Nee dan hoef je uiteraard niet te betalen. Ja je jaarlijkse contributie maar niet per rondje.quote:
Ik bedoelde meer lid als niet betalend lid, maar met een loyaltypasje ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dan hoef je uiteraard niet te betalen. Ja je jaarlijkse contributie maar niet per rondje.
Mijn moeder is lid dus ik ga voor familie introductieprijs de baan in.
Ik ben nergens lid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer lid als niet betalend lid, maar met een loyaltypasje ofzo.
Tenzij je met regelmaat op dezelfde baan speelt, of lid bent bij een organisatie met meerdere banen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nergens lid.
Niet meer te doen tegenwoordig als je ook nog werkt.
Je moet zo veel spelen om het er uit te halen. Je kan veel beter greenfee speler zijn in veel gevallen.
Ja als ik 5 keer 18 holes per jaar speel is het veel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Tenzij je met regelmaat op dezelfde baan speelt, of lid bent bij een organisatie met meerdere banen.
Burggolf kost geloof ik ¤ 32,50 en die heb je er met 4-5 rondjes wel uit geloof ik.
Ik ben jarenlang (actief) lid geweest van een club, maar ondanks het destijds gemiddeld 2x per week spelen heb ik nooit het gevoel gehad alle kosten van het lidmaatschap eruit te halen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Tenzij je met regelmaat op dezelfde baan speelt, of lid bent bij een organisatie met meerdere banen.
.
Zelfs bij een club waar dhet lidmaatschap goedkoper is (bijvoorbeeld par3 baan) open golf zandvoort.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang (actief) lid geweest van een club, maar ondanks het destijds gemiddeld 2x per week spelen heb ik nooit het gevoel gehad alle kosten van het lidmaatschap eruit te halen.
Verplicht aandeel kopen (ca. 6.500 euro) plus jaarlijks lidmaatschap van ca. 1.200 euro.
Daarbij kwam ook nog dat we met een clubje mannen regelmatig op andere banen in Nederland en België speelden en daarvoor dus ook nog greenfee's konden aftikken.
Heb 5 jaar geleden mijn lidmaatschap opgezegd, mijn aandeel verkocht en ben 'wilde' golfer geworden.
Oké, ik speel de laatste tijd nauwelijks meer, maar zou als ik het weer wat fanatieker zou oppakken geen lid meer worden van een club.
Enige wat ik soms mis is de gezelligheid met een vaste vriendenclub na afloop op de 19e hole.
Heemskerk toch? De aandelen zijn daar op dit moment rond de ¤ 1.800 en de prijs zal nog iets dalen door een verwachte dumpquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
Ik ben jarenlang (actief) lid geweest van een club, maar ondanks het destijds gemiddeld 2x per week spelen heb ik nooit het gevoel gehad alle kosten van het lidmaatschap eruit te halen.
Verplicht aandeel kopen (ca. 6.500 euro) plus jaarlijks lidmaatschap van ca. 1.200 euro.
Dat is indd een nadeel van een lidmaatschapquote:Daarbij kwam ook nog dat we met een clubje mannen regelmatig op andere banen in Nederland en België speelden en daarvoor dus ook nog greenfee's konden aftikken.
Ik wil in de toekomst juist wel ergens lid worden, juist omdat je dan makkelijker een keer tussendoor gaat. Zeker als het in de buurt is.quote:Heb 5 jaar geleden mijn lidmaatschap opgezegd, mijn aandeel verkocht en ben 'wilde' golfer geworden.
Oké, ik speel de laatste tijd nauwelijks meer, maar zou als ik het weer wat fanatieker zou oppakken geen lid meer worden van een club.
Enige wat ik soms mis is de gezelligheid met een vaste vriendenclub na afloop op de 19e hole.
Das wel erg duur voor een Par-3 lidmaatschap. Op Spaarnwoude is dat ca. ¤ 450 (uit het hoofd) voor de Par-3/4 banen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs bij een club waar dhet lidmaatschap goedkoper is (bijvoorbeeld par3 baan) open golf zandvoort.
Daar ligt de prijs nu rond de 900 euro en 1 rondje is 30.
30 rondjes loop ik never nooit niet in een jaar
Weet je nog welke banen je aangedaan hebt? Ik ben aan het orienteren voor het najaar of voorjaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:22 schreef just me het volgende:
[me=just me] is lid van een multisportvereniging in Delft.
[/me]
Wij golfen al vrij lang met de club in de zomervakantie een weekje in de Ardennen met een groep mensen. Dit jaar zijn we daarna doorgegaan naar Frankrijk (1x gespeeld), Spanje, Portugal (1x gespeeld) en op de terugreis nog in Normandië gespeeld.
Mooie banen, genoten dus!!
Gisterenavond nog maar op mijn eigen club 9 holes gelopen en vanavond nog een keer om het niet te verleren.
Heb de "pech" gehad om in de Ardennen zo goed te lopen dat mijn handicap van 36 naar 27 is gegaan
Ja, de Heemskerkse. Gelukkig op tijd mijn aandeel dus verkocht voor een veel hogere prijs dan dat ze nu doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef sanger het volgende:
Heemskerk toch? De aandelen zijn daar op dit moment rond de ¤ 1.800 en de prijs zal nog iets dalen door een verwachte dump![]()
Op zich is het wel een idee nu lid te worden, en het aandeel goedkoop bemachtigen. Over een aantal jaren zullen ze weer duurder zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de Heemskerkse. Gelukkig op tijd mijn aandeel dus verkocht voor een veel hogere prijs dan dat ze nu doen.
Hoezo dump? Wel een aardige baan nl die Heemskerkse. Als ikoverweeg lid te worden is het daar. Maar ik heb me er nog niet goed genoeg in verdiept.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Heemskerk toch? De aandelen zijn daar op dit moment rond de ¤ 1.800 en de prijs zal nog iets dalen door een verwachte dump![]()
Het aandeel maakt het zo duur indd, al zeggen ze dat die in principe waardevast is.... Het lidmaatschapsgeld haal je er wel uit als je 2-3 keer per maand gaat (uitgaande van greenfee van ¤50-60).
Moet je wel door de ballotage komen, natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef tjoptjop het volgende:
Wel een aardige baan nl die Heemskerkse. Als ikoverweeg lid te worden is het daar. Maar ik heb me er nog niet goed genoeg in verdiept.
Oh ja, dat heb je ook nog....quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je wel door de ballotage komen, natuurlijk.
Zeker een leuke baanquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo dump? Wel een aardige baan nl die Heemskerkse. Als ikoverweeg lid te worden is het daar. Maar ik heb me er nog niet goed genoeg in verdiept.
Zolang die niet bedorven isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Misan het volgende:
Ach, men handelt tegenwoordig zelfs in lucht...
True, maar die mag je alleen tijdens de lessen zelf gebruiken meestal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
Als je lessen neemt hoef je nog niet eens eigen clubs aan te schaffen.
Dan kan je in het begin met de clubs die de pro daarvoor heeft oefenen.
Een goede pro kan je daarna, als je door wilt gaan en eigen clubs wilt aanschaffen, dan meteen advies geven over je clubkeuze, qua lengte, materiaal en flex.
Ik heb twee bonnen over, ooit gekocht en nooit gebruikt. Zijn te koop en ik hoef er geen ¤ 50 voor te hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef tjoptjop het volgende:
Die 5 introductielessen van GMG zijn wel aan te raden als absolute beginner. Kost iets van ¤50 geloof ik.
Ik denk dat dat best interessant is voor meneer agentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb twee bonnen over, ooit gekocht en nooit gebruikt. Zijn te koop en ik hoef er geen ¤ 50 voor te hebben
ik weet wel dat die lessen puur de basis zijn, als je al GVB hebt gehaald dan heeft het geen zin om die lessen te volgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb twee bonnen over, ooit gekocht en nooit gebruikt. Zijn te koop en ik hoef er geen ¤ 50 voor te hebben
Dat denk ik ook indd, alleen of hij wat aan twee bonnen heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best interessant is voor meneer agent
Hoeveel punten had je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Misan het volgende:
Vandaag trouwens tweede Q-kaart ingeleverd, zodra ik een geregistreerde handicap heb dan ga ik weer lessen inplannen
Trouwens... ingeleverd? Voer jij ze dan niet in op de site van de vereniging? Of bedoel je dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Misan het volgende:
Vandaag trouwens tweede Q-kaart ingeleverd, zodra ik een geregistreerde handicap heb dan ga ik weer lessen inplannen
Heb je nog geen spijt dat je nu niet meer speelt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
Laatste jaren maakte het mij letterlijk geen bal meer uit.
Nee, mis het maar heel soms. Maar ben helaas lichamelijk ook niet meer in staat om 18-holes te lopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef just me het volgende:
Heb je nog geen spijt dat je nu niet meer speelt?
ja gewoon ingevoerd, maar staat me iets bij dat je ze ook moest opsturen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Trouwens... ingeleverd? Voer jij ze dan niet in op de site van de vereniging? Of bedoel je dat?
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:56 schreef sanger het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk de keuze voor een bal bepaald? Gewoon een merk gekozen of echt gezocht naar een bal die bij je past?
Ik heb watervrees, dus iedere keer als ik over een waterhindernis moet dan kost het me een bal zo ongeveer
Mijn allereerste pro (Ad Wessels) heeft mij ooit geleerd: dat is helemaal geen water, dat is gewoon allemaal gras met een ander kleurtje waar je gewoon overheen kunt slaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:56 schreef sanger het volgende:
Ik heb watervrees, dus iedere keer als ik over een waterhindernis moet dan kost het me een bal zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |