Ja maar als de zon weg is, word ik niet bruinquote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien kun je vanavond nog een poosje buiten zitten. Was hier gisteravond, echt zo'n lekkere lome avond. Geen wind, aangenaam temperatuurtje, roseetje erbij. Niks mis mee.
Ja wist je dat nog niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hang jij bij Teun onder de dakgoot tot 8?
Johquote:
Hey hoi, lang niet gezienquote:
Geen reeks. Ik was jullie kwijt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dit draadje nu wel of geen reeks?
Remlof/Gert/Pietje?
quote:
Noesssss, was er sprake van paniek?quote:
Lichte.quote:
Geen idee, ik ben een invader en die must diequote:
Dat is niet goedquote:
En dan weer plannen ze een feestje al jij de kinderen hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom gauw naar je toe
And we'll always have Londen
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan weer plannen ze een feestje al jij de kinderen hebt
Aanstaande zaterdag party bij Daniel, incl drank, karaoke en muziek
Ah nou vooruit.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een vriendin uit zuid-afrika komt naar nederland, en precies dit weekend, vandaar feestje
Ding in je kont zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:48 schreef Leandra het volgende:
Ik zit ook binnen, maar volgens de buitenthermometer is het 25,7 graden, in de schaduw, op een plek waar sowieso nooit zon komt....
Ja om het lekker in te wrijvenquote:
Awwwquote:
ik was dronkenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
Al sloeg dat vorige filmpje werkelijk waar nergens op
En dan gaan marjolein en ik je kusjes geven via de filmquote:
O godquote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was dronkenIk weet niet meer wat ik film dan
[..]
En dan gaan marjolein en ik je kusjes geven via de film
Ik hou van feestjesquote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
Maar ik denk dat ik dit jaar ook een feest geef voor mijn verjaardag
Jullie mogen de sangria maken
Ik vier het niet die dagquote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van feestjes
En de sangria komt goed![]()
(ik kom 8 september terug van vakantie)
Je moet de komkommer eerst schillen en dan krijg je geen bacterie?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Marrije het volgende:
Je krijgt die eh nog wat bacterie toch niet als je de komkommer schilt voor je m eet?
Volgens mij niet, maar ik geloof dat ze geen komkommer meer verkopen die besmet is.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Marrije het volgende:
Je krijgt die eh nog wat bacterie toch niet als je de komkommer schilt voor je m eet?
Miran ga eens gauw onder je steen vandaanquote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
zijn er besmette komkommers in omloop dan?
Echtquote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran ga eens gauw onder je steen vandaan
Er zijn al mensen overleden.
Doet je radio het niet, is iedere dag weer in het nieuwsquote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Sorry ik weet van niks
Ik heb 2 komkommers in de koelkast liggen, voor de zekerheid weggooien dan
echtquote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet je radio het niet, is iedere dag weer in het nieuws
Ja ik ook op mijn werk, komt echt voorbij hoorquote:
Nee sorry het is echt langs me heen gegaanquote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook op mijn werk, komt echt voorbij hoor
Veel plezierquote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga de jongens aankleden voor de show
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
zijn er besmette komkommers in omloop dan?
Heul mogelijk?quote:
En toegelaten worden door de examencommissie!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je naar Nijmegen komen woensdag
Vlees van supermarkten is ronduit kut als je het niet gelijk opeet of invriest. Gehakt idem, binnen drie dagen meurt het als een gek.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Coos het volgende:
Wat een baggerwinkel die Appie. Koop ik (bij uitzondering) afgelopen zaterdag Kalfsauczijzen met houdbaarheidsdatum 31-5. Maak ik net dat pakje open en daar kwam me toch een meur af.En vandaag is het pas de 30e.
![]()
Voortaan maar weer dagvers Halal bij m'n Turk!
Ja, die houdbaarheidsdatum slaat echt nergens opquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik eet vlees van de supermarkt altijd dezelfde dag of anders de volgende dag op, als ik het iets langer bewaar zit er een luchtje aan.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die houdbaarheidsdatum slaat echt nergens op
Nee, die houdbaarheidsdatum slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die houdbaarheidsdatum slaat echt nergens op
O het was een per expres.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was even aan het testen wat er gebeurt als je jezelf blijf quoten. Nah, dat weten we dan nu ook weer
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O het was een per expres.
Ik wil ook wel eens iets editten en klik dan per ongeluk op de quote knop en wil dat dan weer gaan editten en dan heb ik soms de neiging om gillend weg te rennen.
Zo leukquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Kal hoe was het optreden van je jongens???
Jij woont dus wel in Spijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
Teun ben je al moe van 90 minuten fietsen?
Of heb je het niet gered
55 minuten, toen werd het zwart voor mijn ogen en ben ik afgestaptquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
Teun ben je al moe van 90 minuten fietsen?
Of heb je het niet gered
oh ga ik straks even kijken op je FBquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo leuk
Filmpje op FB
Alleen nog van oudste, jongste even speuren op school.
Geen virtuele kusjes van Kally en mij danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
55 minuten, toen werd het zwart voor mijn ogen en ben ik afgestapt
Ja, anders lach ik niet zo hardquote:
Ho ho, die had jij beloofd ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen virtuele kusjes van Kally en mij dan
Ja ja, bla blaquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O het was een per expres.
Ik wil ook wel eens iets editten en klik dan per ongeluk op de quote knop en wil dat dan weer gaan editten en dan heb ik soms de neiging om gillend weg te rennen.
Sssssssssst hij moet er wel wat voor doenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ho ho, die had jij beloofd ik niet![]()
[..]
Ja ja, bla bla
Dat dacht ik een paar weken geleden al, maar twijfelde even.quote:
Nee, je wil mij dood hebben denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen virtuele kusjes van Kally en mij dan
Dat was een duidelijke per expresquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik hoorde laatst dat jij dan iedereen van FB af flikkert
![]()
Spijkenisse bedoel je tochquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar weken geleden al, maar twijfelde even.
Jij kwam ook in mijn Edison-topic
Mij is geleerd dat je tussen de 70-80 moet rijden, zo verbrand je het meeste vetquote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je wil mij dood hebben denk ik![]()
Als je nu weer op die sportschool bent, moet je het maar eens proberen op een fiets met 150 watt weerstand. Eens kijken hoelang jij dat volhoudt
Edit: en dan wel 80 of net daarboven pedaalslagen per minuut aanhouden
Ja Spijkenisse, Spijk of Spiekri voor intimiquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse bedoel je toch
(Plaatsje Spijk bestaat ook)
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Spijkenisse, Spijk of Spiekri voor intimi
Dat is te horenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Yep ik ben een echte Spijkenisser
Johhhhhquote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetjemeneetje....Ik ben echt fokking melig
Dat is hard hoor, 70-80 km per uur op een fietsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij is geleerd dat je tussen de 70-80 moet rijden, zo verbrand je het meeste vet
Ik ook bijna, ik ben danwel in Rotterdam geboren (Ken je het niet horen dan?), maar woon langer in Spijkenisse dan dat ik in Rotterdam heb gewoond. Wat mij meteen een oud wijf maaktquote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Yep ik ben een echte Spijkenisser
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is hard hoor, 70-80 km per uur op een fiets
Knap van je
Je verbrand vet rond de 120-130 hartslagen per minuut, maar om het precies te weten moet je gaan rekenen. Zoek naar Noek op dit forum, vraag het haar, zij weet alles van fietsen
Kom je ook uit Spijk danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook bijna, ik ben danwel in Rotterdam geboren (Ken je het niet horen dan?), maar woon langer in Spijkenisse dan dat ik in Rotterdam heb gewoond. Wat mij meteen een oud wijf maakt
Gek, jij bent heul niet oudquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook bijna, ik ben danwel in Rotterdam geboren (Ken je het niet horen dan?), maar woon langer in Spijkenisse dan dat ik in Rotterdam heb gewoond. Wat mij meteen een oud wijf maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |