Dat dacht ik dus al. Mja nu telaat meequote:
beter een fout in de titel dan een fout in je nu wil ik iets grappig zeggen maar weet t niet meerquote:
waar zie je dat dan???quote:
wat hij zegt!quote:
Een titel in je fout?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
beter een fout in de titel dan een fout in je nu wil ik iets grappig zeggen maar weet t niet meer
ach ja....
[..]
waar zie je dat dan???
dit is dag 15 van de 40 toch??quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
15 afvallers
13 overblijvers
Herstel:
16 afvallers
12 overblijvers
Meer dan de helft van de deelnemers kon zich niet meer beheersen.
We zijn echter qua duur al over de helft van de challenge.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
beter een fout in de titel dan een fout in je [sub]nu wil ik iets grappig zeggen maar weet t niet meer [/sub]
ach ja....
[..]
waar zie je dat dan???
Dag 15 nog maar? ik dacht 4 mei was startdatum. Maar ik zie dat je gelijk hebt.quote:
hoe voel je je? anders dan anders?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zit al op 5 dagen, weet alleen niet of ik er blij mee moet zijn
Ik had dat topic nog niet gezien. Sorryquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Lon3 het volgende:
Huh? Waarom deze en niet die welke ik heb aangemaakt? Ik had em toch ook gesloten?
ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dag 15 nog maar? ik dacht 4 mei was startdatum. Maar ik zie dat je gelijk hebt.
werkt voor mij wel!!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou het beter gaan als er een (geld)prijs als beloning tegenover zou staan?
Ja maar jij bent een vrouw, dat is echt anders. Vrouwen kunnen zich stukken beter beheersen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef boterbloempie het volgende:
gewoon doen... ik bedoel, als ik het kan....
Is dit zeker of..?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Een titel in je fout?![]()
Pelikanenlul en Maxburger liggen er als het goed is ook al uit, even OP aan passen!
Die knop zit er niet voor iPhone/ipad interface dus een faal voor de devsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik had dat topic nog niet gezien. Sorry![]()
Btw de jouwe is niet in de reeks toegevoegd. Volgende keer als je hem sluit ff verversen en dan op Open een nieuw deel klikken
Pelikanenlul weet ik zeker en in vorige topic stond bij maxburger dat ie na 30 dagen gestopt was. Zal ff de post op zoeken.quote:
over het algemeen ben ik dat met je eens hoor....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw, dat is echt anders. Vrouwen kunnen zich stukken beter beheersen.
Ahjaa daar hebbie gelijk in. Nogmaals ik zag dat er nog geen topic geopend was dus dacht dan doe ik het maar. My badquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Die knop zit er niet voor iPhone/ipad interface dus een faal voor de devs
Na 30 dagen? terwijl dit dag 15 isquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Pelikanenlul weet ik zeker en in vorige topic stond bij maxburger dat ie na 30 dagen gestopt was. Zal ff de post op zoeken.
ben jij ook die pagina nummers kwijt dan....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Die knop zit er niet voor iPhone/ipad interface dus een faal voor de devs
Hij was eerder begonnen.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef maxburger het volgende:
Ik mag doorgestreept worden. Uiteindelijk toch 30 dagen volgehouden. Man wat een troep xD.
Die staan onderaan als goed is. Tenminste op mijn HTC wel. Vindt het wel bagger dat ze de bovenste weg gehaald hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ben jij ook die pagina nummers kwijt dan....
kan ik zo stapelgek van worden..... grrr
Ah okee. Ik lees me morgen wel weer bij en update waar nodig.quote:
Ja ik heb in feedback al geklaagd hierover.... Die knoppen moeten weer bovenaanterug!!! Moet je ook even in feedback klagen... Mis uien helpt datquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ben jij ook die pagina nummers kwijt dan....
kan ik zo stapelgek van worden..... grrr
De mannelijke winnaar gaat samen met boterbloempie een dag naar een pretpark naar keuze, een gezellige dag welke afgesloten wordt met een eenvoudig doch leuk dineetje.quote:
feedback? ja ja eerste afslag links??? ik zal ff kiekenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja ik heb in feedback al geklaagd hierover.... Die knoppen moeten weer bovenaanterug!!! Moet je ook even in feedback klagen... Mis uien helpt dat
Met m'n nieuwe laarzen die ik ga open van de 100 euro die ik krijg als ik het wel volhoudquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mannelijke winnaar gaat samen met boterbloempie een dag naar een pretpark naar keuze, een gezellige dag welke afgesloten wordt met een eenvoudig doch leuk dineetje.
Mogen wel goeie laarzen zijn dan!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Met m'n nieuwe laarzen die ik ga open van de 100 euro die ik krijg als ik het wel volhoud![]()
![]()
goed? geen idee.... wel geilquote:
heb 'm gevonden en geklaagd!!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:22 schreef Lon3 het volgende:
Hier is feedback [FOK!sport] Feedback- en opmerkingentopic
Dan moet je nog wel even pics posten over 25 dagen hé!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
goed? geen idee.... wel geil
[..]
heb 'm gevonden en geklaagd!!
dat moet wel lukkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even pics posten over 25 dagen hé!
hey! die hak mag wel iets lager hoor.. iets dan... ben al 1,80 van mezelfquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Nightwulf het volgende:
Boterbloempje voor zich ziet staan
[ afbeelding ]
Haha damn ook nog het verkeerde topic....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
goed? geen idee.... wel geil
[..]
heb 'm gevonden en geklaagd!!
hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha damn ook nog het verkeerde topic....
Met die hak ben je dan 2.20quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
hey! die hak mag wel iets lager hoor.. iets dan... ben al 1,80 van mezelf
ik geef het iPhone interface de schuld hiervanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
![]()
dat is minder handig dan.....
lijkt me ook niet echt handig....quote:
ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ik geef het iPhone interface de schuld hiervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |