GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
Ik kopieer wel even wat uit een pm aan iemand hier die het al wel weet
De tekst was niet vanilleseksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef Monopoly het volgende:
Wat een vage tekst over vanillesex overigens
Dat is Crystal Castles.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik het ergens heb gelezen dat ze kwamen... hmm...
Ja nee, dat weet ik, maar ik dacht ze eens allebei gezien te hebben in hetzelfde lijstje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Crystal Castles.
Waar ik overigens OOK heel blij mee ben
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef Monopoly het volgende:
Wat een vage tekst over vanillesex overigens
Ik weet van niets, ik las alleen wat er in vorig topic stondquote:
Noem dat maar netjes,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vorig topic schatstaat het netjes beschreven
Het kan jou toch niet ranzig genoeg zijn Mono?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet van niets, ik las alleen wat er in vorig topic stond
Ik denk ook niet dat ik het wil weten
Dat is zo, zolang het maar fictief is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan jou toch niet ranzig genoeg zijn Mono?
Ah joh kom op zeg, als het in je fantasie leuk is, is het in het echt ook leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zo, zolang het maar fictief is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vorig topic schatstaat het netjes beschreven
Dus in werkelijkheid ben jij meer een preutse broeder?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh dat zeker niet. Ik ben altijd wel in voor een vuig potje sexquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus in werkelijkheid ben jij meer een preutse broeder?
Oh dus je bent helemaal niet zo ergquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joop Klepzeikerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft mijn beeld van jou overeindquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh dat zeker niet. Ik ben altijd wel in voor een vuig potje sex
Dat komt mooi uit. Ik wil binnenkort wel een beschuitje met jou eten!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft mijn beeld van jou overeind
En door jouw beeld blijft er bij Mono waarschijnlijk ook iets overeind.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft mijn beeld van jou overeind
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En door jouw beeld blijft er bij Mono waarschijnlijk ook iets overeind.
Volkorenbeschuitjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Ik wil binnenkort wel een beschuitje met jou eten!
Seks omschrijven als "een beschuitje eten" is wel zo 1980 dat je naar de gevangenis moet en niet langs start mag!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Ik wil binnenkort wel een beschuitje met jou eten!
Ik weet wel een mooi sausje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond voor de hetero koken
Zal ik er ghb in strooien?
Denk niet dat dat nodig isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat ie mijn mooie suadje na afloop krijgt, maar ik denk 't niet aangezien ik om 21:00 al weer moet trainenquote:
Die ene?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik ook een flesjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks omschrijven als "een beschuitje eten" is wel zo 1980 dat je naar de gevangenis moet en niet langs start mag!
Nee, van die heerlijke waldkornbeschuitjes. Als je die hebt gehad hoef je geen bolletje meerquote:
Je gaat toch niet bij een homo eten als je niet wilt neuken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Mag ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, van die heerlijke waldkornbeschuitjes. Als je die hebt gehad hoef je geen bolletje meer
Neen, helaas. Mei is een verloren maandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono hier![]()
Mono is het nog gelukt gisteren? Is je mei-missie al volbracht?
Je hebt nog 12 uur en 54 minuten!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, helaas. Mei is een verloren maand
Ik niet. Niet ALTIJD. Soms wil ik ook gewoon slapenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh dat zeker niet. Ik ben altijd wel in voor een vuig potje sex
Willen we weten wat je missie was?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, helaas. Mei is een verloren maand
Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden. Tenzij Samzz zin heeft om in Lelystad langs te komenquote:
Nou... dat is een lastige opgave...quote:
Ik wil eigenlijk steeds meer slapenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Niet ALTIJD. Soms wil ik ook gewoon slapen
Ja, ga je toch ff langs de sekssnackbar of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... dat is een lastige opgave...
edit: als het alleen maar gaat om dat er seks is, los van met wie of hoe of wat dan ook
Lekker zeg, even een lauwe worst van achter een raampje trekken om een vette bek te halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ga je toch ff langs de sekssnackbar of zo
Als je je niet druk maakt om hoe ze/hij er uit ziet, of hoeveel knikkers ze/hij in haar/zijn hoofd heeft, kun je elke week seks hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ga je toch ff langs de sekssnackbar of zo
Lelystad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden. Tenzij Samzz zin heeft om in Lelystad langs te komen
Je naam is Monopoly en je woont in Lelystad. Sweet ironyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden. Tenzij Samzz zin heeft om in Lelystad langs te komen
Daarom!quote:
Tsk, niet eens elke dagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een paar keer per week klaarkomen zeg maar.
Waarom mag je niet naar buiten, heb je een enkelband?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Jullie weten best dat ik niet naar buiten mag, pestkoppen
Mono stap in de trein en ga naar Enschede!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Elektronische detentie? Mooie enkelband?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het met je biljart?quote:
Medicatie. Moet UV licht vermijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom mag je niet naar buiten, heb je een enkelband?
Dat kan welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono stap in de trein en ga naar Enschede!
Hij is best mooi, iedere keer zo'n mooi rood lichtje en zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elektronische detentie? Mooie enkelband?
Mijn biljart zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Oe die stamtafel in het midden van de kroeg kan ik ook nog wel verzieken voor jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn biljart zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Hetzefde geld voor mijn bar en gokkasten.
En zelfs mijn bad.
FML
Ja vast wel ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe die stamtafel in het midden van de kroeg kan ik ook nog wel verzieken voor je
Eerst chemisch reinigen dan maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vast wel ja.
Ga de tent maar verkopen denk ik.
Hihiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vast wel ja.
Ga de tent maar verkopen denk ik.
Daar krijg je de MI's niet mee wegquote:
Maar de kutsapvlekken welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Daar krijg je de MI's niet mee weg
Als die er zijn dan iig niet van mijquote:
Uhuh, maar donderdag vrij hequote:
Er zijn mensen die vanaf woensdag vakantie hebbenquote:
Jij wordt nooit nat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die er zijn dan iig niet van mij
Ookquote:
Neequote:
Dat dan weer niet...quote:
Ja. Bijna weekend dusquote:
Kutsapvlekken... Wat zou dat opleveren met Scrabble?quote:
Een nat bordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kutsapvlekken... Wat zou dat opleveren met Scrabble?
Iets daartusseninquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet? Of zit je te lullen en ben je eigenlijk Samzz de 2de
He, er is maar 1 Samzz hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet? Of zit je te lullen en ben je eigenlijk Samzz de 2de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |