Zegt de dokter: ruim je het zelf even opquote:
ja ken je die alquote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Zegt de dokter: ruim je het zelf even op![]()
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef yosander het volgende:
Is het tijd voor slechte grappen?
Waarom komt een homo uit de kast?Die kende ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verschil tussen een boer en een koning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die kende ik al.
Wat is het verschil tussen een boer en een koning.Dat is echt zo'n mop uit groep 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Misschien wat voor Klinkie
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef yosander het volgende:
Is het tijd voor slechte grappen?
Waarom komt een homo uit de kast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vond ik grappig.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 21:42:45 ]
Die kende ik ook van de basisschool.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n mop uit groep 6. Misschien wat voor Klinkie
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Staan twee pinguins op een bergtop. Vraagt de een aan de ander: Mag ik je eraf duwen? Zegt de ander: Nee.
^Daar heb ik uren om gelachen met mn zusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met puisten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met zwakke botten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn twee turken in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.no offence
really!to err is human, to arrr is pirate![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Gideon_92 het volgende:
Wat is een turk in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met puisten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met zwakke botten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn twee turken in een slaapzak?Snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.no offence
really!![]()
Hoorde 'm toevallig vandaagquote:.
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Heee Didoquote:!
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knalt een kip tegen een muur op, zegt hij pok.
^Daar heb ik ook uren om gelachen met mn zusje.![]()
![]()
de muur of de kip?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knalt een kip tegen een muur op, zegt hij pok.
^Daar heb ik ook uren om gelachen met mn zusje.to err is human, to arrr is pirate
Forum Opties Forumhop: Hop naar: