abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97509256
Ik woon zelf in een appartement in de binnenstad, waar het vrij kaal en bestraat is. Aan de achterzijde heb ik een betonnen galerij waar ik sindskort enkele bakken met kruiden heb opgehangen, zoals o.a. critroenmelisse, lavendel en bieslook, aardbeien en een zonnebloem. Inmiddels staat de boel al aardig in bloei en dat is afgelopen week beloond met het zien van de eerste diertjes, een wilde bij, een kleine spin en een kleine worm. Over een paar weken verwacht ik de eerste vlinders.

Toch bijzonder dat je dus met een klein beetje groen, gering biodiversteit kunt creeren in een betonnen en kale omgeving.

Iemand een soortgelijke ervaring? Of hoe probeer jij (kleine) dieren aan te trekken in je tuin of op je balkon?
  maandag 30 mei 2011 @ 20:05:53 #2
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97509384
4 sick grote hennep plante op het balkon
trekt niks aan verder
pi_97509840
Wat een treurig verhaal..
Ga op platteland wonen, vliegen de merels, koolsmeesjes, bijen, vlinders, hazen, reeën je om de oren.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 mei 2011 @ 20:22:09 #4
163650 Greys
pi_97510096
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef captainkid het volgende:
Wat een treurig verhaal..
Ga op platteland wonen, vliegen de merels, koolsmeesjes, bijen, vlinders, hazen, reeën je om de oren.
Lekker realistisch :P
Niet iedereen kan zomaar even op het platteland gaan wonen, om diverse redenen.

TS, dit is wellicht een leuk topic voor je om ook even door te nemen, ter inspiratie!
Het Grote Balkon topic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 juni 2011 @ 18:03:39 #5
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97795384
Ook leuk is een beetje guerrilla gardening in je omgeving.Google maar eens voor tips of kijk hier. http://www.guerrillagardening.org/
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')