We zijn kampioen geworden, dan is kankeren altijd makkelijker of vermakelijker beter gezegdquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Ajax heeft Urby makkelijk laten gaan?![]()
Hij wou zelf niet bijtekenen dan moet je niet achteraf janken.
Wie, Vlaar?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij had toch een ajax dekbedovertrek enz?
Voor de toekomst. Hij kan zich prima ontwikkelen in Turkijequote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we nog meer absolute middelmaat gaan oproepen
Ik denk eerder niet-interesse in Heerenveen. Die wil gewoon een grotere club. Feyenoord is een grotere club.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan interesse voor Feyenoord? Denk het niet...
Aardig van je, maar ik ben een Amsterdammer dus dan zit het iets dieper dan bij een Deventenaarquote:
Beetje van dat CP voetbal neemt toch niemand serieus, niet zo chique.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat zei die?
Die CP Man keek een beetje boos
Wat zei die dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Was dat nou een opmerking m.b.t. landmijnen en bermbommen?
''En Iran is favoriet dus misschien over 4 jaar is Libie wel de favoriet.''quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef msnk het volgende:
Ik begreep 'm ook niet helemaal, waarschijnlijk omdat het totaal niet grappig was. Vandaar ook mijn PI.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |