Ze doet t nog steeds. En mij ook.quote:
Hij praat graag over garanties.quote:
Oi....quote:
Zouden ze ook gestopt zijn toen hij eenmaal dood was? Hoe lang duurde het voor ze het doorhadden? Of vonden ze het wel best zo?quote:
Dat is het risico als je met verstikking gaat klooien.quote:
Hoppaaa van sm meteen door naar necrofiliequote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden ze ook gestopt zijn toen hij eenmaal dood was? Hoe lang duurde het voor ze het doorhadden? Of vonden ze het wel best zo?
Of merkten ze geen verschilquote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoppaaa van sm meteen door naar necrofilie
Dat duurt wel even jaquote:Op maandag 30 mei 2011 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of merkten ze geen verschil
Zo'n lijf loopt toch leeg of duurt dat nog even?
Niet goed, geld terug?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel redelijke garantie op seks.
Hahaquote:
quote:
Owkeee....you can be pretty disturbingquote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden ze ook gestopt zijn toen hij eenmaal dood was? Hoe lang duurde het voor ze het doorhadden? Of vonden ze het wel best zo?
Je gevoel voor humor is iig niet veranderd....quote:
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 30 mei 2011 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is iig niet veranderd....
Nee, ik moet dus nog etenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef CherryLips het volgende:
niemand durft m'n filmpje te bekijken?
gelukkig, het was toch slecht voor m'n imago.
ik werd net wel een beetje naar van de versnelde volledige versie, dus die heb ik maar niet gepostquote:
werk, Amerikaanse werkgever, dus ben een beetje voorzichtigquote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef CherryLips het volgende:
niemand durft m'n filmpje te bekijken?
gelukkig, het was toch slecht voor m'n imago.
Als jij er al naar van wordt...quote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik werd net wel een beetje naar van de versnelde volledige versie, dus die heb ik maar niet gepost
Net dat filmpje zitten kijken. Valt reuze mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik werd net wel een beetje naar van de versnelde volledige versie, dus die heb ik maar niet gepost
Hee, regel es even bij die baas van jou dat zoekopdrachten nauwelijks werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werk, Amerikaanse werkgever, dus ben een beetje voorzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |