quote:EINDHOVEN - De politie heeft maandagavond de Ikea in het Noord-Brabantse Son ontruimd nadat zich rond half acht een explosie had voorgedaan in een prullenbak buiten het gebouw.
Rond elf uur heeft de EOD bij de vestiging een pakketje gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
Ahh, zo dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef Darklight het volgende:
Een explosie in een prullenbak, en ze hebben een pakketje gecontroleerd tot ontploffing gebracht.???
[..]
quote:Ook ontploffing in Lille
Ook bij de vestiging van Ikea in het Franse Lomme, in de buurt van Lille, heeft zich maandagavond ook een ontploffing voorgedaan. Dat meldt het Belgische persbureau Belga op gezag van het Openbaar Ministerie in Gent. Volgens het parket in Gent was sprake van een soortgelijk incident als in Gent en Eindhoven.
Linkse-bomenknuffelaarsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef waht het volgende:
Gecoördineerde aanval op IKEA. Ik denk dat het links-extremisten waren die door deze 'terreur' IKEA op de knieën willen krijgen, om wat voor onzinnige reden dan ook.
Haalt IKEA haar hout toevallig uit Brazilië?
Het was waarschijnlijk ook niet het doel om gewonden te maken. Ik denk meer het afschrikken. Mensen die tegen een bepaald iets van IKEA zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:
mja wel een amateur, 3 bommen, 0 gewonden
Blijft imho een terroristische actie, hoe je het ook wend of keert..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk ook niet het doel om gewonden te maken. Ik denk meer het afschrikken. Mensen die tegen een bepaald iets van IKEA zijn waarschijnlijk
Afschrikken en terreur is in de puurste zin van het woord dan ook hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blijft imho een terroristische actie, hoe je het ook wend of keert..
Klopt, maar het één klinkt toch een stukje erger dan het ander en ik heb gemerkt datquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Afschrikken en terreur is in de puurste zin van het woord dan ook hetzelfde.
zal me idd niks verbazen als er binnenkort te horen is dat er dreigbrieven zijn ontvangen. en dat dit een voorwaarschuwing isquote:
Ja, inderdaad, normaal is het er altijd maar 1.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:10 schreef TommyGun het volgende:
Wel vreemd dat het in 3 vestigingen is...
Dus de jeugd die rond oud en nieuw allemaal prullebakken opblazen met zwaar vuurwerk moeten we ook maar als terroristen gaan vervolgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blijft imho een terroristische actie, hoe je het ook wend of keert..
Hoofdkantoor IKEA zit tegenwoordig in Nederland.quote:
Wat is dat voor simpel volkquote:Ontruiming Ikea om weggegooide melk
Een pak melk in een vuilnisbak heeft tot grote paniek geleid bij Ikea in Delft. Een klant sloeg groot alarm toen hij zag dat iemand het pak weggooide. De beveiliging nam de melding zeer serieus en begon direct met ontruimen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:53 schreef Darklight het volgende:
Vuurwerk is de oorzaak
http://www.nu.nl/binnenla(...)fingen-bij-ikea.html
Die knoop in je zakdoek pogingen tot tof doen lukken nooit echt.quote:Door de explosies zijn geen gewonden gevallen, al hielden een medewerker en een beveiliger pijnlijke oren over aan de knallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |