Een vent van 46quote:Op maandag 30 mei 2011 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
geen idee eigenlijk, zolang Drizt maar zindelijk is
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker chickie van 85 hosselen in het luchtkwartiertje bij het lokale verzorgingstehuiis
haal je 1 rij dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
iedereen van 18 tot en met 30 graag opstellen in rijen van 5
Die weduwen zijn echt makkelijk, denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker chickie van 85 hosselen in het luchtkwartiertje bij het lokale verzorgingstehuiis
Max 45quote:Op maandag 30 mei 2011 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
geen idee eigenlijk, zolang Drizt maar zindelijk is
Heb ik ook zoveel gekeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dunya en Desie op 3!
edit: o, laatste minuut genoot ik van.
Epic van Faith No Morequote:
Ik ga doodquote:Op maandag 30 mei 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
Die komkommergekte.Wanne klets.
Als het echt zo'n drama was zouden ze ze wel niet meer verkopen, dood door de komkommer uit jouw winkel gaat niemand riskeren. Dus kom maar door.
Bos is goed bezig vandaagquote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Lutte je zoekt een fiets lees ik.
Kijk hier eens op
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Lutte je zoekt een fiets lees ik.
Kijk hier eens op
komkommers uit spanje mogen ze ook al niet meer verhandelen in de euquote:Op maandag 30 mei 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
Die komkommergekte.Wanne klets.
Als het echt zo'n drama was zouden ze ze wel niet meer verkopen, dood door de komkommer uit jouw winkel gaat niemand riskeren. Dus kom maar door.
Beide haten de Joden zekerquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Verschil met DJ Tony star (sterretje) die ik in ADO -shirt zag draaien is niet eens zo groot.
En de Hagenezen hebben een naam wat betreft heulen met de Duitsers, past perfect dus.quote:
Zeeuwse hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Pgr; ik twijfelde of ik Bossche bolus had gezegd ipv Zeeuwse![]()
Fiew!quote:
Ja zie jequote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
Hier ook rolluiken
Zelfs in het vakantiehuisje
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Ik heb even in de straat gekeken.. Overal rolluiken.
Misschien staat het in verband met het aantal inbraken?
Nee gordijnen dicht midden op de dagquote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wacht even, hoezo hebben jullie in het noorden geen gordijnen, wat gebruiken jullie dan?
Bamboebladeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wacht even, hoezo hebben jullie in het noorden geen gordijnen, wat gebruiken jullie dan?
Lekker ECO!quote:
Dat meen je niet, echt dicht? Wij hebben ze altijd open, behalve s' nachts.quote:
Alle keren dat ik in Eindhoven of Den Bosch rondrijd zie ik echt zooooooooveel dicht, luiken en gordijnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat meen je niet, echt dicht? Wij hebben ze altijd open, behalve s' nachts.
ze doen ze weer open als je uit het zicht verdwenen bentquote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle keren dat ik in Eindhoven of Den Bosch rondrijd zie ik echt zooooooooveel dicht, luiken en gordijnen.Ik blijf me verbazen, zelfs op grauwe dagen die dingen dicht of halverwege, hartje winter.
Ja maar jullie hebben ook al geen luiken Bella! Jullie zijn hipper dan de trend!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat meen je niet, echt dicht? Wij hebben ze altijd open, behalve s' nachts.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze doen ze weer open als je uit het zicht verdwenen bent
Anti-boven-de-rivieren thingy zeker, vrienden van mij merken het ook opquote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze doen ze weer open als je uit het zicht verdwenen bent
Ja wij lopen altijd een paar jaar voor op de anderen, onze deurmatten zijn gemaakt van gerecyled schaamhaar van de nudisterij van hier verder, wat dat betreft zijn we wel zen en in touch met de natuur.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben ook al geen luiken Bella! Jullie zijn hipper dan de trend!
We hebben niets tegen mensen boven de rivieren! Ze zijn gewoon anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anti-boven-de-rivieren thingy zeker, vrienden van mij merken het ook op
dat is dan toch wel een scharrelnudisterij he!, die naaktbatterijen hebben ze niet genoeg leefruimte inquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wij lopen altijd een paar jaar voor op de anderen, onze deurmatten zijn gemaakt van gerecyled schaamhaar van de nudisterij van hier verder, wat dat betreft zijn we wel zen en in touch met de natuur.
O, die korreltjes vond ik al een rare kleur hebben ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wij lopen altijd een paar jaar voor op de anderen, onze deurmatten zijn gemaakt van gerecyled schaamhaar van de nudisterij van hier verder, wat dat betreft zijn we wel zen en in touch met de natuur.
Taalbarrière ftw.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We hebben niets tegen mensen boven de rivieren! Ze zijn gewoon anders.
Ja he, het scheurt iets meer onder je voetzolen, maar het is wel weer meteen een natuurlijke peeling, ook niet onbelangrijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, die korreltjes vond ik al een rare kleur hebben ja.
Om de 3 uur mogen ze even in het Bakelse Woud rondscharrelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is dan toch wel een scharrelnudisterij he!, die naaktbatterijen hebben ze niet genoeg leefruimte in
ik merk daar eigenlijk vrij weinig van, gebruik woorden uit verschillende streken, naar het schijntquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Taalbarrière ftw.Dat merk ik door FOK!.
Ja net als kogels ipv choco-eierenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat merk je toch als je al tv kijkt?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja he.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoor in mijn hoofd 'aan het spoor' ook serieus al als 'aan het spoorrrrrrrr' met een 'r' uit Kinderen voor Kinderen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik merk daar eigenlijk vrij weinig van, gebruik woorden uit verschillende streken, naar het schijnt
een leraar vertelde laatst over "aan het spoor wonen" en dan in het brabants "langs het spoor wonen"
maar ik gebruik langs, ik ben een faalrandstadter
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
maar het is wel weer meteen een natuurlijke peeling, ook niet onbelangrijk.
Schijt aan de wereld!!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Steekt 1 van die knullen zijn middelvinger op
Ik vind de Mona reclame zo sfeervolquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind het brabantse accent wel altijd prachtig trouwens
Valt wel mee, alleen de accentjes, maar we kijken meestal iets Amerikaans of Brabant10/Omroep Brabant/Skyline.. Dus Brabantse zenders.quote:
Ja. het had niet veel gescheeld, of hij had hem nooit meer kunnen gebruiken..quote:
Dat is Limburgsquote:
Weert is en blijft Limburgquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is LimburgsAl praten ze zo ook in Weert.
uhuh, logicsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is LimburgsAl praten ze zo ook in Weert.
Ah vandaarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
maar we kijken meestal iets Amerikaans of Brabant10/Omroep Brabant/Skyline.. Dus Brabantse zenders.
Fuck logic.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik was een keer op vakantie op Texel probeerde iemand mij na te doen, maar hij deed toch echt een limbo na..![]()
quote:
Brabants is goed verstaanbaar. Plat Limburgs is niet te begrijpenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krom is dat, accent is zó anders. Limburgs is meer zang, Brabants is wat harder ofzo.
echt plat brabants ook niet hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brabants is goed verstaanbaar. Plat Limburgs is niet te begrijpen
Stukken beter dan Limburgs voor mijquote:
Ik begrijp het niet als mensen denken dat de wereld plat is!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef omearos het volgende:
volgens mij is geen enkele vorm van plat te begrijpen
Echt heel plat Brabants praten veel Brabanders niet meer. Is er gewoon een beetje uitgegaan door de jaren.quote:
Een aardappel die in je wangholte vast zit.quote:
Inderdaad Platte vrouwenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef omearos het volgende:
volgens mij is geen enkele vorm van plat te begrijpen
ik ging vroeger ieder jaar op vakantie in brabant, sprak daar jaren echter elkaar met dezelfde ouwe verstokte platte brabander, duurde 4 jaar voor ik em kon verstaanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt heel plat Brabants praten veel Brabanders niet meer. Is er gewoon een beetje uitgegaan door de jaren.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ging vroeger ieder jaar op vakantie in brabant, sprak daar jaren echter elkaar met dezelfde ouwe verstokte platte brabander, duurde 4 aar voor ik em kon verstaan
uhuhquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet als mensen denken dat de wereld plat is!
quote:
Ja die oudjes uit de jaren 20 willen nog wel eens onverstaanbaar praten. Maar iemand zoals ik is gewoon met ABN groot gebracht.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ging vroeger ieder jaar op vakantie in brabant, sprak daar jaren echter elkaar met dezelfde ouwe verstokte platte brabander, duurde 4 jaar voor ik em kon verstaan
Serieus?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die oudjes uit de jaren 20 willen nog wel eens onverstaanbaar praten. Maar iemand zoals ik is gewoon met ABN groot gebracht.
Kennelijk toch wel met een bepaalde klank anders doet iemand je niet na met een Limburgs dialectquote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die oudjes uit de jaren 20 willen nog wel eens onverstaanbaar praten. Maar iemand zoals ik is gewoon met ABN groot gebracht.
Oh jouw moeke haar quotesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Serieus?Ik ben groot gebracht met ''ténne taffel'' en ''dies nie krék''!
O ja ik ben duidelijk hoorbaar afkomstig uit Brabant, dat echt wel. Ik spreek wel een beetje plat, maar niet zo als mensen dat vruger diddequote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk toch wel met een bepaalde klank anders doet iemand je niet na met een Limburgs dialect
Aaaahquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jouw moeke haar quotesIk lees ze altijd fluisterend op om te begrijpen
Trusten!quote:
Op school totaal niet en mijn ouders vooral mijn vader praten niet heel erg plat, terwijl het wel gewoon brabantse kinderen waren uit brabantse ouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Serieus?Ik ben groot gebracht met ''ténne taffel'' en ''dies nie krék''!
Ik vind ze zo machtig, en vooral creatief, die woordenquote:
"qwea" of d'r echte naam?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
En Qwea's naam betekent ''wijfachtige man'' in Schijndels.
Qwea, kwee.quote:
Nondju, nondekut, vooral.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Bella heb jij nog een Brôabants stopwoordje dat je veel gebruikt?
quote:
quote:het leven van een brabander gaat niet over rozen - Tis Wa
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
mijnwoordenboek.nl, met een brabants dialect lijstje
[..]
Echt zo'n Draadstaal pick.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
houdoe much?quote:doei - houdoe
doei - houdoe / halleej
doei - houdoe war,oudoe wor
doei - houdoe
doei - houdoe / haudu
doei - audoe
doei - adoeu
doei he - houdoe ee
Doei hé - Houdoe wanne
doei,dag - houdoe
Da's net Afrikaans.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Het allerallerergste is Heerlens dialect.
Die mensen daar kunnen ook echt geen ABN spreken![]()
Die zeggen ipv houdoe adieje wah!
quote:
Zet je je goeie uitspraak op als je aan het werk bent?quote:
quote:
logic.quote:gehaktbal - frikedel
doei - houdoe / halleejquote:
quote:
Sproei/spetter/racekak-poep is gewoon ABNquote:
Daar spreek ik ABNquote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zet je je goeie uitspraak op als je aan het werk bent?
Perdquote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Maar sinds ik in Helmond werk is er een heel nieuwe wereld voor me open gegaan.
''Die kwieb is zo gek als het perd van Christus!''
''Ben angekleéd vor unne knaak!''
Op de radiejo, welke was da?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar spreek ik ABN![]()
Zwab, vond jij dat ik een erg accent heb?
je hoort het wel bij je, maar eigenlijk nauwelijksquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar spreek ik ABN![]()
Zwab, vond jij dat ik een erg accent heb?
Geen idee.quote:
...quote:mesthoop - mestvaalt
mestvaalt - mispit
Waar haal je die vandaan Zwabs?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik begin de betrouwbaarheid van deze lijst in twijfel te trekken
[..]
...
Eindelijk iemand die dialect zegt ipv accentquote:
Ik ben gezegend met een vader zonder accent.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hoort het wel bij je, maar eigenlijk nauwelijks![]()
nee, die limbo in mijn klas heeft pas een accent
Veeg me opquote:Ben je vanavond alleen Hegge 't oavend bèssem?
er is een verschil tussen een dialect en een accent natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dialect zegt ipv accent
Accent is buitenland, dialect in NL, dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is een verschil tussen een dialect en een accent natuurlijk
Gekkie, accent is een tongval, harde g zachte g, harde r etc, dialect is een streektaalquote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Accent is buitenland, dialect in NL, dacht ik
my thoughts exactlyquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Accent is toch gewoon de klank en dialect de woordenschat? Of niet.
Oh ik heb het op school geleerd als Zweeds accent, Brabants dialect.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Accent is toch gewoon de klank en dialect de woordenschat? Of niet.
zweeds is een taalquote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb het op school geleerd als Zweeds accent, Brabants dialect.
Ja ook de tongval, dat snap ikquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gekkie, accent is een tongval, harde g zachte g, harde r etc, dialect is een streektaal
Hajeequote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga er trouwens van uit dat ik ook een soort van rotterdams accent heb, geen idee eigenlijk
het zit je nog steeds hoog hequote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zei niet genoeg, dat kan ik niet beoordelen
![]()
Dat mens wel ieg
Ja ik weet niet wat Hajee dan weer isquote:
Tell me the 411!quote:
Kruising tussen Halleej en Hachee?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat Hajee dan weer is
ik was toevallig in maastricht met iemand en besloot oh-oh te mini-meetenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Maar we blijven gewoon Hajee zeggen hoor![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was toevallig in maastricht met iemand en besloot oh-oh te mini-meeten
en zij zei meer dan ik
ik heb dat wel eens als ik moet switchen tussen engels en nederlands op skype binnen een gesprekquote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Wat pas echt stom is, is dat mensen met wie ik dialect spreek, ik echt geen NL kan praten.
Als ik bv met mn moeder en mn tante praat, dan praat ik NL tegen mn moeder, en zij ook tegen mij, maar mn tante en mn moeder die spreken dialect tegen elkaar, en mn tante en ik ook, en je switcht dan zonder dat je het merkt
Oh Engelse vrienden ja, zelfde, die spreken met sommige mensen NL en met andere mensen Engels en dat blijft ook een vast patroon, dan praat iedereen alles door elkaarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens als ik moet switchen tussen engels en nederlands op skype binnen een gesprek
Wel godverdehoerendequote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Toen bij de beurs was je anders gewoon heel talkative.
ik doe m'n best, ik ben best introvert / verlegenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Toen bij de beurs was je anders gewoon heel talkative.
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh op school zei ik ook liever niks, onzichtbaar blijven was een goede tactiek
Is dat ook wat ze in de nieuwe Mona reclame zeggen?quote:
Oh vast, hier zegt iedereen hoie als afscheid zeg maar, als houdoe of doeiquote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat ook wat ze in de nieuwe Mona reclame zeggen?Hoie?
Sounds legit.quote:If we made all the trees in Africa like 3 or 4 meters taller so giraffes would adapt and have HUGE necks and then do it every couple of thousand years so eventually we could put grass on the moon and giraffes could eat it and astronauts could slide down their necks to get back home
heb nu kussens gemaakt, moet ze bekleden met skai, en dan kan ik het hout er omheen buigenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Zweten zullen jullie!
Hoe is het eigenlijk met je stoeltje?
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Nu is ie rond aan het sluipen.
Hij sluipt echt door de kamer, ready to pounce, gaat ie dalijk een van de andere honden die allemaal zoetjes slapen bespringen, als ie durft.
Meestal durft ie niet en sluipt ie een kwartiertje rond en taait ie dan af om iets anders achterlijks te bedenken wat ie kan uitvreten
Dat je met Bella wel babbelt en met mij nietquote:
quote:
Hey hoie he!quote:
ik kom nog wel een keertje langs, pratend en bapaomakend en inktvisbereidend tegelijk!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je met Bella wel babbelt en met mij niet
Hey, en spuitend met je aribrusj jonguh!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kom nog wel een keertje langs, pratend en bapaomakend en inktvisbereidend tegelijk!
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, en spuitend met je aribrusj jonguh!!!
Mn slaapkamer wacht op je
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kom nog wel een keertje langs, pratend en bapaomakend en inktvisbereidend tegelijk!
Je fiets! JE FIETS!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
straks als je ballen indalen snap jij em ook
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah je spreekt uit ervaring? Want je bent maar een jaar of 3 ouderquote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sssssssstquote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah je spreekt uit ervaring? Want je bent maar een jaar of 3 ouder
Gelukkig ben ik volgende keer al niet meer nieuwquote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik in vertrouwd gezelschap net zo'n sarcastische lul als hier, en bij nieuwe mensen ben ik stil
Sarcasme snappen is wel een noodzaak voor als je vrienden met me wilt zijn, verschrikkelijk als iemand dat niet snapt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
oh en mijn klasgenoten snappen sarcasme niet, dat was af en toe best awkward
Er is onweer op komst, normaal ben je een lief schotelsletjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik in vertrouwd gezelschap net zo'n sarcastische lul als hier, en bij nieuwe mensen ben ik stil
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
oh en mijn klasgenoten snappen sarcasme niet, dat was af en toe best awkward
Mobiel knutselenquote:
uhuh, er zijn er een paar die denken volgens mij dat ik een halve retard ben omdat ze sarcastisch bedoelde opmerkingen serieus interpreterenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sarcasme snappen is wel een noodzaak voor als je vrienden met me wilt zijn, verschrikkelijk als iemand dat niet snapt.
Story of my life.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, er zijn er een paar die denken volgens mij dat ik een halve retard ben omdat ze sarcastisch bedoelde opmerkingen serieus interpreteren
ja ik ben hier wel iets voorzichtiger met sarcasme, denk dat de helft van de posts niet eens op fok terechtkomen, ook al heb ik ze getypt, delete ik ze toch maarquote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is onweer op komst, normaal ben je een lief schotelsletje
Mentale kamasutra.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Chico zijn echt freaky bezig, ze liggen in twee aparte manden en ze kunnen elkaar niet zien, maar ze veranderden in het afgelopen uur twee keer precies tegelijk van het ene standje naar het andere, en dan alletwee psies hetzelfde standje
Oh, als ik me daar es aan zou houden dan krijg ik mss nooit meer een banquote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik ben hier wel iets voorzichtiger met sarcasme, denk dat de helft van de posts niet eens op fok terechtkomen, ook al heb ik ze getypt, delete ik ze toch maar
ze zitten niet met hun riempjes aan elkaar vast per ongeluk?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Chico zijn echt freaky bezig, ze liggen in twee aparte manden en ze kunnen elkaar niet zien, maar ze veranderden in het afgelopen uur twee keer precies tegelijk van het ene standje naar het andere, en dan alletwee psies hetzelfde standje
Nou de eerste keer dacht ik nog hey das toevallig maar de tweede keer draaiden ze echt on cue van zij naar rug en viel mn mond openquote:
ik krijg geen bansquote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, als ik me daar es aan zou houden dan krijg ik mss nooit meer een ban
Billy zit al zolang ik m heb nog zowat met zn navelstreng aan zn opoe vast, dat zal het zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zitten niet met hun riempjes aan elkaar vast per ongeluk?
dat was wel een mini apocalypsquote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg 1 keer een ban, dat was meteen 2 weken, en toen had ik dr ook gelijk 10 notes bij
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Raar zeg. Misschien heb je gewoon je icon mee!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
en toch zijn er nog wel eens wat trollposts van me verwijderd, maar heb daar nooit een note voor gekregen
Mini????quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mini????
![]()
En al die andere mensen die een ban kregen die werden gelijk weer unbanned ook nog
ja dat zal het zijn, digitale puppyfacequote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Raar zeg. Misschien heb je gewoon je icon mee!
bij een echte apocalyps denk ik meer aan een wereldwijde lethale groepsactiviteitquote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt beledigd Zwab, dat was best een behoorlijke tsunami
Ik vond m geniaalquote:
quote:
Ik begin tumblr famous te worden, heb al 18 followers en ken er geen één van!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
best raar trouwens, ik lurk al jaren op tumblr, maar heb nog nooit een account aangemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |