Alsnog komt dat vooral voort uit onmacht en Manchester maakt ook geen topfitte indruk meer. Dan ben je gewoon een x-aantal keer gezien tegen dit Barcelona. Denk je niet dat Ferguson daar van tevoren op heeft gehamerd en dat die jongens niet enorm gemotiveerd waren?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom zei Gijp ook dat Man Utd. fenomenaal moest spelen en Barça een ontzettende offday moest hebben, zodat het makkelijk vinden van Messi niet zou lukken. Feit blijft dat het de beste speler en ploeg van de wereld is en dus winnen héél moeilijk wordt, maar de beste man zó vrij laten lopen is sowieso vragen om verlies. Dat wilde Gijp zeggen.
Barça is drie slagen beter, maar dan op 1-1 die tweede goal voor Barça zó weggeven...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alsnog komt dat vooral voort uit onmacht en Manchester maakt ook geen topfitte indruk meer. Dan ben je gewoon een x-aantal keer gezien tegen dit Barcelona. Denk je niet dat Ferguson daar van tevoren op heeft gehamerd en dat die jongens niet enorm gemotiveerd waren?
Sar stond toch ook als een zak hooi te keepen. Normaal gesproken gaan schoten van die afstand, bijna dwars door het midden, er niet in.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Barça is drie slagen beter, maar dan op 1-1 die tweede goal voor Barça zó weggeven...
Normaal gesproken schiet een Messi hem ook niet dwars door het midden. Bovendien zat er een listige draai in. Messi weet hem ook briljant langs Vidic te schieten, die normaal gesproken die hoek afdekt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sar stond toch ook als een zak hooi te keepen. Normaal gesproken gaan schoten van die afstand, bijna dwars door het midden, er niet in.
Het kan in 90 minuten altijd een momentje gebeuren en ik zei al dat Vidic er - zeker voor zijn doen - wat passief bijstond, maar ik wilde meer zeggen dat ze echt wel met de insteek het veld in zijn gegaan dat ze er heel kort op wilden zitten. Zeker als Messi richting je eigen 16 dribbelt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Barça is drie slagen beter, maar dan op 1-1 die tweede goal voor Barça zó weggeven...
Eerste doelpunt is als ik het goed heb ook Vidic die niet goed op staat te letten en die dekselse Pedro ineens de ruimte laat.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het kan in 90 minuten altijd een momentje gebeuren en ik zei al dat Vidic er - zeker voor zijn doen - wat passief bijstond, maar ik wilde meer zeggen dat ze echt wel met de insteek het veld in zijn gegaan dat ze er heel kort op wilden zitten. Zeker als Messi richting je eigen 16 dribbelt.
Grappig dat je nu precíes één van de argumenten van Gijp aanhaalt, wat je net nog afdeed als gelul.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sar stond toch ook als een zak hooi te keepen. Normaal gesproken gaan schoten van die afstand, bijna dwars door het midden, er niet in.
Tuurlijk, geen twijfel over mogelijk. ManUtd wilde die dubbel minimaal net zo graag als Barça. Of het nu zenuwen waren of laksheid; deze manier van verdedigen tegen Barça is eerder vragen om een oorveeg dan om ze het vuur aan de schenen te leggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het kan in 90 minuten altijd een momentje gebeuren en ik zei al dat Vidic er - zeker voor zijn doen - wat passief bijstond, maar ik wilde meer zeggen dat ze echt wel met de insteek het veld in zijn gegaan dat ze er heel kort op wilden zitten. Zeker als Messi richting je eigen 16 dribbelt.
Het gaat allemaal wel heel snel en Pedro liep ook gewoon slim weg en de pass was perfect. Natuurlijk moet hij daar beter gedekt worden, maar iedere voetballler maakt foutjes. Alleen tegen Barcelona zijn ze vaak dodelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Eerste doelpunt is als ik het goed heb ook Vidic die niet goed op staat te letten en die dekselse Pedro ineens de ruimte laat.
Nee, dat had niets te maken met het niet dekken van 'de grote drie' maar met een keepersfout.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grappig dat je nu precíes één van de argumenten van Gijp aanhaalt, wat je net nog afdeed als gelul.
Hij had het over de manier waarop de spelers op het veld stonden. Waaronder het dekken van de grote drie en de manier waarop Sar stond te keepen. Waarna hij zei dat het trouwens gelul is om dat niet te bekritiseren omdat het zijn laatste wedstrijd was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, dat had niets te maken met het niet dekken van 'de grote drie' maar met een keepersfout.![]()
Dat was ik wel met hem eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef Buitendam het volgende:
Waarna hij zei dat het trouwens gelul is om dat niet te bekritiseren omdat het zijn laatste wedstrijd was.
Zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wel heel snel en Pedro liep ook gewoon slim weg en de pass was perfect. Natuurlijk moet hij daar beter gedekt worden, maar iedere voetballler maakt foutjes. Alleen tegen Barcelona zijn ze vaak dodelijk.
Aangeboren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was ik wel met hem eens.
Maar mag ik jou eens vragen: waarom zijn Messi, Xavi en Iniesta zo goed?
Nee man, combinatie van talent, heel veel voetballen en een goede opleiding volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |