Ik, als TUD-student, kan momenteel niet inloggen vanwege technisch onderhoud.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
Mijn laatste vraag nogmaals
Is het bij iedereen dat de kortingslink van TU delft naar de Apple store niet meer werkt?
Met iStat Pro of iStat Menus kan je checken wat de temperatuur is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef r3gi3boy het volgende:
Net even een uurtje flink gegamed op m'n imac, maar wanneer ik mijn hand achter dat apparaat leg verbrand hij nog net niet!! Het aluminium wordt zo heet dat ik er denk ik wel een eitje op gaar kan krijgen (letterlijk)...
Is dit normaal en heeft iedereen dit na flink gamen, waarbij de videokaart/processor flink aan de gang moet?
Heb je er eentje uitgekozen?quote:
Apple heeft het alleenrecht op dunne laptops van aluminium? Ik vind dit juist een typsich voorbeeld van een geslaagd design dat niet van Apple is gejat.quote:
Je kan zeggen wat je wil maar voor een schaamteloze MBA-kloon is ie best mooi.quote:
Het is dat er Windows op draait.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple heeft het alleenrecht op dunne laptops van aluminium? Ik vind dit juist een typsich voorbeeld van een geslaagd design dat niet van Apple is gejat.
Dat blijft echt een duivels dilemma.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Pino112 het volgende:
Zal dit dan het topic zijn waar ik een MBA of MBP zal kopen?.
Ik vind het absoluut geen kloon en als je kijkt naar de huidige Asus-laptops heeft deze ongeveer dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar voor een schaamteloze MBA-kloon is ie best mooi.
Geslaagd design; ja. Niet van Apple gejat? Neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple heeft het alleenrecht op dunne laptops van aluminium? Ik vind dit juist een typsich voorbeeld van een geslaagd design dat niet van Apple is gejat.
Als je een dunne laptop van aluminium wilt kan je niet veel anders dan dit doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geslaagd design; ja. Niet van Apple gejat? Nee
Heb nu een SMC-reset gedaan, dat schijnt in sommige gevallen ook nog wel te helpen.quote:Hm, sinds een paar dagen wordt de CPU van mijn MBP best warm (>75 graden) terwijl ik niks bijzonders doe. Browsen (zonder flash), nu bv ook, met alleen Fok open, mail en Activity Monitor, en nu is hij bv al 86 graden. Ik kan bij activity monitor op het eerste gezicht niks geks zien. Fans draaien vanwege de temperatuur met >3400 rpm, wat best veel geluid maakt. Wat zou dit kunnen zijn?
Dat dacht samsung ook met hun touchwiz, "als we een goede interface willen, kunnen we niet veel anders dan dit doen". Voordat Apple om de hoek kwam kijken was Samsung ook al niet erg origineel trouwens en was het vooral Nokia die geïmiteerd werdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je een dunne laptop van aluminium wilt kan je niet veel anders dan dit doen.
Dat is iets heel anders. Samsung kopieerde de details terwijl Asus bij deze laptop de details van de MBA niet heeft over genomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat dacht samsung ook met hun touchwiz, "als we een goede interface willen, kunnen we niet veel anders dan dit doen". Voordat Apple om de hoek kwam kijken was Samsung ook al niet erg origineel trouwens en was het vooral Nokia die geïmiteerd werd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:46 schreef WindowsFan het volgende:
Mensen die niet met Windows om kunnen gaan
Simpele zielen, die Mac gebruikers.
Ik denk zo'n Vertex 2 of een Intel nog wat. Ik heb wat artikelen opgeslagen via o.a. GoT in mijn Evernote mapje 'SSD' die ik binnenkort 's goed ga doornemenquote:
't Is dat de huidige MB er hardwarematig gewoon slecht aan toe is anders had ik daar nog wel een SSD in gezet idd. Da's volgens mij de grootste performancewinst die je kunt pakken en aan 40GB heeft ze eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tweedehands MBP en dan een SSD erin knallen: puik ding voor je chickie, J.
Een MBP is handiger imho. Veel betere specs en meer opties, en is ook portablevriendelijk. Wat dat laatste betreft treft het de MBA niet, maar hey je hebt meningen en meningenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef Pheno het volgende:
Mijn macbooko 1.1 is nu ten dode opgeschreven. WIFI valt af en toe uit, accu is niets meer waard. En over een week naar Amerika, dus op zich gunstig om er dan een mee te nemen. Nu alleen nog kijken wat MBP of MBA. Ik vind ze beide wel tof
Dan zou ik juist voor een MBP gaan, meer specs voor hetzelfde (of zelfs minder) geld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:40 schreef Drive-r het volgende:
Ik twijfel nog, want ik heb al een iPad voor onderweg en dus komt de MBP/MBA waarschijnlijk het huis niet uit...
Als de fan de hele tijd aanslaat kan het zijn dat er een stof in zit. Als je handig bent even die topcase eraf halen en met de stofzuiger boven de fan hangen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:25 schreef Jarno het volgende:
Hm, MacBook van vrouwlief (nu ruim 6 jaar oud!) begint nu toch echt op vervanging af te stevenen. Naast alle deukjes en cracks in de case gaat -ie nu ook scheef dicht, ontbreekt er een tab toets en loeit de fan continue. Op zich kan het ook wel na 6 jaar bijna dagelijks urenlang gebruik natuurlijk... even kijken wat we doen, een nieuwe MacBook vind ze wel erg duur, dus wellicht een MacBook van een jaar of 2 oud oid. Of wellicht ga ik voor een nieuwe MBP bij een refresh en schuif ik die van mij weer door...
Ik zat ook te denken aan een (2e hands) MBS aangezien er weer een refresh aankomt. Hou verhoudt zich die performance gewijs tot een MB? Zal altijd sneller zijn dan een MB van 6 jaar oud toch, denk ik dan?
Als je al een iPad hebt en je hebt de laptop niet nodig buiten het huis, moet je je dan niet afvragen of je niet beter af bent met een desktop?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:40 schreef Drive-r het volgende:
Ik zit ook wel eens te kijken voor MBA/MBP, van vrienden met beide thuis hoor ik vooral dat ze de MBA uiteindelijk het meest gebruiken, omdat hij gewoon zo lekker makkelijk is om er even bij te pakken. Ik twijfel nog, want ik heb al een iPad voor onderweg en dus komt de MBP/MBA waarschijnlijk het huis niet uit...
Dat is dus ook mijn idee, maar ik gaf enkel aan dat vrienden de BMA prefereerden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan zou ik juist voor een MBP gaan, meer specs voor hetzelfde (of zelfs minder) geld.
Ik heb een laptop/desktop enkel nodig voor opslag en wat basis dingen die lastig op de iPad gaan. Een desktop vinden ik ronduit kut, neemt teveel ruimte in beslag. Ik denk dat ik uit Hong Kong een keer een MBP mee neem, lekker goedkoop daar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je al een iPad hebt en je hebt de laptop niet nodig buiten het huis, moet je je dan niet afvragen of je niet beter af bent met een desktop?
quote:Steve Jobs to announce iCloud and iOS 5 at WWDC
Apple just officially confirmed that Steve Jobs will introduce the iCloud service and iOS 5 during the WWDC keynote on June 6. Yes, its extremely strange for the company to pre-announce anything, especially just a week before an event, but there it is the press release also confirms that Jobs and other Apple execs will detail OS Lion, which weve already played with. (The original WWDC invite promised the future of iOS, but this is the first time Apples confirmed the iOS 5 name.)
Of course, well be at WWDC live on June 6 to bring you the best liveblog in the game, so mark your calendars this should get interesting. PR after the break.
Developing
Apple to Unveil Next Generation Software at Keynote Address on Monday, June 6
CUPERTINO, CaliforniaMay 31, 2011Apple® CEO Steve Jobs and a team of Apple executives will kick off the companys annual Worldwide Developers Conference (WWDC) with a keynote address on Monday, June 6 at 10:00 a.m. At the keynote, Apple will unveil its next generation software Lion, the eighth major release of Mac OS® X; iOS 5, the next version of Apples advanced mobile operating system which powers the iPad®, iPhone® and iPod touch®; and iCloud®, Apples upcoming cloud services offering.
WWDC will feature more than 100 technical sessions presented by Apple engineers. Mac® developers will see and learn how to develop world-class Mac OS X Lion applications using its latest technologies and capabilities. Mobile developers will be able to explore the latest innovations and capabilities of iOS and learn how to greatly enhance the functionality, performance and design of their apps. All developers can bring their code to the labs and work with Apple engineers.
Daar heb ik dan weer een ipad voor, dus misschien is een MBP dan weer beter voor me. Maar ja, misschien kondigen ze 6 juni nog wat nieuws aan, dus dan kan ik die week nog even een shop binnenrennen in LA. Tenmminste ,zo snel gaat dat meestal toch wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef TC03 het volgende:
Een MBA is idd heerlijk om er "bij te pakken".
WTF?! Did hell just freeze over?quote:Apple just officially confirmed that Steve Jobs will introduce the iCloud service and iOS 5 during the WWDC keynote on June 6. Yes, its extremely strange for the company to pre-announce anything, especially just a week before an event
Goed moment voor een One More Thing dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik lees daarin dat Apple nog één keer benadrukt: deze WWDC keynote gaat over software, er wordt geen nieuwe iPhone geïntroduceerd.
Ja gelezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik lees daarin dat Apple nog één keer benadrukt: deze WWDC keynote gaat over software, er wordt geen nieuwe iPhone geïntroduceerd.
Nee dat staat er ook niet letterlijk. Maar waarom zou je anders in de uitnodiging benadrukken dat het over software gaat, en een week van te voren weer zeggen dat de keynote over software zal gaan? Om de verwachtingen over nieuwe hardware de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja gelezen.
Ik zie niet staan dat er geen nieuwe IPhone komt.
Hier geen enkel probleem gehad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog meer mensen die geen contact meer kunnen maken sinds een paar dagen met de US-AppStore?![]()
NL-AppStore werkt overigens wel..
Dat hielp dus niet, zelfs bij vrijwel idle blijft mijn cpu op >90 graden. Not cool. Wat nu?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:34 schreef Svyatagor het volgende:
Uit het vorige topique:
[..]
Heb nu een SMC-reset gedaan, dat schijnt in sommige gevallen ook nog wel te helpen.
Half jaar geleden werd je nog voor idioot aangezien als je dit voorzichtig noemde...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.9to5mac.com/70(...)low-down-build-plans
Mooie zinsnede: 'an early dose of reaility'
In het 2e jaar willen ze 'uit coulance' nog wel eens wat doen of regelen, maar na 2 jaar geef ik je heel erg weinig kans, héél erg weinig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef nelisb het volgende:
Iemand ervaring met "garantie"issues van een Apple tv.
Mijn Apple tv 1ste gen. is defect.
Gekocht op 2 januari 2009. Apple gebeld. Garantie voorbij.
Nu moet ik van Apple naar de Media Markt, waar ik dat ding hebt gekocht. Moet van Apple zeggen dat dat ding langer mee zou moeten gaan dan 2,5 jaar. Zij moeten dan voor een oplossing zoeken, of maken of ruilen.
Zal dit zin hebben of zal ik in september maar gewoon de apple tv2 meenenem voor 100 USD uit Amerika?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zojuist in kunnen loggen met mijn US account in de US store
alwaar er zo'n 20 updates op mij stonden te wachten
Vreemd doet het nu ook weer... Zo een paar dagen niks en nu wel weer..quote:
Beste 69 euro die ik ooit besteed heb.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wil er ook best een hebben, maar dan kijk ik op de site en dan staat er "slechts ¤ 69".
Ik zou niet zonder meer willen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wil er ook best een hebben, maar dan kijk ik op de site en dan staat er "slechts ¤ 69".
Heb 'm aan een vriend weggegevenquote:
Magic Mouse ben ik ook geen fan van. Magic Trackpad heb ik diezelfde week na aanschaf van mijn Mac nog besteld. Geen moment spijt van gehad, werkt zo heerlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heb 'm aan een vriend weggegevenWaardeloos ding vond ik het. Net zoals de Magic Mouse. Allemaal geweldig hip, alleen jammer dat sommige mensen voor hun werk moeten kunnen KLIKKEN.
Apple kan gewoon geen muizen maken. Heb nu weer een puike Microsoft basic wireless-muis
De Mighty Mouse (quote:
Wat vind je zo gebruiksonvriendelijk aan die muis dan ? Ik vind het de lekkerste muis ooit ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:37 schreef eleusis het volgende:
Heb 'm aan een vriend weggegevenWaardeloos ding vond ik het. Net zoals de Magic Mouse. Allemaal geweldig hip, alleen jammer dat sommige mensen voor hun werk moeten kunnen KLIKKEN.
Apple kan gewoon geen muizen maken. Heb nu weer een puike Microsoft basic wireless-muis
Daring Fireball: Why Windows 8 Is Fundamentally Flawed as a Response to the iPadquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:32 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 8 shown at D9
Windows met een Touch App. Die layout is nou niet echt revolutionair.
Kunnen ze nou echt niks beters ontwerpen?![]()
![]()
Ben benieuwd of Ome Steve Jobs straks wel iets geniaals laat zien op WWDC,
waardoor dit probeerseltje van MS er weer uit ziet als iemand die net een beginner lesje UI/UX* heeft gevolgd.
Ach, respect voor ze dat ze in ieder geval iets nieuws en fundamenteel anders proberen in plaats van dat ze de boel maar bijeen blijven jatten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:32 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 8 shown at D9
![]()
waardoor dit probeerseltje van MS er weer uit ziet als iemand die net een beginner lesje UI/UX* heeft gevolgd.
Echt lelijk inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Precies. Knal die schil op de kernel van Windows Phone 7 Series en dan wordt het wat. Nu zat ik echt met verbazing te kijken naar het tevoorschijn toveren van de kale desktop met Excel. Het voelde aan als een bug, alsof je opeens door motorkap naar de motor zit te kijken. Maar nee, het is een feature en ze zijn er trots op.
Niet eens slecht, zolang het maar statische afbeeldingen blijven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:32 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 8 shown at D9
![]()
quote:iCloud Free Trial, $25 Per Year, and Ads?
Rumors are flowing fast in the days before WWDC. LATimes reveals some additional details about Apple's iCloud service.
The iCloud service will function as many have expected. Offering iTunes users the ability to save their purchases to iCloud and then being able to listen to it from any web browser or Apple device. Apple will be offering a free trial for those who buy music from iTunes and later expects to charge "about" $25/year for the service.
The LATimes also adds without detail that "Apple would also sell advertising around its iCloud service." It's not clear in what form this advertising would be, and whether it would be present for only free or also paid customers.
Finally, Apple expects to extend the iCloud concept to movies, TV shows and other digital content. Apple will be announcing iCloud at next week's WWDC.
Door in de OP te kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef Saninl het volgende:
Overigens, hoe kom ik op die TU Delft site? En hoef ik dan niets in te loggen ofzo?
Nee, dat is een wijdverbreid misverstand. De bescherming in Nederland is vager, maar daardoor uitgebreider. Zie http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:13 schreef Crientj het volgende:
[...]
In Nederland is het toch wettelijk verplicht dat de consument 2 jaar garantie krijgt?
Nee. Een leverancier is verplicht om in het tweede jaar coulance te bieden ivm reparaties. Dat wil vaak zeggen dat dingen gewoon onder garantie zullen worden gemaakt, of slechts een klein deel van de kosten zullen berekend worden. verzending enzo betaal je dan weer wel voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:13 schreef Crientj het volgende:
Heb gisteren een iMac gekocht. De verkoper bij de Xando winkel zat aan te dringen om AppleCare te nemen. Heb ik niet gedaan, maar begin nu wel te twijfelen of het handig is.
Is het verstandig om het wel te doen? Ze zeggen bij Xando dat je daar maar 1 jaar garantie hebt. In Nederland is het toch wettelijk verplicht dat de consument 2 jaar garantie krijgt?
Mooi beestje, heb afentoe opmerkingen gekregen, waar ik hem vandaan had.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:33 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom bestaat deze jongen niet meer.
toen ik werkte bij een APR toen moest ik dat soort crap verkopen omdat ze daar nou eenmaal goed mee verdienenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:13 schreef Crientj het volgende:
Heb gisteren een iMac gekocht. De verkoper bij de Xando winkel zat aan te dringen om AppleCare te nemen. Heb ik niet gedaan, maar begin nu wel te twijfelen of het handig is.
Is het verstandig om het wel te doen? Ze zeggen bij Xando dat je daar maar 1 jaar garantie hebt. In Nederland is het toch wettelijk verplicht dat de consument 2 jaar garantie krijgt?
Xando ken ik niet. Er zijn bedrijven die als beleid hebben om zo moeilijk mogelijk te doen na de '1 jaar garantie'. Je hebt in Nederland als consument best wat rechten, maar soms heb je wel een hoop gezeik voordat je je recht krijgt. AppleCare zie ik als een verzekering tegen dat gezeik. Het is een afweging of je 't dat waard vindt. Voor m'n iMac heb ik het wel genomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:13 schreef Crientj het volgende:
Xando is sowieso rare winkel...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:13 schreef Crientj het volgende:
Nee maar ze lopen helemaal binnen in Enschede op die domme saxion studenten die denken dat ze hip zijn als ze zo'n product met een apple hebben. (de helft draait nog windows ook nog erop)quote:
Wat is er vanavond?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef Jarno het volgende:
En, zijn we allemaal al een beetje psyched voor vanavond?
Nou gewoon die dinges!quote:
Duurt lang!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef Jarno het volgende:
En, zijn we allemaal al een beetje psyched voor vanavond?
Voor de duidelijkheid: dat is geen gelekte afbeelding maar een 'Artist Impression'.quote:
Zou kunnen geen idee, wel hoe ik het voor me zie gezien de 'return to call' balk als je tijdens een telefoontje van app wisseltquote:Op maandag 6 juni 2011 12:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dat is geen gelekte afbeelding maar een 'Artist Impression'.
Niet live. Zijn wel later van iTunes te halen.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef rachidfinge het volgende:
Volgens @iPhoneclub krijgen abonnees van MobileMe (zoals ik) hun abonnementsgeld van ¤79 teruggestort. #financielemeevaller
Pas je planning dan es aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja.
En bijna altijd op maandag, kan ik nooit. Vanavond maar teruglezen dus.
http://live.gizmodo.com/quote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef TTTNL het volgende:
waar `kijken` jullie de wwdc? ik ben momenteel aan het wachten tot de microsoft conferentie begint
Daar ben ik ook bang voor. Steve volgt me nog steeds met zijn locatie shit.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zie het allemaal vanavond wel, heb er waarschijnlijk toch niets aan op m'n iPhone 3G
Idd, heb zo de pest in dat huidige notificatie-systeem.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Beter krijgen we vanavond nieuwe notificaties.![]()
So true.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, heb zo de pest in dat huidige notificatie-systeem.
http://www.engadget.com/2(...)rt=newest&refresh=60quote:12:48PM Just to be extremely, super clear: Apple will not allow *anyone* to livestream the actual keynote. We'll be livestreaming a post-show afterwards -- you'll find the liveblog here.
WHYYYYYYquote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/2(...)rt=newest&refresh=60
Denk dat voor journalisten de bandbreedte niet toereikend isquote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
WHYYYYYY
Ze leveren Streaming software, groot bedrijf met genoeg geld, enorm veel mensen die het willen zien en zelfs E3 met niet Nintendo, Microsoft en Sony (namelijk GameSpot en GameTrailers) die het wel kunnen.
Raar.
Gewoon simpel stream by Apple en de rest moet hun volgen. Zelfs dat kan niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Denk dat voor journalisten de bandbreedte niet toereikend is
Beetje jammer wel, uurtje wachten red ik ook wel. Hier alles volgen maar toch de video erna nog kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gewoon simpel stream by Apple en de rest moet hun volgen. Zelfs dat kan niet.
Uurtje 'alleen' inchecken, en je dan laten betrappen met het volgen van een WWDCquote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik volg het vanuit een Parijse hotelkamer
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef BradSpit het volgende:
he applevrienden, is er een livestream van de keynote?
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Uurtje 'alleen' inchecken, en je dan laten betrappen met het volgen van een WWDC
Dat is net zoiets als de Champions League vergelijken met amateurvoetbal op zaterdag.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
WHYYYYYY
Ze leveren Streaming software, groot bedrijf met genoeg geld, enorm veel mensen die het willen zien en zelfs E3 met niet Nintendo, Microsoft en Sony (namelijk GameSpot en GameTrailers) die het wel kunnen.
Raar.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de Champions League vergelijken met amateurvoetbal op zaterdag.![]()
Game on!
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Live meekijken in de zaal met Apple's keynote #wwdv Live stream #wwdc http://tinyurl.com/3s7pw3c
Faalquote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En Onemorething ligt er al weer bijna uit
one more thing?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef nelisb het volgende:
De keynote zal alleen over software gaan: Lion, iOS 5 en iCLoud
als ze het nog vaker herhalen zal het dus zeker niet alleen daarover gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef nelisb het volgende:
De keynote zal alleen over software gaan: Lion, iOS 5 en iCLoud
jep, 1 frame/10 secondenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef BradSpit het volgende:
is de livestream bij jullie ook weggevallen?
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef BradSpit het volgende:
is de livestream bij jullie ook weggevallen?
justin.tv na 2 minuten of ik 9.99/maand op wilde hoestenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ach, ik denk niet dat ustream gemaakt is om opeens 44k mensen de voeren
Zet daar nog maar een nulletje achter. En dat kunnen ze prima handelenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ach, ik denk niet dat ustream gemaakt is om opeens 44k mensen de voeren
Toch is ie er nu uitgepleurtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zet daar nog maar een nulletje achter. En dat kunnen ze prima handelen
dat is toch ook de bedoeling..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef n8n het volgende:
weet iemand of auto-save versiebeheer ook werkt zonder time-machine?
is voor mij niet duidelijk of het een aanvulling/andere manier van benaderen is of 'gewoon' op de interne HDquote:
dat laatste lijkt me.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef n8n het volgende:
[..]
is voor mij niet duidelijk of het een aanvulling/andere manier van benaderen is of 'gewoon' op de interne HD
Het is hier geen Twitter, rot op met je hashtagsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef nelisb het volgende:
#WWDC11 De betalinks van iOS 5 zijn zojuist bekend geworden: http://t.co/MMwfdHG. Installeren op eigen risico! #geengarantie
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Het is hier geen Twitter, rot op met je hashtags
Owjee een hashtag pas op!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik gebruik Mail eigenlijk nauwelijks. Meestal gewoon Gmail online.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef n8n het volgende:
Nieuwe Mail is nice had veel eerder zo gemogen
Hij kopieert een tweet? Stel je aan zeg, autist.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Te druk kan ik niet mee omgaan, en geen ondersteuning om notities te syncen met mn iphonequote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik Mail eigenlijk nauwelijks. Meestal gewoon Gmail online.
Nope alleen hier kan je nagenoeg alles lezenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef nelisb het volgende:
Ik kopieer gewoon een tweet.
Ga ze voor jou niet aanpassen.
Okequote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij kopieert een tweet? Stel je aan zeg, autist.
Hey maar hij heeft toch maar even flink laten zien dat hij, heel hip, tégen Twitter is! Want zo rolt hij!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij kopieert een tweet? Stel je aan zeg, autist.
vette shitquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
iOS 5, 10.7, and iCloud developer beta download links already leaked.
http://pastebin.com/rsd7s8sb
Ik rol nietquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey maar hij heeft toch maar even flink laten zien dat hij, heel hip, tégen Twitter is! Want zo rolt hij!.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey maar hij heeft toch maar even flink laten zien dat hij, heel hip, tégen Twitter is! Want zo rolt hij!.
Jawel hoor. Pas een jaar: http://lifehacker.com/556(...)s-to-a-gmail-accountquote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Te druk kan ik niet mee omgaan, en geen ondersteuning om notities te syncen met mn iphone
Ik denk eerder, hoe ga ik fresh installs doen als ik een SSD koop ofzo...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef BradSpit het volgende:
Lion only available on Mac App Store..![]()
hoe gaan we die shit illegaal downloaden man..
goed punt, zal nog wel op usb te koop zijn voor internetgraflandenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef BradSpit het volgende:
Je Mac jailbreaken.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef BradSpit het volgende:
Goed om te weten, toch gebruik ik veel liever Mail.appquote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Pas een jaar: http://lifehacker.com/556(...)s-to-a-gmail-account
En geen reboots.quote:
Low quality, hier kan je alles volgenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef retorbrapi het volgende:
Doet die OMT stream het alweer? Of een andere?
Only appstore gast..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Verkrijgbaar in juli, GM op Usenet ....?
ik schrok al dacht alleen iPad'squote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alle iPhones, iPads en iPad touches bij elkaar..
Das toch mooi een miljardje voor Apple zelf.quote:And Apple has paid out more than $2.5 billion to developers -- big check signed by Steve Jobs on the screen
waarmee ze nagenoeg break-even draaien, dure business welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Das toch mooi een miljardje voor Apple zelf.
die ja, wellicht in aantallen als je windows-virussen meeteltquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Aan downloads dan he bedoel je?
Hoeveel mensen die geen iOS device hebben, hebben wel een iPod voor hun muziek?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Meer iTunes accounts dan iOS devices? wtf..
Zo haal ik mijn agenda naar bovenquote:It's accessed by swiping down from the top.
Dat is zeker nice!!! Weg met LockInfoquote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
It's on the lockscreen as well
zo lelijk dat canvasquote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, alleen dingen die anders een notification zouden veroorzaken zo te zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |