Ja maar als de zon weg is, word ik niet bruinquote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien kun je vanavond nog een poosje buiten zitten. Was hier gisteravond, echt zo'n lekkere lome avond. Geen wind, aangenaam temperatuurtje, roseetje erbij. Niks mis mee.
Ja wist je dat nog niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hang jij bij Teun onder de dakgoot tot 8?
Johquote:
Hey hoi, lang niet gezienquote:
Geen reeks. Ik was jullie kwijt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dit draadje nu wel of geen reeks?
Remlof/Gert/Pietje?
quote:
Noesssss, was er sprake van paniek?quote:
Lichte.quote:
Geen idee, ik ben een invader en die must diequote:
Dat is niet goedquote:
En dan weer plannen ze een feestje al jij de kinderen hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom gauw naar je toe
And we'll always have Londen
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan weer plannen ze een feestje al jij de kinderen hebt
Aanstaande zaterdag party bij Daniel, incl drank, karaoke en muziek
Ah nou vooruit.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een vriendin uit zuid-afrika komt naar nederland, en precies dit weekend, vandaar feestje
Ding in je kont zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:48 schreef Leandra het volgende:
Ik zit ook binnen, maar volgens de buitenthermometer is het 25,7 graden, in de schaduw, op een plek waar sowieso nooit zon komt....
Ja om het lekker in te wrijvenquote:
Awwwquote:
ik was dronkenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
Al sloeg dat vorige filmpje werkelijk waar nergens op
En dan gaan marjolein en ik je kusjes geven via de filmquote:
O godquote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was dronkenIk weet niet meer wat ik film dan
[..]
En dan gaan marjolein en ik je kusjes geven via de film
Ik hou van feestjesquote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
Maar ik denk dat ik dit jaar ook een feest geef voor mijn verjaardag
Jullie mogen de sangria maken
Ik vier het niet die dagquote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van feestjes
En de sangria komt goed![]()
(ik kom 8 september terug van vakantie)
Je moet de komkommer eerst schillen en dan krijg je geen bacterie?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Marrije het volgende:
Je krijgt die eh nog wat bacterie toch niet als je de komkommer schilt voor je m eet?
Volgens mij niet, maar ik geloof dat ze geen komkommer meer verkopen die besmet is.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Marrije het volgende:
Je krijgt die eh nog wat bacterie toch niet als je de komkommer schilt voor je m eet?
Miran ga eens gauw onder je steen vandaanquote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
zijn er besmette komkommers in omloop dan?
Echtquote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran ga eens gauw onder je steen vandaan
Er zijn al mensen overleden.
Doet je radio het niet, is iedere dag weer in het nieuwsquote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Sorry ik weet van niks
Ik heb 2 komkommers in de koelkast liggen, voor de zekerheid weggooien dan
echtquote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet je radio het niet, is iedere dag weer in het nieuws
Ja ik ook op mijn werk, komt echt voorbij hoorquote:
Nee sorry het is echt langs me heen gegaanquote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook op mijn werk, komt echt voorbij hoor
Veel plezierquote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga de jongens aankleden voor de show
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
zijn er besmette komkommers in omloop dan?
Heul mogelijk?quote:
En toegelaten worden door de examencommissie!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je naar Nijmegen komen woensdag
Vlees van supermarkten is ronduit kut als je het niet gelijk opeet of invriest. Gehakt idem, binnen drie dagen meurt het als een gek.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Coos het volgende:
Wat een baggerwinkel die Appie. Koop ik (bij uitzondering) afgelopen zaterdag Kalfsauczijzen met houdbaarheidsdatum 31-5. Maak ik net dat pakje open en daar kwam me toch een meur af.En vandaag is het pas de 30e.
![]()
Voortaan maar weer dagvers Halal bij m'n Turk!
Ja, die houdbaarheidsdatum slaat echt nergens opquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik eet vlees van de supermarkt altijd dezelfde dag of anders de volgende dag op, als ik het iets langer bewaar zit er een luchtje aan.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die houdbaarheidsdatum slaat echt nergens op
Nee, die houdbaarheidsdatum slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die houdbaarheidsdatum slaat echt nergens op
O het was een per expres.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was even aan het testen wat er gebeurt als je jezelf blijf quoten. Nah, dat weten we dan nu ook weer
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O het was een per expres.
Ik wil ook wel eens iets editten en klik dan per ongeluk op de quote knop en wil dat dan weer gaan editten en dan heb ik soms de neiging om gillend weg te rennen.
Zo leukquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Kal hoe was het optreden van je jongens???
Jij woont dus wel in Spijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
Teun ben je al moe van 90 minuten fietsen?
Of heb je het niet gered
55 minuten, toen werd het zwart voor mijn ogen en ben ik afgestaptquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
Teun ben je al moe van 90 minuten fietsen?
Of heb je het niet gered
oh ga ik straks even kijken op je FBquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo leuk
Filmpje op FB
Alleen nog van oudste, jongste even speuren op school.
Geen virtuele kusjes van Kally en mij danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
55 minuten, toen werd het zwart voor mijn ogen en ben ik afgestapt
Ja, anders lach ik niet zo hardquote:
Ho ho, die had jij beloofd ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen virtuele kusjes van Kally en mij dan
Ja ja, bla blaquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O het was een per expres.
Ik wil ook wel eens iets editten en klik dan per ongeluk op de quote knop en wil dat dan weer gaan editten en dan heb ik soms de neiging om gillend weg te rennen.
Sssssssssst hij moet er wel wat voor doenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ho ho, die had jij beloofd ik niet![]()
[..]
Ja ja, bla bla
Dat dacht ik een paar weken geleden al, maar twijfelde even.quote:
Nee, je wil mij dood hebben denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen virtuele kusjes van Kally en mij dan
Dat was een duidelijke per expresquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik hoorde laatst dat jij dan iedereen van FB af flikkert
![]()
Spijkenisse bedoel je tochquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar weken geleden al, maar twijfelde even.
Jij kwam ook in mijn Edison-topic
Mij is geleerd dat je tussen de 70-80 moet rijden, zo verbrand je het meeste vetquote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je wil mij dood hebben denk ik![]()
Als je nu weer op die sportschool bent, moet je het maar eens proberen op een fiets met 150 watt weerstand. Eens kijken hoelang jij dat volhoudt
Edit: en dan wel 80 of net daarboven pedaalslagen per minuut aanhouden
Ja Spijkenisse, Spijk of Spiekri voor intimiquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse bedoel je toch
(Plaatsje Spijk bestaat ook)
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Spijkenisse, Spijk of Spiekri voor intimi
Dat is te horenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Yep ik ben een echte Spijkenisser
Johhhhhquote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetjemeneetje....Ik ben echt fokking melig
Dat is hard hoor, 70-80 km per uur op een fietsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij is geleerd dat je tussen de 70-80 moet rijden, zo verbrand je het meeste vet
Ik ook bijna, ik ben danwel in Rotterdam geboren (Ken je het niet horen dan?), maar woon langer in Spijkenisse dan dat ik in Rotterdam heb gewoond. Wat mij meteen een oud wijf maaktquote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Yep ik ben een echte Spijkenisser
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is hard hoor, 70-80 km per uur op een fiets
Knap van je
Je verbrand vet rond de 120-130 hartslagen per minuut, maar om het precies te weten moet je gaan rekenen. Zoek naar Noek op dit forum, vraag het haar, zij weet alles van fietsen
Kom je ook uit Spijk danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook bijna, ik ben danwel in Rotterdam geboren (Ken je het niet horen dan?), maar woon langer in Spijkenisse dan dat ik in Rotterdam heb gewoond. Wat mij meteen een oud wijf maakt
Gek, jij bent heul niet oudquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook bijna, ik ben danwel in Rotterdam geboren (Ken je het niet horen dan?), maar woon langer in Spijkenisse dan dat ik in Rotterdam heb gewoond. Wat mij meteen een oud wijf maakt
Zij is van dat poesje wat toen kwijt was, dat vond jij zo erg toen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je ook uit Spijk dan
Gezellig
Ja ik woon ook in dat pittoreske stadje aan de Oude Maasquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je ook uit Spijk dan
Gezellig
Jij bent mijn favoriete Fok!kerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Gek, jij bent heul niet oud![]()
Je kan ook 5 jaar in Rotterdam hebben gewoond en 15 in Spijkenisse
Ik las hoe was het opeten van je jongens.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Kal hoe was het optreden van je jongens???
quote:
Ooooooooooooooooow ja nu weet ik het weerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Zij is van dat poesje wat toen kwijt was, dat vond jij zo erg toen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las hoe was het opeten van je jongens.![]()
Sambal bij?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las hoe was het opeten van je jongens.![]()
Gatverquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Coos het volgende:
Heks ik ga morgen wel even terug met die zooi. Effe flink hardop gallen aan de klantenbalie.![]()
Maar eerst morgenochtend mondhygiënist en direct er achteraan verstandskies trekken.![]()
Wat een feest!
Bij mijn zoon hebben ze 2 weken geleden een verstandskies getrokken, de napijn viel mee, maar hij heeft een week met een dikke wang en bloeduitstorting rond gelopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Coos het volgende:
Heks ik ga morgen wel even terug met die zooi. Effe flink hardop gallen aan de klantenbalie.![]()
Maar eerst morgenochtend mondhygiënist en direct er achteraan verstandskies trekken.![]()
Wat een feest!
Valt mee als het normaal kan Coos. Onderin zitten ze wat vaster, bovenin heb je alleen risico dat ze een opening naar je neusholte maken, dan ga je zo leuk gorgelen en moet je even naar het ziekenhuisquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Coos het volgende:
Wat een feest!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Coos het volgende:
Wat een feest!
Tandarts doet het zelf. Een paar jaar geleden aan de andere kant ook en die kreeg hij er bijna niet uit. Hij zette nog net zijn voet niet tegen mijn hoofd om harder te kunnen trekken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn zoon hebben ze 2 weken geleden een verstandskies getrokken, de napijn viel mee, maar hij heeft een week met een dikke wang en bloeduitstorting rond gelopen.
Ga je naar de kaakchirurg of doet je tandarts het (of zelf met een touwtje om de deurknop)?
Bij mij deed de kaakchirurg dat met een haakse slijper. Extractie 'elementen 18, 28, 38, 48'.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Tandarts doet het zelf. Een paar jaar geleden aan de andere kant ook en die kreeg hij er bijna niet uit. Hij zette nog net zijn voet niet tegen mijn hoofd om harder te kunnen trekken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Coos, succes morgen.
Ik ga slapen, morgen weer te vroeg die wekker![]()
Weltrusten schatjepatatjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Coos, succes morgen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Coos, succes morgen.
Nee lul, dat zijn de lottocijfers voor komende zaterdagquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mij deed de kaakchirurg dat met een haakse slijper. Extractie 'elementen 18, 28, 38, 48'.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, die is weg, dat ruimt mooi op![]()
't Was ook weer veel te druk hier, gekkenhuis
Hey praat niet zo over mijn schatjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, die is weg, dat ruimt mooi op![]()
't Was ook weer veel te druk hier, gekkenhuis
Ik kan hem aan hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey praat niet zo over mijn schatje
Zijn dat tegenwoordig 4 getallen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee lul, dat zijn de lottocijfers voor komende zaterdag
Jaaaa das waarquote:
Nietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey praat niet zo over mijn schatje
Helaas zit daar een kern van waarheid inquote:
Wil jij er zes goed dan??quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn dat tegenwoordig 4 getallen?
Ik wil ook 100 miljoen miljard winnen met lotnummer 2!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietWaarom deed ik het dan toch?
[..]
Helaas zit daar een kern van waarheid in
Maar klakkeloos de machthebbers aanhoren is ook weer zo 1784.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
Nu begint bijna Zonde van de zendtijd op België 2.
Is leuk.![]()
Daarna douchen en nog wat lezen op bed.
ik sliep pas om 1 uur.... kon niet in slaap komen. half 7 wekker, nu ben ik een zombiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:47 schreef Kally het volgende:
Ik zit al aan de koffie, maar helpt niet, ik sliep zo lekker
In de hens ermeequote:
Omdat God meteen straft.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
waarom sta ik dan stil op de A28 en met een sigaret in mijn mond?
Je moet in de auto ook handsfree SMSenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
God geeft ons deze wel een vrije dag en vandaag tevens groeizaam weer. En T9 sucks :y
En stop de tijd!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
er moet in de vorige posting ergens het woord ,week' tussen
Omdat jij achter een Sprinter diesel staatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, waarom rijdt de andere baan altijd sneller ?
dan ga je naar die andere baanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, waarom rijdt de andere baan altijd sneller ?
Ghe ghe, en zonder dat ik dit wist heb ik eraan mee gewerktquote:
ik ben al 2,5 uur bezigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
De werkdag kan beginnen, ben op mijn plek
Als je de staatssecretaris van I&M gisteren mocht geloven bij KvdB, moet het 14 dagen regenen voordat alles weer op peil is. Ik stel voor om dat dan ergens in oktober te plannen.quote:
In oktober kan ook maar dan moet het 8 weken regenen voordat het weer op peil is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]
Als je de staatssecretaris van I&M gisteren mocht geloven bij KvdB, moet het 14 dagen regenen voordat alles weer op peil is. Ik stel voor om dat dan ergens in oktober te plannen.
Hehe, ik heb een sproeisysteem dus gelukkig geen extra last gehad van de droogte.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]
Als je de staatssecretaris van I&M gisteren mocht geloven bij KvdB, moet het 14 dagen regenen voordat alles weer op peil is. Ik stel voor om dat dan ergens in oktober te plannen.
Het was al die tijd al groeizaam weer (volgens mij ouwe heer). Of het waar is weet ik niet, maar in de tuin groeide alles wel door.quote:
Ja, tussen de 15 en 20 25 graden met voldoende licht en vocht (verschilt natuurlijk per plantensoort)groeit het als een malle.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was al die tijd al groeizaam weer (volgens mij ouwe heer). Of het waar is weet ik niet, maar in de tuin groeide alles wel door.
M'n vlinderstruik is in ieder geval van 20 cm tot 1 meter hoog gegroeid de afgelopen 5 weken. Het zal dan wel waar zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, tussen de 15 en 20 25 graden met voldoende licht en vocht (verschilt natuurlijk per plantensoort)groeit het als een malle.
25-30 graden is helemaal niet goed voor een groot deel van de planten die in onze tuinen staan, bloemen bloeien wel maar planten groeien minder hard.
Dan heb je geen tuin maar een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb geen planten in de tuin. Ze gaan altijd dood bij mij
Alleen maar tegels
Het bedrijf hiernaast heeft ook een sproeisysteem.... op het dak. In het pand is een laboratorium gevestigd en om te koelen pompen ze water uit de Nieuwe Maas en besproeien daar hun dak mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe, ik heb een sproeisysteem dus gelukkig geen extra last gehad van de droogte.
Die uitspraak is trouwens al eerder gedaan (vorige week) door een boer op Radio Apeldoorn.
O... tja, dat is me dan ontgaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe, ik heb een sproeisysteem dus gelukkig geen extra last gehad van de droogte.
Die uitspraak is trouwens al eerder gedaan (vorige week) door een boer op Radio Apeldoorn.
Ik zou met het bonnetje van de wasstraat langs gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bedrijf hiernaast heeft ook een sproeisysteem.... op het dak. In het pand is een laboratorium gevestigd en om te koelen pompen ze water uit de Nieuwe Maas en besproeien daar hun dak mee.
Het vervelende is dat de parkeerplaatsen waar onze auto's op staan naast hun pand liggen, waardoor onze auto's mee besproeid worden met dat gore water, waardoor er een hele witte laag over onze auto's lag, die er alleen af te krijgen is door steiv poetsen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb je geen tuin maar een parkeerplaats.
Alles sierbestrating FTWquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb siertegels in de tuinLekker zomers
Ik heb onkruid in de tuin. En een zee aan paardenbloemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef Gert het volgende:
O... tja, dat is me dan ontgaan.
Het was wel een aardig verhaaltje van Atsma, over 'watermanagement'. Van paniek is nog lang geen sprake in ieder geval. Zou ook niet best zijn, na gewoon een beetje lekkere lente.
Beter tochquote:
Lekker de Kärcher eropquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter tochHet enige onderhoud wat je hebt, zijn die enkele onkruid stengels die tussen de bestrating zit
Is ook een uurtje werk ofzo
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat iedere zaterdag2 x per jaar, ja die mensen zijn er.
Vind je dat niet doodzonde van het water? Ik weiger pertinent om de tuin te sproeien, die planten zoeken het maar lekker uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Helaas gaan de witte druppels er niet af door wassen af, dus ik laat de auto poetsen en de bon gaat naar de buren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou met het bonnetje van de wasstraat langs gaan.
Af en toe leuk met een beetje stoepkrijt aan de gang en je hebt ook bloemetjes in de tuinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zoooo makkelijk
Ik vind het zonde dat ik drinkwater moet gebruiken, dat het geld kost niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind je dat niet doodzonde van het water? Ik weiger pertinent om de tuin te sproeien, die planten zoeken het maar lekker uit
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe leuk met een beetje stoepkrijt aan de gang en je hebt ook bloemetjes in de tuin
Laat een bron slaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dat ik drinkwater moet gebruiken, dat het geld kost niet.
Ik zoek al een tijdje naar een andere oplossing, maar de droogte lijkt ieder jaar toe te nemen en dus moet ik dan gaan denken aan een behoorlijke opslag van water.
Een regenton is leuk maar dan heb ik ook voldoende druk nodig om het water uit de ton het systeem in te pompen.
Ja heerlijkquote:
Nou niet elke zaterdag hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat iedere zaterdag, ja die mensen zijn er.
Asfalteren die hap.quote:
Ja maar wel schoonhoudenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:33 schreef Wijnneus het volgende:
Voordeel van sierbestrating is dat je niet hoeft te sproeien
ja daaromquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe leuk met een beetje stoepkrijt aan de gang en je hebt ook bloemetjes in de tuin
Aan je dak hangen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Dementor het volgende:
Een regenton is leuk maar dan heb ik ook voldoende druk nodig om het water uit de ton het systeem in te pompen.
Of gieten vanuit de regenton, maar ja, dat is wel werk. Als je die ton redelijk hoog plaatst (1 meter of zo), dan zal het er toch wel druk genoeg zijn? Het valt uit te rekenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje naar een andere oplossing, maar de droogte lijkt ieder jaar toe te nemen en dus moet ik dan gaan denken aan een behoorlijke opslag van water.
Je hebt toch wel een gietertje dat je kan vullen in de ton?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dan heb je nog onvoldoende druk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of gieten vanuit de regenton, maar ja, dat is wel werk. Als je die ton redelijk hoog plaatst (1 meter of zo), dan zal het er toch wel druk genoeg zijn? Het valt uit te rekenen
heb luchtweginfectiequote:
Dat is vervelend zeg, beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb luchtweginfectiehoe een mens daar nou aan komt stapel medicijnen maar ja gaat wel over
Zet geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een gietertje dat je kan vullen in de ton?
Ik ben erg blij met me voor en achtertuinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:40 schreef Toverheks het volgende:
en ik heb een balkon omdat ik tuinieren haat, nooit voor mij een eensgezinswoning, ** leuk** met een voor en achtertuintje erbij
Een ton is ook zo leeg hoor als je de hele tuin nat wil houden. Dat gaat hard. M'n zwager heeft een pomp geslagen, die sproeit raak, maar dat mag volgens mij nu ook niet meer zonder vergunning.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dan heb je nog onvoldoende druk.
Ik kan wel een pomp kopen en die in de ton hangen maar zo'n pomp en ton vergen ook onderhoud.
Die 2 zinnetjes zijn heel mijn Spaanse kennisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
[..]
Zit ik ineens met die liedjes in mijn hoofd
Una cerveza por favor en ola guapo komt ook nog wel over mijn lippen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 zinnetjes zijn heel mijn Spaanse kennis
Ik ben niet verder gekomen dan Bassie en Adriaan op Ibiza aflevering 1quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 2 zinnetjes zijn heel mijn Spaanse kennis
O ja, cerveza klink mij ook bekend, maar ola guapo is dat een ijsje?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Una cerveza por favor en ola guapo komt ook nog wel over mijn lippen.
Buenos dias is goedemorgen, buenas noches is goedenacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan Bassie en Adriaan op Ibiza aflevering 1
Hallo, mooie vent. Ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:52 schreef Deisyy het volgende:
O ja, cerveza klink mij ook bekend, maar ola guapo is dat een ijsje?
En ik moet werken, maar ik heb het te druk met internet
Ik ga nu cold turkey uitloggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hallo, mooie vent. Ofzo.
Ik moet werken, en mijn badkamer en voorkamer uitmesten ivm de verbouwing waar morgen een klein begin mee wordt gemaakt.
En boodschappen moet ik ook.
Jij kleine Christiane F. van me!quote:
Sterkte, ik ga de stofzuiger opzoeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kleine Christiane F. van me!
Je Detlef
Ik ga me ook vermannen en naar de buurtsuper.
Dat dacht ik ook een keer toen ik iemand thuisbracht: ah, parkeerplaats voor het huis, dus dan zet ik daar m'n auto neer...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb je geen tuin maar een parkeerplaats.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook een keer toen ik iemand thuisbracht: ah, parkeerplaats voor het huis, dus dan zet ik daar m'n auto neer...
Werd ie pissig dat ik m'n auto in de tuin geparkeerd had
Dat klinkt verkeerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:00 schreef Copycat het volgende:
En bij Lidl hebben ze buffelmozzarella in emmertjes.
Dat klinkt juist erg goed. Twee emmertjes halen, vanavond de inhoud van eentje oppeuzelen bij de pasta caprese.quote:
Hoi heks!quote:
Nog welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoi! Doen je vingertjes het nog?
Edit: ah, je moet nog, succes
Ben je aan t verhuizen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope! Want zo ben ik dan ook wel weer.
Misschien dat ik morgen zin heb om te sjouwen.
Ik kan geen picture meer zien. Maar het was onbedoeld, totdat ik besefte dat die naam niet alleen bij een gezegde hoort.quote:
Da's dan knap, want ik zit er midden in maar snap er geen klapperkut van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:28 schreef Leandra het volgende:
OMG wat een topictwist...
Voor je het weet ben je toch beter op de hoogte dan je dacht
Misschien moet je het aan Joost vragenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan knap, want ik zit er midden in maar snap er geen klapperkut van.
Nope, want ze doen maar lekker. Niet mijn problemen. Ik heb mijn energie in veel leukere dingen te steken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je het aan Joost vragen
Komt energy tekort, iedere dag weerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, want ze doen maar lekker. Niet mijn problemen. Ik heb mijn energie in veel leukere dingen te steken.
Als het goed is wordt dat in veel gevallen gecompenseerd door ervaring.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 keer zo oud als Ian en de helft van de energie...
That's life
Om ze de volgende dag weer toe te voegen zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik als oplossing iedereen die NIET op Fok! komt van mijn FB ga gooien.
Daar voor jullie, invaders!
Klopt, omdat je weet hoe het moet gaat het je makkelijker af en kost het minder energie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het goed is wordt dat in veel gevallen gecompenseerd door ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |