dirty, maar in een lamp zie ik geen onderstel van een vrouw met dan toch wel echt onnatuurlijk gevormde bovenbenen en een blad sla op d'r rechterbeenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarom ben je single. Geen dirty mind.
Wat weet jij nou van woman partsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn mind is best dirty, maar in een lamp zie ik geen onderstel van een vrouw met dan toch wel echt onnatuurlijk gevormde bovenbenen en een blad sla op d'r rechterbeen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hier nog zo'n zoekplaatje. Als je echt heel goed kijkt, zie je een boot:
[ afbeelding ]
Wat is ze in vredesnaam aan het doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk een contactlens aan het zoekenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is ze in vredesnaam aan het doen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
assuming the position...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het een goede vrouw is, is ze het dek aan het schrobben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen niet het goede nummerquote:
En dan zijn er mensen die zeggen dat radio een slecht medium is ...quote:
Die dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:12 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee welke draait, maar Good Vibrations
Nee, God Only Knowsquote:
Die is ook goedquote:
Dat is ook een goed nummer ja.quote:
Ik heb ook biologie gehadquote:
Nee, ze storten maar neer. De mannen die weer kunnen staan zijn doorquote:
*proest*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze storten maar neer. De mannen die weer kunnen staan zijn door
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze storten maar neer. De mannen die weer kunnen staan zijn door
je begon zelf over vrouwenbenen anders! En bij mannen hagt er nog wat in de rondtequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook biologie gehadEn er waren geen womanparts te zien. Benen zijn uni-sex!
Een garnaaltjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
je begon zelf over vrouwenbenen anders! En bij mannen hagt er nog wat in de rondte
Juhuhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te lachen vanwege mijn gebrek aan een fokpiemel??
Het is een garnaaltje zeg je netquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stom wijf!
Pff, mijn piemel is goed genoeg
Dat is geen garnaaltje, dat is een garnaal.quote:
Potatoe, potatoe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen garnaaltje, dat is een garnaal.
Het zit 'm in het verkleinwoord 'tje'. Dat doet geen grote vermoeden en dat weet jij heel goedquote:
Mijn garnaaltje staat op FOK, daar heb jij hem ook gezien, dus jij weet iets ook heel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zit 'm in het verkleinwoord 'tje'. Dat doet geen grote vermoeden en dat weet jij heel goed
Ik heb het eens geprobeerd, rukken mbv van eetstokjes... best kut, een splinter in je leuter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Met of zonder stokjes voor jou?
Ik heb 'm nooit op Fok gezien, voor zover ik mij kan herinnerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn garnaaltje staat op FOK, daar heb jij hem ook gezien, dus jij weet iets ook heel goed
Lees: link hem evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit op Fok gezien, voor zover ik mij kan herinneren
Oh, dan heb ik hem gemailed of zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit op Fok gezien, voor zover ik mij kan herinneren
Yup, alleen was nogal moeilijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lag je iemand relationeel te duwen dan?
MissB tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lag je iemand relationeel te duwen dan?
Eh neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus nu krijgen we weer lekkere priverellen in het openbaar?
Die hadden we hier laatst al. Toen Sedan het nodig vond om zijn relatie te corrigeren via dit topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus nu krijgen we weer lekkere priverellen in het openbaar?
Heb ik ook gemist. Zeker niet onder werktijd of zo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hadden we hier laatst al. Toen Sedan het nodig vond om zijn relatie te corrigeren via dit topic.
Die heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hadden we hier laatst al. Toen Sedan het nodig vond om zijn relatie te corrigeren via dit topic.
Geen idee meer. Al weer even geleden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ook gemist. Zeker niet onder werktijd of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |