Dat dacht ik dus al. Mja nu telaat meequote:
beter een fout in de titel dan een fout in je nu wil ik iets grappig zeggen maar weet t niet meerquote:
waar zie je dat dan???quote:
wat hij zegt!quote:
Een titel in je fout?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
beter een fout in de titel dan een fout in je nu wil ik iets grappig zeggen maar weet t niet meer
ach ja....
[..]
waar zie je dat dan???
dit is dag 15 van de 40 toch??quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
15 afvallers
13 overblijvers
Herstel:
16 afvallers
12 overblijvers
Meer dan de helft van de deelnemers kon zich niet meer beheersen.
We zijn echter qua duur al over de helft van de challenge.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
beter een fout in de titel dan een fout in je [sub]nu wil ik iets grappig zeggen maar weet t niet meer [/sub]
ach ja....
[..]
waar zie je dat dan???
Dag 15 nog maar? ik dacht 4 mei was startdatum. Maar ik zie dat je gelijk hebt.quote:
hoe voel je je? anders dan anders?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zit al op 5 dagen, weet alleen niet of ik er blij mee moet zijn
Ik had dat topic nog niet gezien. Sorryquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Lon3 het volgende:
Huh? Waarom deze en niet die welke ik heb aangemaakt? Ik had em toch ook gesloten?
ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dag 15 nog maar? ik dacht 4 mei was startdatum. Maar ik zie dat je gelijk hebt.
werkt voor mij wel!!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou het beter gaan als er een (geld)prijs als beloning tegenover zou staan?
Ja maar jij bent een vrouw, dat is echt anders. Vrouwen kunnen zich stukken beter beheersen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef boterbloempie het volgende:
gewoon doen... ik bedoel, als ik het kan....
Is dit zeker of..?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Een titel in je fout?![]()
Pelikanenlul en Maxburger liggen er als het goed is ook al uit, even OP aan passen!
Die knop zit er niet voor iPhone/ipad interface dus een faal voor de devsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik had dat topic nog niet gezien. Sorry![]()
Btw de jouwe is niet in de reeks toegevoegd. Volgende keer als je hem sluit ff verversen en dan op Open een nieuw deel klikken
Pelikanenlul weet ik zeker en in vorige topic stond bij maxburger dat ie na 30 dagen gestopt was. Zal ff de post op zoeken.quote:
over het algemeen ben ik dat met je eens hoor....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw, dat is echt anders. Vrouwen kunnen zich stukken beter beheersen.
Ahjaa daar hebbie gelijk in. Nogmaals ik zag dat er nog geen topic geopend was dus dacht dan doe ik het maar. My badquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Die knop zit er niet voor iPhone/ipad interface dus een faal voor de devs
Na 30 dagen? terwijl dit dag 15 isquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Pelikanenlul weet ik zeker en in vorige topic stond bij maxburger dat ie na 30 dagen gestopt was. Zal ff de post op zoeken.
ben jij ook die pagina nummers kwijt dan....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Die knop zit er niet voor iPhone/ipad interface dus een faal voor de devs
Hij was eerder begonnen.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef maxburger het volgende:
Ik mag doorgestreept worden. Uiteindelijk toch 30 dagen volgehouden. Man wat een troep xD.
Die staan onderaan als goed is. Tenminste op mijn HTC wel. Vindt het wel bagger dat ze de bovenste weg gehaald hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ben jij ook die pagina nummers kwijt dan....
kan ik zo stapelgek van worden..... grrr
Ah okee. Ik lees me morgen wel weer bij en update waar nodig.quote:
Ja ik heb in feedback al geklaagd hierover.... Die knoppen moeten weer bovenaanterug!!! Moet je ook even in feedback klagen... Mis uien helpt datquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ben jij ook die pagina nummers kwijt dan....
kan ik zo stapelgek van worden..... grrr
De mannelijke winnaar gaat samen met boterbloempie een dag naar een pretpark naar keuze, een gezellige dag welke afgesloten wordt met een eenvoudig doch leuk dineetje.quote:
feedback? ja ja eerste afslag links??? ik zal ff kiekenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja ik heb in feedback al geklaagd hierover.... Die knoppen moeten weer bovenaanterug!!! Moet je ook even in feedback klagen... Mis uien helpt dat
Met m'n nieuwe laarzen die ik ga open van de 100 euro die ik krijg als ik het wel volhoudquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mannelijke winnaar gaat samen met boterbloempie een dag naar een pretpark naar keuze, een gezellige dag welke afgesloten wordt met een eenvoudig doch leuk dineetje.
Mogen wel goeie laarzen zijn dan!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Met m'n nieuwe laarzen die ik ga open van de 100 euro die ik krijg als ik het wel volhoud![]()
![]()
goed? geen idee.... wel geilquote:
heb 'm gevonden en geklaagd!!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:22 schreef Lon3 het volgende:
Hier is feedback [FOK!sport] Feedback- en opmerkingentopic
Dan moet je nog wel even pics posten over 25 dagen hé!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
goed? geen idee.... wel geil
[..]
heb 'm gevonden en geklaagd!!
dat moet wel lukkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even pics posten over 25 dagen hé!
hey! die hak mag wel iets lager hoor.. iets dan... ben al 1,80 van mezelfquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Nightwulf het volgende:
Boterbloempje voor zich ziet staan
[ afbeelding ]
Haha damn ook nog het verkeerde topic....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
goed? geen idee.... wel geil
[..]
heb 'm gevonden en geklaagd!!
hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha damn ook nog het verkeerde topic....
Met die hak ben je dan 2.20quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
hey! die hak mag wel iets lager hoor.. iets dan... ben al 1,80 van mezelf
ik geef het iPhone interface de schuld hiervanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
![]()
dat is minder handig dan.....
lijkt me ook niet echt handig....quote:
ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ik geef het iPhone interface de schuld hiervan
Lang, heet en zwaar...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Goedenavond PB-tje, hoe was je dag?
Zo zo, drukke dag achter de rug dus! Gefeliciteerd met je oorkonde, maar dat zat er al dik in toch? En nu helemaal kapot zeker, zo'n warme dag en veel inspanning geleverd!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Lang, heet en zwaar...
Vanochtend wel een toppertje gehad... kreeg een ipod shuffle plus grote oorkonde wegens beste lokale marketing actie 2010... mijn reactie: geef maar een Ipad
Vanmiddag flink systeem op zitten schonen wegens nieuwe eigenaar die binnekort komt, dus moet alles netjes zijn...
Net thuis van training arbeidsrecht... fucking saai! en je raakt nog meer geirriteerd aan al die werkeloze ww trekkers..
Ja ben ook best wel trots, mijn actie wordt landelijk uitgevoerdquote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Zo zo, drukke dag achter de rug dus! Gefeliciteerd met je oorkonde, maar dat zat er al dik in toch? En nu helemaal kapot zeker, zo'n warme dag en veel inspanning geleverd!
Het is het totaal waard om lange dagen te maken toch, kun je straks lekker voor jezelf bezig zijn! Dan zou ik nu maar gauw naar bed gaan als je morgen toch weer zo'n hele lang dag hebt!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ja ben ook best wel trots, mijn actie wordt landelijk uitgevoerdleuk voor op cv, maar helaas niks met de centen
![]()
Ben nu echt kapot, ben moe en wil in een koud fris bed liggen...
Morgen weer een hele lange dag, na het werk meteen een gesprek met ondernemer / mogelijke opdrachtgever voor m'n eige bedrijfje
Ok papa, ik ga al... nog even snel wat drinken, peukje doen, de hand aan mezelf slaan en dan oogjes dicht...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Het is het totaal waard om lange dagen te maken toch, kun je straks lekker voor jezelf bezig zijn! Dan zou ik nu maar gauw naar bed gaan als je morgen toch weer zo'n hele lang dag hebt!
Dat klinkt foutquote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ok papa, ik ga al... nog even snel wat drinken, peukje doen, de hand aan mezelf slaan en dan oogjes dicht...
Slaap lekker alvast mensen
Jij welquote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ok papa, ik ga al... nog even snel wat drinken, peukje doen, de hand aan mezelf slaan en dan oogjes dicht...
Slaap lekker alvast mensen
beentjes in de nek en je merkt niks van die hakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
hey! die hak mag wel iets lager hoor.. iets dan... ben al 1,80 van mezelf
Nu ben ik wel benieuwd of boterbloempie dat voor elkaar krijgtquote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
beentjes in de nek en je merkt niks van die hakken
Is je geraden jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef Morphs het volgende:
Makkelijk dagje weer (nr 4 that is).. denk dat de 10 wel weer goed haalbaar zal zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:04 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of boterbloempie dat voor elkaar krijgt
Ik voel me totaal niet aangesprokenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:58 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve mensen, stoute mensen en ook de vervelende mensen
Verdacht vrolijk deze ochtend....
dag 16 is aangebroken, en aan het weer gaat t niet liggen......
Volgens mij val jij meer in de 2e categorie!!!quote:
Mijn favoriete jeugdsentiment oooohhquote:
en toch klinkt "ik kom een druppel later" heel anders tegenwoordigquote:
beter te vroeg dan helemaal nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:53 schreef Nightwulf het volgende:
Ben bij jouw eerder bang voor te vroeg druppelen
quote:
helpt wel tegen hoofdpijnquote:
Denk aan zonnige stranden, palmbomen en je bent zo weer vrolijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:17 schreef tja77 het volgende:
Khebm koppijn en het regent, geen gevaar voor mij vandaag.
heb het in ieder geval weer wat warmerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:05 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Denk aan zonnige stranden, palmbomen en je bent zo weer vrolijk!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:19 schreef Nightwulf het volgende:
Lang geleden een vriendinnetje gehad die sprekend op haar leek![]()
In uitdagendheid en taalgebruik leek ze sprekend op PB-tje![]()
In bed was ze een ramp en uitermate teleurstellend![]()
Schijn kan bedriegen.
Als je dit leest: sorry Caroline :-)
ja schijn bedriegt soms..... sorry....quote:
Jij weet wat echt lekker is (geen graskaas)quote:
Seks is best belangrijk, maar of ik een fraai exemplaar als 1 van die dames ervoor aan de kant zou zetten? Alles is te leren, en met wat oefening is er best nog wel wat mogelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:35 schreef Nightwulf het volgende:
Ik investeer ook wel (op de beurs) maar soms is het gewoon overduidelijk dat er geen winst te behalen valt.
Dan moet je eieren voor je geld kiezen
zeker weten!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:45 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Jij weet wat echt lekker is (geen graskaas)
lekker bij het ontbijt om de verloren eiwitten van de voorgaande nacht bij aan te vullen
is uiterlijk dan belangrijker dan goede seks??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Seks is best belangrijk, maar of ik een fraai exemplaar als 1 van die dames ervoor aan de kant zou zetten? Alles is te leren, en met wat oefening is er best nog wel wat mogelijk
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef boterbloempie het volgende:
is uiterlijk dan belangrijker dan goede seks??
Maar als je nu moet kiezen in een relatie tussen goede sex of goede maatjes zijn....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef boterbloempie het volgende:
Seks is iets visueels, tuurlijk kun je jezelf laten blinddoeken, maar ik heb het liefst een vrouw die ik aantrekkelijk vind, en die me opwind.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
zeker weten!!
[..]
Daar kan ik geen antwoord op geven......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Maar als je nu moet kiezen in een relatie tussen goede sex of goede maatjes zijn....
Is de keus dan ook zo makkelijk?
nadenkertje!
Dat begrijp ik wel inderdaad... het is natuurlijk ook maar net wat je aantrekt in iemand... kunnen veel verschillende dingen zijn... bij mij dan in ieder geval...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Seks is iets visueels, tuurlijk kun je jezelf laten blinddoeken, maar ik heb het liefst een vrouw die ik aantrekkelijk vind, en die me opwind.
Het 1 brengt het ander met zich mee, ik zou geen goede seks kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Kan wel tussen mijn oren zitten, maar daaronder moet er eerst iets gebeuren....
Ik vind iemands uiterlijk belangrijker dan wel of geen goede seks, met het uiterlijk zul je moeten leren leven, goede of slechte seks, heb je ook deels zelf in de hand.
100% mee eens, daarom zijn datingsites aan mij ook niet besteed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Daar kan ik geen antwoord op geven......
Daarom ook: nadenkertje!
[..]
Dat begrijp ik wel inderdaad... het is natuurlijk ook maar net wat je aantrekt in iemand... kunnen veel verschillende dingen zijn... bij mij dan in ieder geval...
Waarom zijn datingsites niet aan jou besteedt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
100% mee eens, daarom zijn datingsites aan mij ook niet besteed.
Omdat foto's en mooie verhalen een totaal andere indruk kunnen geven dan 1 seconde iemand in de ogen kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zijn datingsites niet aan jou besteedt?
Een andere indruk, hoeft per definitie niet een verkeerde indruk te zijn, je beoordeelt iemand op andere aspecten, dan alleen zijn of haar mooie kijkers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:47 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Omdat foto's en mooie verhalen een totaal andere indruk kunnen geven dan 1 seconde iemand in de ogen kijken.
met in de ogen kijken bedoel ik ook niet die mooie kijkers, maar 10 seconden real life contact zegt meer dan lange verhalen en foto's voor mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een andere indruk, hoeft per definitie niet een verkeerde indruk te zijn, je beoordeelt iemand op andere aspecten, dan alleen zijn of haar mooie kijkers.
Wat zijn jouw selectiecriteria dan? In 10 seconde real life contact, kan iemand zich ook heel anders neerzetten dan dat diegene is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:15 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
met in de ogen kijken bedoel ik ook niet die mooie kijkers, maar 10 seconden real life contact zegt meer dan lange verhalen en foto's voor mij
Nope, wat persoontje zegt doet er niet eens zoveel toe....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw selectiecriteria dan? In 10 seconde real life contact, kan iemand zich ook heel anders neerzetten dan dat diegene is.
Je hebt geen lijstje, van karaktereigenschappen die ze wel of niet moet bezitten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Nope, wat persoontje zegt doet er niet eens zoveel toe....
selectie criteria heb ik ook niet, gewoon een gevoel.....
Vertel mij je geheimen om het makkelijker te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef boterbloempie het volgende:
Dat zal ook vast wel per persoon verschillen denk je niet... Ik ben zelf eigenlijk nog nooit op een datingsite geweest geloof ik...
Lijkt me toch vreemd....
OT. Gaat goed vandaaglijkt toch makkelijker te worden
Heel veel afleiding zoeken....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Vertel mij je geheimen om het makkelijker te maken
You make it sound like it's a bad thing.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:37 schreef Nightwulf het volgende:
maakt niet uit, mensen verschillen (gelukkig)
Jij vind bijv. uiterlijk ook belangrijker dan goede sex :-)
wat voor de 1 een lelijke grenade is. Is voor de ander een lekkerding. Daarom zijn we gelukkig niet allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
You make it sound like it's a bad thing.
Ik zou geen langdurige relatie kunnen hebben met iemand die ik lelijk vind.
Wel met iemand die slecht is tussen de lakens, met wat overtuigingskracht, en wat doorzettingsvermogen is daar nog echt wel wat vooruitgang in te boeken.
Ik heb trouwens nog nooit een man of vrouw horen zeggen dat hij of zij haar vriend of vriendin lelijk vind. Wel dat ze in het begin van de relatie elkaar sexueel nog niet aanvoelden zeg maar.
true that!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:46 schreef Nightwulf het volgende:
Mooi zit niet altijd aan de buitenkant!
cliché misschien, maar wel waar voor mij dan!
Dat zeggen zoveel mensen, maar als puntje bij paaltje komt, krabbelen ze terug. Zou jij kunnen samenwonen, of seks kunnen hebben, met iemand die je afzichtelijk uit vind zien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:46 schreef Nightwulf het volgende:
Deze was best leuk in het echtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wat voor de 1 een lelijke grenade is. Is voor de ander een lekkerding. Daarom zijn we gelukkig niet allemaal hetzelfde.
Ik zeg ook niet dat IK die persoon lelijk vind, maar wat als hij zelf die persoon lelijk vind. Je hebt immers een mening over haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wat voor de 1 een lelijke grenade is. Is voor de ander een lekkerding. Daarom zijn we gelukkig niet allemaal hetzelfde.
Maar als je op stap gaat, of weet ik veel waar je iemand treft of hoopt te treffen, dan staat er toch niet met grote letters op "ik ben goed in bed"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:46 schreef Nightwulf het volgende:
Voor een gesprek sta ik altijd open, behalve misschien op maandagochtend nadat ik in de hondenpoep heb getrapt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar als je op stap gaat, of weet ik veel waar je iemand treft of hoopt te treffen, dan staat er toch niet met grote letters op "ik ben goed in bed"
Wanneer stap je op iemand af, als diegene er aangenaam uitziet, of niet aangenaam uitziet? Wanneer stel jij je open voor een gesprek met iemand?
Veel mensen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, of dat innerlijk belangrijker is, maar als er een vrouw is die uberlelijk is, maar heel lief is en een beest in bed, hoe moet je daar dan achter komen?
Hoor zo vaak mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. Maar (on)bewust toch op uiterlijk selecteren.
Bestaat zoiets dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:15 schreef boterbloempie het volgende:
Dus op zoek naar de juiste balans tussen het innerlijk, uiterlijk, karakter en sexuele talenten....
Algemeen gezien niet nee, maar wel per persoon.quote:
Dat denk ik ook idd....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Algemeen gezien niet nee, maar wel per persoon.
Perfecte vrouw bestaat niet, perfecte vrouw voor jou bestaat wel.
Inderdaad, en na verloop van tijd ga je je ook naar elkaar vormen, je doet concessies al dan niet bewust. Juist als diegene de juiste persoon voor je is, merk je het niet dat je je aanpast aan hem of haar. Je raakt op elkaar ingespeeld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:21 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd....
Wat ik niet geloof is dat het er maar 1 zou zijn, denk dat er voor iedereen wel een paar perfect passende partners rondlopen op deze aarbol....
Nee als ik iemand afstotelijk zou vinden, dan geen sex en geen relatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:12 schreef tja77 het volgende:
Voor een gesprek sta je altijd open, maar dat is niet de vraag...
Zou je seks kunnen hebben met iemand die jij er afstotelijk uit vindt zien? Of zou je daar een relatie mee kunnen hebben, ook al is diegene een beest in bed.
Inderdaad, heb zelf nu 7 jaar een relatie, en ook binnen onze relatie blijven dingen veranderen, wij zelf natuurlijk ook, dat is ook juist wat het interessant houdt, denk ik.....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad, en na verloop van tijd ga je je ook naar elkaar vormen, je doet concessies al dan niet bewust. Juist als diegene de juiste persoon voor je is, merk je het niet dat je je aanpast aan hem of haar. Je raakt op elkaar ingespeeld.
En vaak moet je dingen doen of laten die je ander niet zou doen of laten, maar als de ander het waard is in jouw ogen is daar niks mis mee, je moet alleen niet jezelf verwaarlozen.
Tering, dat kriebeltquote:
Oud achterhoeks gezegde:quote:
of je doet gewoon mee aan deze challenge!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Oud achterhoeks gezegde:
Je moet krabbelen waor het jukt,
maar jukt het op een rare plaats, dan krabbel je er maar naast
dank u dank uquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:51 schreef colty het volgende:
Dus, al die pagina's gelezen maar nog geen nieuwe afvallers.. Goed bezig boterbloempje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
"Lot's and Lot's of failers"?
Vraag me af wie hier nou de "failer" isNou nou, niet zo onaardig hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig hoor, nu volhouden hé!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:53 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
of je doet gewoon mee aan deze challenge!!
[..]
dank u dank u![]()
![]()
![]()
zeg is t alweer bijna 2 uur??? ben bijna vrij en heb nog niets gedaan
Dat is echt niet jouw buurmeisje, en dat preutse en behoudende in bed krijg ik er wel van af. Zo oogt ze trouwens niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef Nightwulf het volgende:
@Tja77, mijn buurmeisje is wel leuk om te zien
Maar best een kattekop en heel preuts en behoudend in bed![]()
Zou jij haar daten?
[ afbeelding ]
denk dat je hem dan beter een held kan noemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef Jurgen1990 het volgende:
7 jaarheldin
ik heb het nog niet langer dan 1 jaar uitgehouden met iemand..... of zij niet met mij
dat niets doen ??? lukt me nog wel een uurtjequote:
Haha succes, ik ga wat doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:00 schreef boterbloempie het volgende:
dat niets doen ??? lukt me nog wel een uurtje![]()
Waarom heeft iedereen een baan waar je niks hoeft te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:00 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
denk dat je hem dan beter een held kan noemen
[..]
dat niets doen ??? lukt me nog wel een uurtje![]()
Ik voelde al nattigheid, heb ik wel vaker als ik oosterse types zie, word ik altijd een beetje achterdochtig. En niet ten onrechte...quote:
Ik heb het druk met Roland garros kijken...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen een baan waar je niks hoeft te doen
moet eigenlijk wel... heb gewoon geen zin om wat te doen... haal ik morgen wel weer in..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:02 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen een baan waar je niks hoeft te doen
same here, moet over 2 weken iets af hebben maarja zo gaat dat niet werkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
moet eigenlijk wel... heb gewoon geen zin om wat te doen... haal ik morgen wel weer in..
ach, ik werk toch het beste onder hoge druk... lekker stressenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
same here, moet over 2 weken iets af hebben maarja zo gaat dat niet werken
Als je gewoon de avond van tevoren begint komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ach, ik werk toch het beste onder hoge druk... lekker stressen
ik vergeet altijd de helft als stress,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:15 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Als je gewoon de avond van tevoren begint komt het allemaal goed.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:22 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
ik vergeet altijd de helft als stress,
voor de één werkt het beter dan de ander...quote:
haha ja hè......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:21 schreef Dagkaart het volgende:
Boterbloempie, wat ben je toch weer actief de laatste paar dagen!
Goed zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Bijna gefaald, maar kon me gelukkig inhouden
Make us proud!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Bijna gefaald, maar kon me gelukkig inhouden
Omg hahahaquote:
Haha, na 17 dagen ga ik het niet opgeven nu.quote:
Helaas, weer een falerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:05 schreef dan13lv het volgende:
oke ik heb gefaald![]()
sorry![]()
wat een shitload was het trouwens
Dat kan ik ook allemaal regelen, dus ga maar niet naar de fail club!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef PB-tje het volgende:
Goedeavond!
Weer een lekker druk dagje achter de boegheerlijk!
Wat fijn om te zien dat we er weer een FAILer bij hebben! Welcome to the club
Wil je iets te drinken? Kaviaar? Lapdance? Zweedse modellen?
Het is allemaal mogelijk in de FAIL club
Come and join us .... mwahahaha
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik zou wel eens 15 dagen bezig willen zijn
quote:
Nou lekker voor jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef Lon3 het volgende:
ik ga het vandaag niet eens proberen om niets te doen....
ik? ik ben even een biertje aan het drinken... en heb hier kut internet dus streamen van porn gaat niet... dus waarschijnlijk als ik mij ga douchenquote:
Krijg je ervan als je niks doet op je werk hé!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:52 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Nou lekker voor je![]()
Heb nog een beetje veel energie over,
Kom er niet echt vanaf vandaag...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:55 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je niks doet op je werk hé!
Ah, in dat geval: Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ik? ik ben even een biertje aan het drinken... en heb hier kut internet dus streamen van porn gaat niet... dus waarschijnlijk als ik mij ga douchenNet al wat geklooit met foto's maken dus...
Daar heb je gelijk in, zolang je maar betaald krijgt en de baas er niet achter komt is er niks aan de hand toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef boterbloempie het volgende:
[..]betrapt... Maar ja, werken is soms gewoon zo saai
Haha inderdaad!! En het is toch al zo'n rare week met al die vrije dagen dus valt het vast niet opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:05 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, zolang je maar betaald krijgt en de baas er niet achter komt is er niks aan de hand toch?
Dan kun je beter op je werk zitten en niks doen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Haha inderdaad!! En het is toch al zo'n rare week met al die vrije dagen dus valt het vast niet op![]()
OT extra lang weekend maakt het niet makkelijker natuurlijk
Ja eigenlijk wel ja... Nu de vrije dagen maar een beetje volproppen met fammilie bezoek enzo, is ook afleiding!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dan kun je beter op je werk zitten en niks doen!
Ja ze worden vast nog eens stapelgek van me!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:29 schreef Illusionati het volgende:
Je familie zal wel denken, wat moet zij zoveel hier![]()
Volgens mij heb ik PB-tje afgeschrikt!
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ja ze worden vast nog eens stapelgek van me!!!!![]()
PB tje afgeschrikt?? Zo snel schrikt ze toch niet?? Ben jij zo eng dan?
Holbewoners? Nu maak je me een beetje bangquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:39 schreef boterbloempie het volgende:
Ooohzal wel meevallen toch!!
Misschien is ze in slaap gevallen op dr toetsenbord... Of ontvoerd door een holbewoner...
Niet alweer tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:41 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Holbewoners? Nu maak je me een beetje bang
De holbewoners toch of ben jij... ook een holbewoner?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Niet alweer toch
Wie is er nu eng dan .........
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:47 schreef Illusionati het volgende:
[..]
De holbewoners toch of ben jij... ook een holbewoner?
Ieieieeieeh..... Engerdquote:
Daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
jammergenoeg niet...
Holbewoners doen niet aan zulke Challenges denk ik.....
Nope... Een van de grote vraagstukken in het leven...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.
Meer Flinstones kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.
Het is bedtijd denk ik.....quote:
Nu al? Het is nog zo vroeg!quote:
Moet je nagaan hoe goed het gaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Nightwulf het volgende:
Jullie zijn een beetje aan het aftakelen......
Er wordt geen woord meer gezegd over neuken, vingeren soppen etc.
Dat krijg je er nou van!
Daar hebben we jou toch voor??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Nightwulf het volgende:
Jullie zijn een beetje aan het aftakelen......
Er wordt geen woord meer gezegd over neuken, vingeren soppen etc.
Dat krijg je er nou van!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Nightwulf het volgende:
Je kan je beter hier laten gaan dan straks in je bedje....
Anders is het morgen: fail....
Praatjes vullen nog geen gaatjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Nightwulf het volgende:
Je kan je beter hier laten gaan dan straks in je bedje....
Anders is het morgen: fail....
Want... daar kan niks gebeuren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:01 schreef boterbloempie het volgende:
[..]waar
Daarom blijf ik gewoon lekker op de bank liggen
306 = baby tvquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Illusionati het volgende:
Gewoon Nederland 1,2,3 en je bent veilig![]()
Hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Illusionati het volgende:
Baby TV.. Nu vraag ik me af waar ik dan aan moet denken![]()
Luiers, kleding, schoenen?
69....quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:11 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
306 = baby tv
Veiliger kan t niet.....
Heb je nummer niet Nightwulf... Kan ik je ook niet bellen...
Kleurtjes patronen en vormpjes... Das baby tv.... Leuk voor als je op de drugs zit...quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Illusionati het volgende:
Baby TV.. Nu vraag ik me af waar ik dan aan moet denken![]()
Luiers, kleding, schoenen?
Dat is dan een win-win situatie, slaapliedjes en geen rare sexueel getinte dingen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Haha
Nee meer knuffelige beestjes en slaapliedjes geloof ik...
Alleen 69??quote:
Ervaring mee zo te horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Kleurtjes patronen en vormpjes... Das baby tv.... Leuk voor als je op de drugs zit...
Ik zou het even proberen, wie weet!quote:
Tv is altijd goede afleiding!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dat is dan een win-win situatie, slaapliedjes en geen rare sexueel getinte dingen!
Ik wil ook Digi-TV!
Zullen we maar niet doen hè.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:17 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ervaring mee zo te horen
[..]
Ik zou het even proberen, wie weet!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef Lon3 het volgende:
Ik ga pitten morgen gaat om 6 uur weer de wekken
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:18 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Tv is altijd goede afleiding!!!!!
Ben nog veel te wakker....
Ah joh, Je hebt niks te verliezen toch!quote:
Pluk zequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef Nightwulf het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken
Schaapjes tellen, bloemetjes plukken, je weet wel....
zal wel besmettelijk zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef Illusionati het volgende:
Waarom gaat iedereen ineens naar bed![]()
Maar goed, slaap ze!
Ja blijkbaar wel, ja ook naar bed nu zeker?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
[sub]zal wel besmettelijk zijn... [\sub]
Zou eigenlijk wel moeten... Typen gaat me steeds slechter af!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel, ja ook naar bed nu zeker?
Ga buiten een rondje rennen, dan raak je die energie wel kwijt!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:28 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten... Typen gaat me steeds slechter af!![]()
Maar nog te veel energie
Misschien eigenlijk wel een goed ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ga buiten een rondje rennen, dan raak je die energie wel kwijt!
ff de trap op en af dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Misschien eigenlijk wel een goed idee
maar geen zin om me weer om te kleden nu
Beter idee!quote:
Dan weet ik het ook niet meer hoor, een fles vodka dan maar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Beter idee!
Al begint dat na 3 keer wel te vervelen....
Krijg een beetje het gevoel dat je me in bed wil krijgen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:38 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer hoor, een fles vodka dan maar?
Las hem gelijk al verkeerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:40 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Krijg een beetje het gevoel dat je me in bed wil krijgen...
En ja dat zei ik en nee dat bedoelde ik niet zo!
Vodka is altijd goed trouwens
Ach zonde? Die vodka doet z'n werk wel toch!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef Illusionati het volgende:
Eigenlijk best zonde dat de vodka gebruikt moet worden gebruikt als plaats vervanger van de aspirine in mijn geval![]()
Zolang ik er straks goed van kan slapen vind ik het wel best
Dat gaat vast wel goed komen, zal slapen als een roosje. Helaas gaat die telefoon morgen ochtend om kwart voor 6 weer afquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:56 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ach zonde? Die vodka doet z'n werk wel toch!!
Ik hoop het in iedergeval wel voor je!!!
Begin eindelijk wat rustiger te worden....
Zal tijd worden ook
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel goed komen, zal slapen als een roosje. Helaas gaat die telefoon morgen ochtend om kwart voor 6 weer af![]()
Dus ga maar ff proberen paar uurtjes te slapen anders kan ik 't morgen ochtend wel vergeten![]()
Doe rustig aan en slaap ze!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:43 schreef Illusionati het volgende:
Daarom is ze ineens zo stil, heb weer mensen gered van een failure!
Gefeliciteerd met je 24e dan maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:25 schreef PB-tje het volgende:
Goedemorgen! vanavond wederom m'n verjaardag vieren
Laatste dagje.... weekend!
Hahahaquote:
Wij gebruiken elk excuus om maar te feesten! Brabander zijn is nog zwaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:32 schreef Nightwulf het volgende:
Brabanders kunnen natuurlijk ook goed feesten![]()
omgquote:
Zeker !!quote:
Hou niet zo van komkommerquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:10 schreef Nightwulf het volgende:
nog maar 3 en dan zit je pas op de helft!
Makkie....not
Gaat wel erg hard zo.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oké, schrijf me maar uit.![]()
Tot 27 mei volgehouden.
Ik weet t niet hoor....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Nightwulf het volgende:
Denk dat Boterbloem straks als enige hier nog over is..
Als een soort heilige maagd
[ afbeelding ]
Nee....quote:
kzal vanaaf ff de op updatenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oké, schrijf me maar uit.![]()
Tot 27 mei volgehouden.
Kort rokjequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:40 schreef Nightwulf het volgende:
Werk is makkelijker natuurlijk,
nu ga je natuurlijk zo naar buiten met een kort rokje....
mannen die naar je fluiten.......
geile blikken......
Stuk moeilijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |