Vreemd, want voor zijn café staat een plastic pishokje.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef essentieel het volgende:
Ik zie Henk Westbroek wel eens openbaar urineren.
Henk.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik ben hem ook wel vaker tegengekomen. Henk Westbroek zie ik ook redelijk vaak. Maarten is een held.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In het 1e fragment lijkt Wilfred zelf ook te geloven dat hij grappig was.
Nee, zag hem met iemand anders de V&D binnen lopen. Toch vreemd dat zo'n 'Bigstar' daar winkelt.quote:
Henk is wel een echte zuiperd ja. 'Vroeger' toen ik naar het CS liep om naar school te gaan, kwam ik altijd langs Stairway en vaker dan je zou denken, zat hij er te zuipen op het terras 's middags. Ik ben hem ook wel eens bij De Galgenwaard tegengekomen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk.![]()
Op een vreemde manier ook een baas, vooral toen ie niet in het gecrashte vliegtuig zat omdat ie teveel had gezopen de nacht ervoor.
Hij draait zo nu en dan items op de straatweg, even de middenstand promoten door hele slechte filmpjes. Zijn dochter is er ook altijd bij, die is vrij lekker.
denk dat ie het er gewoon om doet.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vreemd, want voor zijn café staat een plastic pishokje.
Ik heb wel eens naast Bas Muijs staan pissen in het Philips-stadion.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Henk is wel een echte zuiperd ja. 'Vroeger' toen ik naar het CS liep om naar school te gaan, kwam ik altijd langs Stairway en vaker dan je zou denken, zat hij er te zuipen op het terras 's middags. Ik ben hem ook wel eens bij De Galgenwaard tegengekomen.
Ik heb wel eens een neger in het echt gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naast Bas Muijs staan pissen in het Philips-stadion.
Bas Muijs is een boerenlul uit Den Haag en heeft nog nooit iets vermakelijks gezegd of gedaan. Het ging erom dat Henk ook geregeld in De Galgenwaard komt en zeker voor FCU is.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bas Muijs is een farizeeër 1e klas met z'n dubbele agenda. Eerst met z'n PSV sjaaltje om z'n nek lopen en vervolgens zijn sympathie voor ADO uitspreken, wanneer ze het goed doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bas Muijs is een boerenlul uit Den Haag. Het ging erom dat Henk ook geregeld in De Galgenwaard komt en zeker voor FCU is.
Bas is ook een echt ado-fan, hoor. Volgens hemzelf.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bas Muijs is een boerenlul uit Den Haag. Het ging erom dat Henk ook geregeld in De Galgenwaard komt en zeker voor FCU is.
Zeker al bijna 10 maanden.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef essentieel het volgende:
[..]
Bas is ook een echt ado-fan, hoor. Volgens hemzelf.
Zeker een uitwedstrijd dan want Bas is fervent Adofan. Liep in een uitzending voor TV Rijnmond zelfs een x in een Adoshirt rond.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bas Muijs is een boerenlul uit Den Haag en heeft nog nooit iets vermakelijks gezegd of gedaan. Het ging erom dat Henk ook geregeld in De Galgenwaard komt en zeker voor FCU is.
Vroeger was het dagelijks en werd het op de www.vi.nl site gezet, vandaarquote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Specularium het volgende:
Doordekken zit toch achter een decoder?
Van die wereld weet ik niks.
Kunnen ze beter ook gewoon bij RTL7 brengen. Op woensdag ofzo.
Dat is wel dolletjes man. Had de camerabewuste Bas zomaar een Adoshirtje uit de kast gehaald voor die gelegenheid. Mannen als Muijs moet je echt wantrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker een uitwedstrijd dan want Bas is fervent Adofan. Liep in een uitzending voor TV Rijnmond zelfs een x in een Adoshirt rond.
is er nou wel of niet gisteren een uitzending van Doordekken geweest?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/(...)ivegemist/doordekken
Kun je ze terugkijken. Uitzendingen zijn op EDL.
Vroeger op V.I. geloof ik.
Ja, aan de overkant, vaak nog schoner dan die daarbinnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vreemd, want voor zijn café staat een plastic pishokje.
willem die mij postte, waar?!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik zag hem jou al eerder posten idd. Heb je ook een close-up foto van jouw borsten?
Neequote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Vinifera het volgende:
[..]
is er nou wel of niet gisteren een uitzending van Doordekken geweest?
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn vrij relax. Op en rond de Mariaplaats staan er wel wat meer. Ik kom vrij weinig op een vrouwenwc. Toch eens wat vaker doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, aan de overkant, vaak nog schoner dan die daarbinnen.
Ze zouden die dingen op veel meer plekken moeten zetten.
Valt mij op dat de vrouwenwc, waar dan ook, altijd 10x smeriger is dan de mannenwc.
Ik zou hier een topic over kunnen maken.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
![]()
Insinueren dat wij lopen te patsen met onze bazenstad en haar inwoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |