Nou ja, James Hetfield en niet Kirk Hammet... wie speelt eigenlijk de meeste solo's?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef belsen het volgende:
En ik moet straks gewoon een keuze maken tussen Metallica en Dire Straits...
sterker nog het is de keuze tussen hetfield en knopfler en dan is het nog makkelijkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef Sloggi het volgende:
En die keuze tussen Hammett en Knopfler is toch niet zo moeilijk?
Wel als je een hekel hebt aan beide.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef Sloggi het volgende:
En die keuze tussen Hetfield en Knopfler is toch niet zo moeilijk?
Je vindt Page noch Gilmour goed genoeg? SRV én Clapton er uit? En dan laat je Satriani staan ten faveure van Harrison?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:05 schreef Aikara het volgende:
Vind het hele toernooi al nergens meer om gaan. Kan zonder probleem 50 gitaristen opnoemen die hier hadden moeten staan in plaats van het gros van de deelnemers hierboven. Uiteraard blijft dit altijd een smaakkwestie, maar bij deze beoordeling is 'technische capaciteit' volgens mij het enige mogelijke objectieve criterium. Bij alle andere criteria gaat het erom hoe leuk de beoordeler de muziek vindt die door de gitarist gespeeld wordt. Dus...totaal onzinnig, maar omdat ik stiekem hoop dat er wel een fatsoenlijke gitarist op nr 1 eindigt doe ik toch maar mee
Als je het over snelheid gaat hebben mag je hier ook wel een paar countryjongens neerzetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef ranja het volgende:
Alsof je ooit objectief kunt vergelijken. Wat wil je dan doen? Ze uitnodigen en kijken wie de meeste toonladders per minuut speelt? Wie de hoogste en wie de laagste noot speelt? Wie een noot het langst kan aanhouden? Hoe bepaal je objectief de criteria?
Een toernooi is per definitie subjectief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |