Reflex?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaja, waarom ging hij dan naar de grond? Als hij het schot toch niet zag aankomen.....
HIj zag een dubbeltje en aangezien hij met pensioen gaat en geen salaris meer ontvangt kun je niet meer kieskeurig zijn wat betreft inkomsten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaja, waarom ging hij dan naar de grond? Als hij het schot toch niet zag aankomen.....
Haha heerlijk tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Absurditeit het volgende:
Willem zag sowieso geen hand voor ogen in het veld.
2e invoervakje. Net onder je ingevoerde email-adres.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat bij mij niet onder het kopje 'profiel aanpassen'? Nja...
Ja echt wel man! Maar dat komt omdat Man U geen spelers heeft van het kaliber Pa-Modou Kah!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk, er had gewoon iemand Xavi en Messi direct moeten aanpakken, maar nee we laten ze vrij rondlopen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Absurditeit het volgende:
Willem zag sowieso geen hand voor ogen in het veld.
Nope...daar staat 'Homepage'. Ben ik nou gek, of hebben ze het aangepast voor niet-betalende Fok!-ers?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
2e invoervakje. Net onder je ingevoerde email-adres.
Je borrel en sigaartje zijn al op merk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja echt wel man! Maar dat komt omdat Man U geen spelers heeft van het kaliber Pa-Modou Kah!
Ik begin net.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je borrel en sigaartje zijn al op merk ik.
Dat laatste sowieso niet. Gewoon iets invullen bij ondertitel en dan je wachtwoorden invullen en dan op wijzigen klikken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Nope...daar staat 'Homepage'. Ben ik nou gek, of hebben ze het aangepast voor niet-betalende Fok!-ers?
Ik moet morgen weer om 09:00 opstaan. Kappersbezoekje nog regelen en daarna een lunch met vriendinlief.quote:
Probleem is dus het volgende: Waar vind ik dat kopje 'ondertitel', want ik zie dat nergens staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet. Gewoon iets invullen bij ondertitel en dan je wachtwoorden invullen en dan op wijzigen klikken?
Om je zwembadje babi pangang op te halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:40 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word morgen om 18:30 bij de lokale Chinees verwacht.
Boven de pagina 'Profiel wijzigen' en dan het tweede vakje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem is dus het volgende: Waar vind ik dat kopje 'ondertitel', want ik zie dat nergens staan.
Uiteraard en de bami en een wonderschoon portie saté.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om je zwembadje babi pangang op te halen?
Inderdaad, noob.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Boven de pagina 'Profiel wijzigen' en dan het tweede vakje.
Hete doekjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:40 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word morgen om 18:30 bij de lokale Chinees verwacht.
quote:
Hij moet inderdaad eens naar 'De Haararchitect' in Nijmegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:44 schreef Absurditeit het volgende:
In welk oorlogsgebied hebben ze Erwin Koeman de laatste jaren dan geknipt met een heggenschaar?Wat een kapsel heeft die gozer toch tegenwoordig.
Of gewoon een biljartballetje zoals zijn voorganger Ton.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad eens naar 'De Haararchitect' in Nijmegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |