Jij hebt het maar zwaar....quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij bedoelde het vast goed.
Ben benieuwd naar de n-termen. Zal morgen vroeg opstaan en kijken.
Ik heb morgen trouwens mijn PTA, maar terwijl ik die heb moet ik tegelijkertijd ook op school aanwezig zijn om mijn voorlopige cijferlijst op te halen... keuze is snel gemaakt, maar ja, wel een vervelende situatie.
Ik moet een test doen om te kijken of ik geschikt ben voor de opleiding die ik wil gaan doen. Dan kijken ze b.v. naar wat beter kan, wat goed is en uiteindelijk of je de opleiding mag gaan volgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef Femke3112 het volgende:
je PTA?
ja ik weet wat een PTA op school is, maar neem aan dat je t hier anders bedoelt... ?
Valt mee.quote:
Ik ook niet. Voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef WindowsFan het volgende:
Heus ben ik de facking enige die geen kado krijgt.
Nee, ik voel dezelfde pijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef WindowsFan het volgende:
Heus ben ik de facking enige die geen kado krijgt.
Same over herequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik voel dezelfde pijn.
Verder moet ik alles ook nog eens zelf betalen.
Gelukkig hoef ik geen huur te betalen aan mijn kartonnen doos...![]()
Ben nog bezig met m'n rijlessen, maar als ik ál mijn loon en tegemoetkoming uitgeef aan rijlessen kan ik er maar 3 per maand betalen voor 2 uurtjes lessenquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:16 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Same over hereDe auto zuipt alleen, dus die moet ik wel voeren
![]()
Ghehe, ik heb mn rijbewijs ook nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben nog bezig met m'n rijlessen, maar als ik ál mijn loon en tegemoetkoming uitgeef aan rijlessen kan ik er maar 3 per maand betalen voor 2 uurtjes lessen
Dat duurt nog wel even dus... En ik ben al vanaf november bezig.
Een paar van m'n vrienden hebben een scooter gekocht nadat ze jaren in een auto hebben gereden. Zuipt minder dan een auto en als je niet van Groningen naar Maastricht moet is het makkelijk om mee te reizen.
Baasquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:11 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Here you go :3
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Er is wel het een en ander al aan veranderd, maar daar heb ik nog geen foto's van :3
Ja natuurlijk, wat dacht jij danquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:51 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
thanks :p ik kocht 'm omdat ik hem mooit vond, maar je hebt er echt veel bekijks in zeg![]()
Dat was ook mijn eerste keuze, maar in de prijsklasse waar ik naar aan het kijken was, waren alleen maar 944's te vinden en één 928, en das niet echt mijn stijl, dus heb ik voor deze gekozen ^^quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan
Ik zat te denken om als ik mijn rijbewijs heb een oude Porsche uit 86-89 te kopen, maar volgens mij kosten die een vermogen aan onderhoud
Ik wil juist de 944quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:00 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste keuze, maar in de prijsklasse waar ik naar aan het kijken was, waren alleen maar 944's te vinden en één 928, en das niet echt mijn stijl, dus heb ik voor deze gekozen ^^
Psies, ook mijn idee, als dan een 911, maar die zijn duurquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:20 schreef computerprobleem het volgende:
Wil je een porsche kopen, gewoon omdat het een porsche is?
Die oudere porsches zijn niet echt mijn smaak i.i.g.
terechte klachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een lelijke auto dat man, en dan daar als 18-jarige in gaan rijden? De jeugd van tegenwoordig ook...
Ik zou er zelf niet in rijden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een lelijke auto dat man, en dan daar als 18-jarige in gaan rijden? De jeugd van tegenwoordig ook...
Laat maar zitten...quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Baas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:26 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Voor onze HJ hier is dat alweer een tijdje geleden, maar toen ik slaagde was ik nog 17 en aangezien mijn vader mij een auto cadeau wilde geven moest ik er een jaar op wachten (in juni jarig).
Uiteindelijk een Mini Cooper S John Cooper Works GP gekregen in het donker grijs met zwarte strepen, eerst dacht ik van wat moet ik hiermee omdat dat ding in plaats van een achterbank daar een grote metalen balk heeft zitten voor een betere wegligging. Maar dat heeft wel geholpen want hij heeft zich ontpopt als een waar bommetje op wielen. Het is net een kart.
En van mijn hedonistische kinderloze oom kreeg ik een Patek Philippe en een Omega die beiden al iets van 80 jaar in de familie zitten.
En dan nog wat niet noemenswaardige cadeautjes van mijn zussen en andere familie.
Ik vind hem anders erg mooi hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:37 schreef MacorgaZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |