abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99210005
Vandaag eindelijk rijles nummer 7 gehad, vorige week moest ik annuleren wegens ziekte.

Het was in één woord een drama. Een ramp. Sinds begin deze week heb ik een tweede bijbaan waarvoor ik behoorlijk vroeg aan de slag moet, wat ik niet echt gewend ben. Veel te weinig slaap gehad de afgelopen week en dat heeft denk ik wel zijn invloed gehad. Ik viel vlak voor de les begon zelfs bijna in slaap!

De motor sloeg aan de lopende band af, omdat ik het aangrijpingspunt van de koppeling niet goed meer wist te vinden. Te laat terugschakelen voor de bochten, te laat remmen bij stoplichten (5 meter over de streep heen...), in zijn drie proberen weg te rijden bij een stoplicht, te laat remmen voor de bochten... Zelfs toen ik de auto aan het eind van de les bij mij voor de deur parkeerde sloeg de motor nog eens af, vergeten in zijn vrij te zetten...zucht.

Pluspunt is in ieder geval dat het straatje keren me nog goed lukte, ik heb dus wel wat onthouden ;) Verder reed ik wel redelijk ontspannen en blijf ik het overzicht behouden bij rotondes en kruisingen, dus dat is gelukkig nog in orde. Ik moet weer even de controle over de auto terug zien te krijgen, volgende week gaat het hopelijk beter. Ik hoef dan ook niet zo vroeg meer te werken, dus kan ik wat uitgeruster achter het stuur kruipen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')