Hete doekjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:40 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word morgen om 18:30 bij de lokale Chinees verwacht.
quote:
Hij moet inderdaad eens naar 'De Haararchitect' in Nijmegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:44 schreef Absurditeit het volgende:
In welk oorlogsgebied hebben ze Erwin Koeman de laatste jaren dan geknipt met een heggenschaar?Wat een kapsel heeft die gozer toch tegenwoordig.
Of gewoon een biljartballetje zoals zijn voorganger Ton.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad eens naar 'De Haararchitect' in Nijmegen.
Standje 69: geen problemen mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Net als standje 69: het is makkelijker dan het klinkt.
Wat studeert gij dan? En waar blijft je ondertitel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Standje 69: geen problemen mee.
Studie: te leuk om snel af te ronden.
Als je verwacht wordt niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of zal ik gewoon de bezorg-Chinees bellen?
Die voedselvergiftiging in een plastic bakje sla ik over.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard en de bami en een wonderschoon portie saté.
Wat ben jij toch ook een zeikstraal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
*kijkt naar titel, en dan naar de laatste posts...
Internationaal & Europees Recht, jij? Ondertitel moet ik nog verzinnen....had een mooi zinnetje, maar paste niet binnen het max. aantal tekens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat studeert gij dan? En waar blijft je ondertitel?
Nederlands recht, master privaat- en ondernemingsrecht. Studeer jij ook in Nijmegen trouwens?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Internationaal & Europees Recht, jij? Ondertitel moet ik nog verzinnen....had een mooi zinnetje, maar paste niet binnen het max. aantal tekens.
*Kijkt naar het tijdstip, dan naar de username van bovenstaande user en vervolgens naar de inhoud van zijn reactie*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
*kijkt naar titel, en dan naar de laatste posts...
Past toch wel in je sig?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
had een mooi zinnetje, maar paste niet binnen het max. aantal tekens.
Nope, Tilburg. Met veel plezier overigens! Mastertje gaat ergens anders worden denk ik ivm beperkt aanbod hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nederlands recht, master privaat- en ondernemingsrecht. Studeer jij ook in Nijmegen trouwens?
Hopelijk vaar jij beter dan de lokale voetbaltrots.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nope, Tilburg. Met veel plezier overigens!
Verwacht in de zin dat ik iedere dinsdag daar rond 18:30 ben. Uiteraard niet afgesproken daar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je verwacht wordt niet natuurlijk.
Zou niet eens weten welke Chinees in het centrum een beetje fatsoenlijk is.
Willem II...die club leeft echt totaal niet in Tilburg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopelijk vaar jij beter dan de lokale voetbaltrots.
Waar wel dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem II...die club leeft echt totaal niet in Tilburg.
Nee en het boeit me ook niet eerlijk gezegd. Ik ben er nog nooit ziek van geworden en het smaakt me doorgaans prima. Wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die voedselvergiftiging in een plastic bakje sla ik over.Ooit al eens in de keuken van een Chinees geweest?
Dat is wel een hele diepe vraag, zo laat op de avond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nee en het boeit me ook niet eerlijk gezegd. Ik ben er nog nooit ziek van geworden en het smaakt me doorgaans prima. Wat wil een mens nog meer?
FOK! hapert nog wel eens, dit zie ik:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie jij iets wat ik niet zie? Ik zie mijn sig nergens verschijnen. 't zal de whisky wel zijn.
Nja prima.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
FOK! hapert nog wel eens, dit zie ik:
The only thing to fear, is fear itself.
Misschien F5'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |