Vroeger waren die filmpjes volgens mij gewoon op www.vi.nl te zien hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Specularium het volgende:
Doordekken zit toch achter een decoder?
Van die wereld weet ik niks.
Kunnen ze beter ook gewoon bij RTL7 brengen. Op woensdag ofzo.
Ik moest er net toevallig ook aan denken. Weet iemand welke aflevering dat was?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was dat toen er allemaal mensen door het beeld liepen
Terugkijken heeft toch vrij weinig zin als je VI ook al hebt gezien?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/(...)ivegemist/doordekken
Kun je ze terugkijken. Uitzendingen zijn op EDL.
Vroeger op V.I. geloof ik.
Is weer iets heel anders. Ze bespreken wat dingen maar kunnen ook andere dingen zijn dan die in de uitzending besproken zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terugkijken heeft toch vrij weinig zin als je VI ook al hebt gezien?
Zoiets begreep ik. Snap het ook wel qua krassen en platen.
Heb je nog wat gevraagd aan hem?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:27 schreef Morendo het volgende:
Heb ik al verteld dat ik Johan Derksen een keer in het echt gezien heb?
Jaaah, dat was in Nijmegen.![]()
I rule.
En toen durfde je zeker geen handtekening te vragen?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:27 schreef Morendo het volgende:
Heb ik al verteld dat ik Johan Derksen een keer in het echt gezien heb?
Jaaah, dat was in Nijmegen.![]()
I rule.
Installatie van de plek waar je gaat kijken?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wacht nu al. Om kwart over 8 de definitieve installatie bepalen.
Mislukt dat steeds?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik niet, vanavond is mijn maandelijkse polsen-door-snijd-dag
Ik zie Maarten van Rossem soms fietsen of wandelen in het centrum,quote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En toen durfde je zeker geen handtekening te vragen?
De snackkeuze vooral.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Afketser het volgende:
[..]
Installatie van de plek waar je gaat kijken?
Waarom zou je iemands handtekening willen hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie Maarten van Rossem soms fietsen of wandelen in het centrum,
maar dan durf ik ook nooit een handtekening te vragen terwijl ik er 1 van hem
wel zou willen. Maar dat is weer een ander kaliber dan een simpele jongen uit de provincie
zoals Johan.
Ik ben hem ook wel vaker tegengekomen. Henk Westbroek zie ik ook redelijk vaak. Maarten is een held.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie Maarten van Rossem soms fietsen of wandelen in het centrum,
maar dan durf ik ook nooit een handtekening te vragen terwijl ik er 1 van hem
wel zou willen. Maar dat is weer een ander kaliber dan een simpele jongen uit de provincie
zoals Johan.
Idd...ook nooit zoveel bijzonders aan gevonden.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zou je iemands handtekening willen hebben
Dat je een gesprek zou aanknopen of in het gekste geval op de foto kan ik begrijpen, maar een handtekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |