waarom werkt mailen bij jou niet? die doet 't bij mij namelijk juist goed (zie experimenten van me gisteren)quote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
had er een die gratis was, furtiv. inmiddels wel voor betalen ja. Kan fotos verzenden vie andere app, maar blijven klein, kunnen niet naar origineel formaat terug gebracht worden
quote:
ik had een andere app op de nokia staan voor twitter en facebook inc. foto's .... zal zo ff kijken voor jequote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
had er een die gratis was, furtiv. inmiddels wel voor betalen ja. Kan fotos verzenden vie andere app, maar blijven klein, kunnen niet naar origineel formaat terug gebracht worden
bol je hebt pmquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had een andere app op de nokia staan voor twitter en facebook inc. foto's .... zal zo ff kijken voor je
komt nog meer aan hoor, hangt nu (incl. onweer) boven de pyreneën, verwacht rond 02:00 uur bij je te zijn (of weer klassiek om je heen te trekken)quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
hier is de regen weer weg dus maar even de hond uitgelaten en nu nog even buiten in het woestijnlandschap laten spelen
het zal dat zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt nog meer aan hoor, hangt nu (incl. onweer) boven de pyreneën, verwacht rond 02:00 uur bij je te zijn (of weer klassiek om je heen te trekken)
das waarschijnlijk snaptu, vind ik niet fijn, en kon er niet mee uploaden. gebruik nu trill, bevalt op zich goedquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had een andere app op de nokia staan voor twitter en facebook inc. foto's .... zal zo ff kijken voor je
Sinterklaas komt eerder, aan Sinterklaas een nieuwe foon vragenquote:
nee die niet een andere maar moet even mijn telefoon zoeken, is eigenlijk een betaalde app maar goed zoekenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
das waarschijnlijk snaptu, vind ik niet fijn, en kon er niet mee uploaden. gebruik nu trill, bevalt op zich goed
is dat de foon die je in de waterbak heb laten vallen ? en die doet 't nog ? dan was de waterbak dus alleen een excuus voor je om een nieuwe foon te kopen ?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee die niet een andere maar moet even mijn telefoon zoeken, is eigenlijk een betaalde app maar goed zoeken
heb nog een nokia was een noodtelefoon maar de batterij was op ... en ik verzin overal excuus voor om nieuwe foon te kopenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is dat de foon die je in de waterbak heb laten vallen ? en die doet 't nog ? dan was de waterbak dus alleen een excuus voor je om een nieuwe foon te kopen ?
* muisje ophouden met Bollo plagen![]()
wacht in spanning afquote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee die niet een andere maar moet even mijn telefoon zoeken, is eigenlijk een betaalde app maar goed zoeken
gravityquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet het, maar jij houd me weer wakker
toch maar nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
http://store.ovi.com/content/6855?lang=nl ¤ 9,00
ik stuur je morgen even een berichtjequote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
die heb ik ook gezien, miss maar is proberen
is dus 1 keer gelukt, nog maar een keer proberen danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
maar werkt 't mailen naar twitpics nu wel?
quote:
hij is wegquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik stuur je morgen even een berichtjegeef even je email door via twattert
heel goed, moet je gaan fietsen om de lampen aan te slingerenquote:
probeerde het bij de hond geen licht wel sirenequote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
probeerde het bij de hond geen licht wel sirene
nee hoor, hij is nu vliegen aan het vangenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
probeerde het bij de hond geen licht wel sirene
nog niets hier.... maarre Reed zit er doorheen te spammenquote:
ja ik heb hem maar weer unfollow gedaan werd er een beetje tureluur vanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog niets hier.... maarre Reed zit er doorheen te spammen
doe ik nog nie hoor, weet ik wie ik moet volgen als ie zelf niet in de buurt zit, en linked ook naar filmpjesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik heb hem maar weer unfollow gedaan werd er een beetje tureluur van
klopt maar als ik er tijd voor heb zoek ik hem gewoon opquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doe ik nog nie hoor, weet ik wie ik moet volgen als ie zelf niet in de buurt zit, en linked ook naar filmpjes
kan natuurlijk ook, maar ik volg gelukkig niet zo heel veel mensen. Alleen de leukequote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt maar als ik er tijd voor heb zoek ik hem gewoon op
ja ik ook , maar stiekem zijn er best wat leuke om contact mee te houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook, maar ik volg gelukkig niet zo heel veel mensen. Alleen de leuke
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik ook , maar stiekem zijn er best wat leuke om contact mee te houden
vinnik ook hoor.... ben ook blij met men 2.1 upgradequote:Op maandag 30 mei 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik ook , maar stiekem zijn er best wat leuke om contact mee te houden
Hoe leuk kan het zijn. Weet nu dt ik gewoon volledig moet openen, en niet vanuit het pictogram kan werkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
had een maand geleden nooit gedacht dat ik foto zou maken van mijn laptop scherm om iemand iets te laten zien
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hoe leuk kan het zijn. Weet nu dt ik gewoon volledig moet openen, en niet vanuit het pictogram kan werken
yepquote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus je kan de properties opvragen nu ?
Geweldigquote:
heb je echt het goeie mailadres? ik moet mailen naar <mijntwitpicnaam.xxxx@twitpic.com>, ik ga ff kijken wat ie doet als ik probeer naar <mijntwitpicnaam.yyyy@twitpic.com> te mailenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
Test 2 is nog steeds niet doorgekomen. zit niet meer in outbox, maar komt niet binnen op twitpic
heb ik al gechecked, staat vast in contactsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je echt het goeie mailadres? ik moet mailen naar <mijntwitpicnaam.xxxx@twitpic.com>, ik ga ff kijken wat ie doet als ik probeer naar <mijntwitpicnaam.yyyy@twitpic.com> te mailen
quote:
Heb nu twee dezelfde fotos gestuurt naar twitpic... en terwijl ik dit tik komt de tweede bij mij al binnenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik al gechecked, staat vast in contacts
heb ook weer een verzonden, maar werkt dus niet via nokia mailquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nu twee dezelfde fotos gestuurt naar twitpic... en terwijl ik dit tik komt de tweede bij mij al binnen(eerste was met fout twitpic adres)
avond kaatjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond,
kom nog ff snel bij jullie langs, voordat ik mijn bed opzoek.
kokje, als, als, ik nu de 10e een leuke prijs in de staatsloterij win, mag ik je dan een nieuwe telefoon geven?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook weer een verzonden, maar werkt dus niet via nokia mail
dat zeg je precies goed, als. Wacht ik ook al een jaar of twintig opquote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje, als, als, ik nu de 10e een leuke prijs in de staatsloterij win, mag ik je dan een nieuwe telefoon geven?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zeg je precies goed, als. Wacht ik ook al een jaar of twintig op
zeg altijd keep on dreamin.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
net als de pot met goud dus
![]()
Ach kok, wie voor een dubbeltje geboren is zal nooit een kwartje worden zeiden mijn ouders vroeger altijd, maar een beetje dromen mogen we gelukkig wel hè
hier ook geen zon meer te bekennen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje
gezellig.....
Wij proberen ook pas naar ons bed te gaan sinds de zon is uitgegaan hoor
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hier ook geen zon meer te bekennen.
Wel lekker weer geweest vandaag![]()
Heb lekker bij mijn zwager en schoonzus hun binnenplaatsje op mogen vrolijken met potten en bloemen. Vind ik zo leuk, ziet het er meteen gezellig uit
ik had wel heule ¤50 met de koningendagtrekking op een lotquote:
doe ik ook al jaren.quote:
heb in nietquote:
dan hed je meer dan ik. Speel al mneer dan 20 jaar met hetzelfde nummer, 1 keer een leuk prijksje gewonnen en thats itquote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had wel heule ¤50 met de koningendagtrekking op een lot
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe ik ook al jaren.
Zit ook altijd keurig gekapt en gekleed als Miljoenjacht van de Postcodeloterij weer bezig is,maar zowel Winston als Martijn, kunnen ons huis niet vinden
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe ik ook al jaren.
Zit ook altijd keurig gekapt en gekleed als Miljoenjacht van de Postcodeloterij weer bezig is,maar zowel Winston als Martijn, kunnen ons huis niet vinden
Die wijk in Amsterdam??? Wat zul jij gebaald hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die postcodeloterij..... doe ik dus niet aan mee.... viel de giga miljoenen van het ouwejaar dit jaar voor de 2e keer op mijn postcode
Yep die wijk. Neu hoor, heb er hartelijk om kunnen lachen. Stonden hier in de flat ineens van die postcodeloterij fietsen. En die miljoenen moet je delen met de anderen, hoogste bedrag wat uitgekeerd is was 1,1 ton. Hier in de flat 30.000 euro (alhoewel die had ik toch best wel graag willen delen).quote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die wijk in Amsterdam??? Wat zul jij gebaald hebben
oké, duidelijk. Gelijk dat je je principes aanhoudt. Welke goede doelen ze steunen, maakt mij niet zoveel uit. Ik denk dat elk goed doel wel geld kan gebruiken, en ik de prijs, welke ermee te winnen valtquote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep die wijk. Neu hoor, heb er hartelijk om kunnen lachen. Stonden hier in de flat ineens van die postcodeloterij fietsen. En die miljoenen moet je delen met de anderen, hoogste bedrag wat uitgekeerd is was 1,1 ton. Hier in de flat 30.000 euro (alhoewel die had ik toch best wel graag willen delen).
Doe niet mee uit principe, ga niet indirect 'goeie' doelen sponsoren waar ik geen geld aan wil geven
Precies, dus geef ik gewoon geld aan de goeie doelen waar ik wel achter sta (en kan dit aftrekken van de belasting) en doe mee aan de staatsloterijquote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, duidelijk. Gelijk dat je je principes aanhoudt. Welke goede doelen ze steunen, maakt mij niet zoveel uit. Ik denk dat elk goed doel wel geld kan gebruiken, en ik de prijs, welke ermee te winnen valt
dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, dus geef ik gewoon geld aan de goeie doelen waar ik wel achter sta (en kan dit aftrekken van de belasting) en doe mee aan de staatsloterij
ik ken dat probleem, daarom heb ikdeze ook nogquote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
maar als ik voortaan al mijn winst doneer aan de nieuwe foon voor kokkie heeft ie er over 20 jaar misschien een
daar doe ik niet aan mee. Kan de portomonnee niet hebben, deelnemen aan alle loterijenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, dus geef ik gewoon geld aan de goeie doelen waar ik wel achter sta (en kan dit aftrekken van de belasting) en doe mee aan de staatsloterij
enige loterij waar ik aan mee doe is de staatsloterij. Aan collectes geef ik niets want het is niet aftrekbaar. Natuurmonumenten, WNF, KWF, Hartstichting, Oxam vaste donateur, maar krijgen niets extra's meer (als ze bedelbrieven sturen). Incidenteel een incidentele donatie aan een stichting mits die aftrekbaar is (niet dat ik ook met donaties de aftrekgrens haal hoor, maar is de gedacht)quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan mee. Kan de portomonnee niet hebben, deelnemen aan alle loterijen![]()
Verder geef ik altijd aan collectes. Het enige vaste goede doel is Natuurmonumenten.. Daar ben ik lid van. Wil verder nergens lid van worden, want dat wordt een te groot maandbedrag, zoals ze dat tegenwoordig willen. Heel jammer dat ze een vast bedrag van je willen
ik durf bij een collecte niet zo goed te weigerenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
ben nergens lid van, geef niet aan alle collectes, zijn er een paar waar ik goed aan geef Nierstichting, KW, en astmafonds
oh ja, eentje waar ik wel wat bij in de bus stop.... Jantje Betonquote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik durf bij een collecte niet zo goed te weigeren, dus geef ik dan maar 1 euro.
Alleen als ik het niet vertrouw, dan geef ik niet, zo wijs ben ik nog wel
daar moeten ze bij mij ook niet mee aankomenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
enige loterij waar ik aan mee doe is de staatsloterij. Aan collectes geef ik niets want het is niet aftrekbaar. Natuurmonumenten, WNF, KWF, Hartstichting, Oxam vaste donateur, maar krijgen niets extra's meer (als ze bedelbrieven sturen). Incidenteel een incidentele donatie aan een stichting mits die aftrekbaar is (niet dat ik ook met donaties de aftrekgrens haal hoor, maar is de gedacht)
Ben zelf een paar jaar collectant geweest voor de Brandwondenstichting. Dat werd destijds via onze EHBO-vereniging gedaan. Daardoor weet ik dat het niet fijn voelt als mensen de deur "dichtgooien", dus geef ik altijd wel wat. Bij de een meer dan bij de ander. Ik weiger echter gehoor te geven aan die bedelbrieven en telefoontjes om een vast bedrag te stortenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh ja, eentje waar ik wel wat bij in de bus stop.... Jantje Beton
de bedelbrieven of die incidentele donaties? Mijn laatste incidentele donatie was namelijk aan de stichting die mijn tandarts heeft voor gezondheidszorg in Malawi waar hij een paar jaar heeft gezetenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar moeten ze bij mij ook niet mee aankomen
Ik ga wel altijd een praatje met de mensen aan... Ben verder gewoon realistisch, als ik achter een stichting of fonds sta dan steun ik die, maar tegenwoordig kan je geen euro meer in een bus gooien zonder dat je een vragenlijst hebt moeten invullen waarin je email en adres gegevens worden gevraagd. Daar pas ik voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben zelf een paar jaar collectant geweest voor de Brandwondenstichting. Dat werd destijds via onze EHBO-vereniging gedaan. Daardoor weet ik dat het niet fijn voelt als mensen de deur "dichtgooien", dus geef ik altijd wel wat. Bij de een meer dan bij de ander. Ik weiger echter gehoor te geven aan die bedelbrieven en telefoontjes om een vast bedrag te storten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |