wehehe we hebben een abonnement op het ontreeksen van topicsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Fitness is de nieuwe aspirine.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef freecell het volgende:
Bijna Sarabi
Ik ben weer thuis
En ik moet verplicht gaan fitnessen3x per week... Blah.
Fysiotherapeuten doen dat en dan krijg je het vergoed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Jablabla, hoe wil ik 3x er week intensief gaan trainen van minder dan bijstandsniveau, wel onder goede begeleiding en met twee kinderen??
Serieus, ik zie het niet....
Heeft je zorgverzekering geen optie? Sommige verzekeraars bieden dit ook aan in het kader van 'gezonder worden'. Je zou het allicht na kunnen vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Jablabla, hoe wil ik 3x er week intensief gaan trainen van minder dan bijstandsniveau, wel onder goede begeleiding en met twee kinderen??
Serieus, ik zie het niet....
Afhankelijk van je pakket wordt maar een aantal maal een fysiotherapeut vergoed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fysiotherapeuten doen dat en dan krijg je het vergoed.
Niet als je een chronische indicatie hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afhankelijk van je pakket wordt maar een aantal maal een fysiotherapeut vergoed.
Volgens mij gaat het juist om fitness, omdat je dan alle spieren traint. Anders had die arts toch wel hardlopen gezegd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft je zorgverzekering geen optie? Sommige verzekeraars bieden dit ook aan in het kader van 'gezonder worden'. Je zou het allicht na kunnen vragen.
En verder zou je het ook anders kunnen doen natuurlijk. Als fitness gewoon niet lukt om wat voor reden dan ook, dan zou je bijv. toch ook 3x per week kunnen gaan hardlopen?. Dat is een stuk goedkoper en het helpt je vast een stuk de goede richting op. Of gaat het puur om krachttraining?
En fitness en hardlopen zijn inderdaad twee totaal verschillende soorten inspanning!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:15 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij gaat het juist om fitness, omdat je dan alle spieren traint. Anders had die arts toch wel hardlopen gezegd?
Dat snap ik ook nog welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En fitness en hardlopen zijn inderdaad twee totaal verschillende soorten inspanning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |