SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
En je hebt er ook altijd zo ongelofelijk veel zin in na het stappen!quote:
En een uur later kots je het weer uitquote:Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
En je hebt er ook altijd zo ongelofelijk veel zin in na het stappen!
Maar goed dan dat ik afgelopen zaterdag nog voor meneer wakker werd wegging..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Ja dat je denkt 'verdomme, waarom wilde ik dit een uur geleden nou zo graag.'
Word je sochtends wakker, denk je 'buhhhhhhh'.
De overeenkomsten zijn echt legio!
JA NU WILLEN WE ALLE INS EN OUTS VERDIKKEME!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik afgelopen zaterdag nog voor meneer wakker werd wegging..![]()
(al hadden we niet eens gezoend ofzo)
Ja! En als je het dan krijgt, ziet het er zo mooi uit en zo appetijtelijk! En dan hussel je de hele zooi met je vork door elkaar en dan denk je: dit heb ik niet besteld?!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Ja dat je denkt 'verdomme, waarom wilde ik dit een uur geleden nou zo graag.'
Word je sochtends wakker, denk je 'buhhhhhhh'.
De overeenkomsten zijn echt legio!
Is geen jongen van een datingsitequote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
JA NU WILLEN WE ALLE INS EN OUTS VERDIKKEME!
Yep, wat dat betreft ben ik net als Silenus; m'n langste relatie was een klein jaartje en daar heb ik er zo'n 3 van gehad. De rest sneuvelde zo ongeveer bij de 3-maanden-verveling-grens en al het andere was seks om de seks.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Sodeju man. Meestal gewoon seks om de seks lijkt me? Kan me goed voorstellen dat je daar niet persé nog meer dames aan toe hoeft te voegen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die is al heel lang uit het zicht verdwenen.
Afgelopen zaterdag een jongen gesproken die ik een 2 weken eerder had leren kennen. Toen heel gesprek in het engels mee gehad, bleek hij nederlands te zijnquote:
Gewoon aanbellen tot je de goeie hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag een jongen gesproken die ik een 2 weken eerder had leren kennen. Toen heel gesprek in het engels mee gehad, bleek hij nederlands te zijn
Maargoed, afgelopen zaterdag eigenlijk de hele nacht gekletst. Om 5 uur naar zijn huis gegaan en daar nog even gezeten en gelegen. En ben rond half 8 weggegaan want kon toch niet slapen.
Mooie is ik heb mijn telefoonnr op zijn comp gezet (kladblok) maar hij reageerde niet goed (de comp) en ik was aangeschoten.. dus ik vraag me af of er uberhaupt een goed nummer op stond
ga wel gewoon langs, weet waar hij woont.. kan z'n woonkamer vanaf mijn keuken zien. Alleen weet ik niet op welk huisnr het is, hoop dat z'n naam erop staat![]()
Uhoh... daar gaat je film van 8 uurquote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Mijn date heeft lekke band en is later. Gelukkig zit ik op terras.
Haha.. gister nog mijn nummer gegeven voor precies zoiets.. heb morgen een date, zij moet eerst ook een eindje rijden.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Dus als ik een date in de kroeg scoor mag ik dat hier niet vertellenquote:
Dit wordt een goede date denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Dan gaat dat hem niet wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das best knap, want ik heb geen paiq profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |