Thriller zal wel...of Scream?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Best verkochte videoclip, wat houd dat in? En welke was dat?
Haha, het gaat inmiddels wel weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Robijn48 het volgende:
Ik krijg bijna (bijna, he!) moederlijke gevoelens naar je joh, MetBas![]()
Aait even over je bol
Ik geloof er niks van..quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef MetBas het volgende:
[..]
Haha, het gaat inmiddels wel weer.
Trouwens, ik heb leuk nieuws. Ik hoor net van iemand dat die van een betrouwbare bron uit 'de community' heeft gelezen dat er een bluray komt van Bad Tour Wembley en er inmiddels digitale kopieen van de mastertapes van 14 en 16 juli 1988 zijn met 'ziekelijk goede geluidskwaliteit'.
Ik weet op het moment ook niet meer, maar dit hoor ik echt net.
quote:
Misschien ligt het aan mij (niet opgegroeid met internet enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Janena het volgende:
We hebben er vandaag maar een leuke dag van gemaakt.
Moet je anders he...
Weer zat tegen maar gelukkig regende het niet hard. Het vliegtuig kon niet vliegen, daarvoor was het weer wel te slecht. Hij gaat nu maandag vliegen en komt over Eindhoven, het beeld in Best en ik geloof Amsterdam, Utrecht en het mediapark.
Het was gezellig bij het beeld vanmiddag, niet vreselijk druk (het liep gewoon door zeg maar).
Moussa (mijn zoon) is sinds vandaag grote vrienden met 'Muscles' en 'Ben' van een mede MJ-fan die ze mee had genomen.
Mijn jongste vond het ook prachtig alleen mijn middelste zoon vond ze leuker op afstand, haha....is meer van de muizen en niet zo van ratten en slangen.
Hier een korte fotoimpressie:
Dierentuin Best:
[ afbeelding ]
De Mc Donalds in Best:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hekwerk beeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die supersoaler doet het hem.)
Plaquette:
[ afbeelding ]
Beeld:
[ afbeelding ]
Muscles en Ben met mijn kinderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis snoep en bellenblaas werd uitgedeeld door mede-fan:
[ afbeelding ]
Leuk maar dat is alleen audio, ik heb zelf ook yokohama in superieure kwaliteit, flac audio, ik kan het wel uploaden op youtube..quote:Op zondag 26 juni 2011 12:23 schreef MetBas het volgende:
[..]
Op MJJforum zit die persoon met die tapes, en ze zijn reeds ook verkocht aan de MJ Estate. Zat in het speciale opnameteam voor de wembley concerten. MJ was niet tevreden met de kwaliteit van Nocturne productions. Daarom zijn die specifieke concerten opgenomen door een extra externe partij. De Another Part of Me video is gemonteerd door dezelfde persoon. Heel onwaarschijnlijk is het allemaal niet.
Ook in het groot? (of althans wat groter dan die ander)quote:
Thriller, die werd destijds namelijk op video uitgebracht (inclusief making of) en dat werd dan de best verkochte muziekvideo ooit omdat iedereen die videoband kocht.quote:
Baas met z'n glitter/politenoutfit in de studioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |