Pak die rijlessen! Die krengen zijn duurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik zou een weekendje londen krijgen, maar mn ouders hebben me nu gezegd dat ze voor mij 20 rijlessen willen betalen in plaats daarvan.
(Ik zou mijn rijbewijs krijgen als ik niet zou roken, helaas heb ik als onverstandige puber 2 jaar gerookt. Inmiddels ben ik bijna alweer een jaar gestopt en mn ouders willen er toch iets voor terug doen. lief.)
Mercedes c.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef mojito112 het volgende:
Weten sommige van jullie al wat je krijgt als je geslaagd bent straks?:)
Ja. En ja die mensen gaan ook nog eens gewoon uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:09 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Die zelfs nog nooit een hijs gehad hebben? Ik ken er geen een hoor.
Netjes hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Natrium het volgende:
Ik krijg rijlessen, maar volgens mij krijg ik ze ook als ik niet slaag
M'n vader heeft nog dit autootje staan die 'ie nooit gebruikt, dus die kan ik fulltime gebruiken als ik 'm eenmaal heb:
[ afbeelding ]
Dan merkt jouw pappa het zeker ook niet als ik hem jat?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Natrium het volgende:
M'n vader heeft nog dit autootje staan die 'ie nooit gebruikt, dus die kan ik fulltime gebruiken als ik 'm eenmaal heb:
[ afbeelding ]
Hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:56 schreef David_ het volgende:
Niets.
Rijbewijs ook zelf betalen.
TOUGH LIFE
Ey op lange termijn doen niet-verwende koters het beter dan verwende - in financieel opzicht. Eigenlijk doen ze je een gunst dus.quote:
Blijf dat jezelf maar vertellen, misschien ga je het uiteindelijk nog geloven ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ey op lange termijn doen niet-verwende koters het beter dan verwende - in financieel opzicht. Eigenlijk doen ze je een gunst dus.
Geef maar aan mij, ik heb mijn rijbewijs alquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Natrium het volgende:
[ afbeelding ]
Het is onderzocht. En nee google zelf maar, verwend nestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf maar vertellen, misschien ga je het uiteindelijk nog geloven ook.
Picsquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef hellrocker5 het volgende:
Ik heb mezelf al wat gekocht, tegen de stress xD een volkswagen buggy uit 1967 :3
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef WindowsFan het volgende:
Heus ben ik de facking enige die geen kado krijgt.
Nee, ik ook nog niet zover ik weetquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef WindowsFan het volgende:
Heus ben ik de facking enige die geen kado krijgt.
Heeft ie gewoon nog ergens staanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Natrium het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bedoelde het vast goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Heeft ie gewoon nog ergens staanRijke kakkers
Ik kreeg helemaal niks toen ik slaagde, ja een paar rake hoeken van mijn pa als ik was gezakt. Zoals het hoort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |