Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oeh, als deze af is ga ik die ook ff kijkenquote:
Hoi spiegelquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, deze is idd lekker Nijner!
Ik zit hier te rocken achter mn bureau XD [ afbeelding ]
Mond dichtquote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ghihi![]()
![]()
Doet me echt denken aan de tijd dat ik en Martin (mn man dus he
) elkaar leerden kennen
My fucking god, in freaking 2002 alweer
![]()
I'm old
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
Boh
[me=Yuki] is kapotgeluld over chemotherapie en kanker en pruiken en bleuh
[/me]
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
Boh
[/me]
Wanneer begint het nummer?quote:
XDquote:
ahahahahahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mond dicht![]()
![]()
![]()
MPG houdt zichzelf voor dat hij helemaal nog niet oud is, dat alles nog goed komt, en dat de knoop waar hij met zichzelf in zit wel weer losgaat![]()
![]()
![]()
He bahquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
Boh
[/me]
het hele nummer is dat vage sfeertjequote:
"Joh ik word volgend jaar 16, ik zit al aan de verkeerde helft van de 10quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Weet je welke ook lekker is?![]()
![]()
![]()
[..]
ahahahahahaha![]()
Joh ik word dit jaar 26, ik zit al aan de verkeerde helft van de 20
XD En ze zeggen dat het leven alleen maar leuker wordt? Toen ik 16 was vond ik iemand van 22 al OUD.
![]()
WIJ ZITTEN GODVERDOMME NIET AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE TWINTIG, IS DAT DUIDELIJKquote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Weet je welke ook lekker is?![]()
![]()
![]()
[..]
ahahahahahaha![]()
Joh ik word dit jaar 26, ik zit al aan de verkeerde helft van de 20
XD En ze zeggen dat het leven alleen maar leuker wordt? Toen ik 16 was vond ik iemand van 22 al OUD.
![]()
XDquote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komend op het feit dat het niet niet zo hard ging... dit is al het 2de topic na de lunch... t is dat het rustig is op m'n werk, maar damn, wat gaan jullie hard
ahahahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Joh ik word volgend jaar 16, ik zit al aan de verkeerde helft van de 10XD"
Lekker nummer trouwens
Joh, zoals Hans Teeuwen zei: Je wordt geboren, en vanaf dan IS HET ÉÉN RECHTE LIJN NAAR DE DOOD!!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WIJ ZITTEN GODVERDOMME NIET AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE TWINTIG, IS DAT DUIDELIJK?
DAT!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WIJ ZITTEN GODVERDOMME NIET AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE TWINTIG, IS DAT DUIDELIJK?
Daar heeft Hansje Teeuwen helemaal gelijk in. Daarom moeten we die rechte lijn zo leuk mogelijk zien te maken.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD![]()
[..]
ahahahahaOhhhh als jij ouder bent weet je ook hoe het voelt
![]()
![]()
Ja he![]()
![]()
Voor Yuuk!
![]()
[..]
Joh, zoals Hans Teeuwen zei: Je wordt geboren, en vanaf dan IS HET ÉÉN RECHTE LIJN NAAR DE DOOD!!!!XD
Gamma!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
DAT!
Verkeerde kant van de twintig is 30+ En dat ben ik nog lang niet.![]()
Alhoewel, soms is 30+
UB40?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef JJH het volgende:
Ik ga nu trouwens eerst een lp van ub40 opzetten. Dáár is het weer voor.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
Arrrghhh niks loopt zoals het moet*ramt hoofd tegen muur aan*
![]()
![]()
XD Ach joh, ik zit maar lekker te stangenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
DAT!
Verkeerde kant van de twintig is 30+ En dat ben ik nog lang niet.![]()
Alhoewel, soms is 30+
Oh godquote:
Precies!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heeft Hansje Teeuwen helemaal gelijk in. Daarom moeten we die rechte lijn zo leuk mogelijk zien te maken.
Adem in, adem uit, zen, ying yang, zen!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
zachtjes met je hoofd, anders heb je zo nog hoofdpijn ookquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg
http://www.nu.nl/binnenla(...)et-goed-zwemmen.html
* MPG sluipt stilletjes tussen Priemie en de muur in, en geeft Priem een knuffelquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Oud he?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ach joh, ik zit maar lekker te stangenHet alternatief op ouder worden is ook niks toch?
![]()
[..]
Oh godXD
[..]
Precies!![]()
M'n werk. Gezeik met vergoedingen enzo. Leverancier die dingen doet die in mijn ogen echt niet kunnenquote:
Ja, echt, bejaardequote:
Hoiquote:
Nouquote:
Yoga-zen-yin-yangkutje jaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, zen, ying yang, zen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik schrok al!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n werk. Gezeik met vergoedingen enzo. Leverancier die dingen doet die in mijn ogen echt niet kunnen
Ik kan alles hebben zonder morren, maar (borst)kanker gaat me niet in de koude kleren zitten
Dat maak jij ervanquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi, ik ben 15 en jullie zijn allemaal oudWaarom? Te confronterend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wel vrolijk en lekker zomers.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UB40?Dat bij elkaar geraapte bandje?
Dat ligt niet aan de kwaliteit van de zwemlessen, dat ligt aan de lakse, luie kutmentaliteit van de ouders van tegenwoordgquote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg
http://www.nu.nl/binnenla(...)et-goed-zwemmen.html
Nee! Ik vind het gezeur, iemand vanaf 50 of zo mag zich oud noemenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan![]()
![]()
[..]
Waarom? Te confronterend?![]()
Ik welquote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef Cryothic het volgende:
even door naar 2:28 (als ie dat niet automagisch doet doet ie dus niet automagisch).
denk niet dat de meeste de rest van het nummer kunnen waarderen namelijk
Hoeft nietquote:
Ik ook niet altijd hoor, maar heb niet iets van afzetten die handel.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
Lol... Collega komt met een sigaret aanlopen "Jij gaat dadelijk roken; want van jouw chagrijnig koppie word ik ook niet vrolijk"
Lol... Collega komt met een sigaret aanlopen "Jij gaat dadelijk roken; want van jouw chagrijnig koppie word ik ook niet vrolijk"
Djiezusquote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
Is ook geen ziekte om even over te praten. Kan het begrijpenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n werk. Gezeik met vergoedingen enzo. Leverancier die dingen doet die in mijn ogen echt niet kunnen
Ik kan alles hebben zonder morren, maar (borst)kanker gaat me niet in de koude kleren zitten
vertelquote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de kwaliteit van de zwemlessen, dat ligt aan de lakse, luie kutmentaliteit van de ouders van tegenwoordg.
Ja, ik wind me hier over op, omdat ik het elke week weer zie....
Er moet ook ergens een live-versie van dit nummer MET CLiff zijn. In het teken van CLiff'em allquote:
Succesquote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik ga ff naar mn werk met mn man![]()
![]()
![]()
Doeg!![]()
Nooit gezien/gehoordquote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er moet ook ergens een live-versie van dit nummer MET CLiff zijn. In het teken van CLiff'em all
sowiesoquote:
Join the clubquote:Op maandag 30 mei 2011 15:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowiesoals ik iets nog graag eens live wil zijn is dit het.. ja en rammstein.. en eigk ook pendulum en en en
ga je mee danquote:
Waar mogelijkquote:
We doen er gewoon twee tegelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
O, hoi, hier verder ook al is de vorige ook nog niet vol?
ik zoek alleen nog echt actief naar touragenda's ofzoquote:
Vorige week had veronica de week van de jaren 90.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
En lekkere muziek... ik zal wel even wat 90's dance opzetten ja, maar dan wel bij een goede bak thee.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
O, hoi, hier verder ook al is de vorige ook nog niet vol?
Mag dat een andere keerquote:
tuurlijk mag datquote:Op maandag 30 mei 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag dat een andere keer? Ik heb geen zin om mijn humeur nog verder de kelder in te jagen atm
![]()
...
Te veel eten bestaat niet. Daar zijn gister weer een aantal meer KSC'ers getuige van geweest.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
oh wie komt er eten? ik ga wraps met gerookte kip en avocado maken maar ik heb veel te veel
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Te veel eten bestaat niet. Daar zijn gister weer een aantal meer KSC'ers getuige van geweest.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Te veel eten bestaat niet. Daar zijn gister weer een aantal meer KSC'ers getuige van geweest.
quote:
Ik mis alleen de lunch in het overzichtquote:Tabel 8: Maaltijden in bedrijfskantines
Normbedrag voor Per maaltijd
warme maaltijd ¤ 4,20
koffiemaaltijd ¤ 2,20
ontbijt ¤ 2,20
QFT!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
2,20quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef DaMart het volgende:
De Belastingdiensthoudt bij de vergoeding van maaltijden onder werktijd ook al rekening met KSC'ers.
[..]
Ik mis alleen de lunch in het overzicht.
Burtonquote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dat drumstel van Lars
Maar ook goede versie hoor
Ja, maar... een koffiemaaltijdquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
2,20![]()
?????
Dat is nog niet eens kostendekkend voor alleen mijn koffie![]()
![]()
...
En hij is al niet zo grootquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Burton![]()
En idd, toen had Lars nog een kit waar die volledig achter kon verstoppen. Das tegenwoordig ook wel anders geloof ik.
En eh... 1986... de huidige live video's met de telefoontje in het publiek zien er vaak niet veel beter uit. Om van het geluid tegenwoordig nog maar te zwijgen. Dit is best wel goeie kwaliteit.
2,20 daar krijg ik in de kantine geen koffie voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef DaMart het volgende:
De Belastingdiensthoudt bij de vergoeding van maaltijden onder werktijd ook al rekening met KSC'ers.
[..]
Ik mis alleen de lunch in het overzicht.
Lol, en Koen at 's avonds dus met z'n patatjes weer gewoon door he... en een kaassoufle er achteraan. En als ie dan naar bed gaat alsnog miepen om een fles pap mee. Die 's morgens als je hem uit bed haalt ook nog eens leeg is.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Abrikozenvlaai, denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar... een koffiemaaltijd. Zouden ze daar de stroopwafels en appeltaart mee bedoelen?
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lol, en Koen at 's avonds dus met z'n patatjes weer gewoon door he... en een kaassoufle er achteraan. En als ie dan naar bed gaat alsnog miepen om een fles pap mee. Die 's morgens als je hem uit bed haalt ook nog eens leeg is.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lol, en Koen at 's avonds dus met z'n patatjes weer gewoon door he... en een kaassoufle er achteraan. En als ie dan naar bed gaat alsnog miepen om een fles pap mee. Die 's morgens als je hem uit bed haalt ook nog eens leeg is.
Die heeft de spijsvertering van MPGquote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Oe oe oe.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
oh wie komt er eten? ik ga wraps met gerookte kip en avocado maken maar ik heb veel te veel
Fijne avond geplukte eendquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
En nu eens genieten van het mooie weer
Fijne avond iedereen
vrij vanaaf?quote:
Latersquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
En nu eens genieten van het mooie weer
Fijne avond iedereen
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dan mag je wel opschieten wil je hier voor etenstijd zijn
Jij woont toch ook aan de andere kant van het land?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga gauw even heen en weer naar de zaak, administratie inleveren.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jij woont toch ook aan de andere kant van het land?
Iets zegt me dat JJH wel vlot doorrijdtquote:Op maandag 30 mei 2011 16:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dan mag je wel opschieten wil je hier voor etenstijd zijn
Wat wil je allemaal bewerken?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft een van jullie misschien een goed muziek bewerkingsprogramma?
Stukken eruit knippen of nummers doorelkaar laten lopenquote:
Audacity.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stukken eruit knippen of nummers doorelkaar laten lopenIk had eerst iets van Audacity (ofzo) maar dat werkt niet meer
Audacity, Acoustica = easyquote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stukken eruit knippen of nummers doorelkaar laten lopenIk had eerst iets van Audacity (ofzo) maar dat werkt niet meer
STeetjequote:
Hoiquote:
quote:
Suikertaartjequote:Op maandag 30 mei 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi
[..]
![]()
Het is echt zoooooooooooooo lekker in de tuin als je even niets hoeft
kom maar lekker tegen mij aan zitten suffen in de zon!quote:
Jij mot werken, aap! Dus niet in de zon zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom maar lekker tegen mij aan zitten suffen in de zon!
ik ga zo gewoon eten. En voor jou is het Meneer Aapquote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mot werken, aap! Dus niet in de zon zitten.
Ik nuquote:
Oehquote:Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Suikertaartje![]()
de tuinik ga met water spelen
![]()
even het eerste hoekje schoon maken![]()
dan kan er veilig ge-bbq-ed de 11de
jaquote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom maar lekker tegen mij aan zitten suffen in de zon!
Iets met giraffequote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog een die uitbreekt![]()
* pgrferrari dierentuin weer belt.
Lucky youquote:
Dat doe je maar in je eigen tijd. En verder kun je die grote bakkes heel gauw achterwege latenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga zo gewoon eten. En voor jou is het Meneer Aap
lekkerquote:
Wat doen ze daar?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
Om 18:00 weer haptotherapie trouwens.
Spannend, maar ben er ook wel aan toe
ST, hoe gaat t bij jou met fysio?
Dierentuin? Het Pieter Baan is dichterbij hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog een die uitbreekt![]()
* pgrferrari dierentuin weer belt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dierentuin? Het Pieter Baan is dichterbij hoor.
Hopelijk helpt het welquote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
En jij bent wat, zijn baas?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef MPG het volgende:
Dat doe je maar in je eigen tijd. En verder kun je die grote bakkes heel gauw achterwege laten.
Wat is het verschil dan. In een Dierentuin zit je ook opgesloten..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben allemaal dealextreme thingies aan het bestellen![]()
Ik betaal godverdomme mee aan zijn slalaris jaquote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij bent wat, zijn baas?![]()
* suikertaartje plakt zich lekker tegen Toek aan en kijkt wat er op zijn bordje ligt
Wij ook allemaal aan dat van jouquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik betaal godverdomme mee aan zijn slalaris ja.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ja, want nu is het een beetje een overtreding van allerlei hygiënewetten
waarom gaan mensen altijd verder met therapie als ze bij mij geweest zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
ST, hoe gaat t bij jou met fysio?
Fijn om te horen!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lekker![]()
ik zit weer heel even binnen nu![]()
even afkoelen!
[..]
Wat doen ze daar?
Bij mij gaat het prima, ik ben vandaag geweest en hoef pas over 4 weken weer.
Fijn, maar ook jammer, want het is zo lekker
Echt nietquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij ook allemaal aan dat van jou
eej snotjong, zo praat je maar tegen je dates hé!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Lucky you
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd. En verder kun je die grote bakkes heel gauw achterwege laten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
eej snotjong, zo praat je maar tegen je dates hé!
niet te hard inademen he?quote:
omdat we hopen dat iemand een klein beetje in de buurt komt van jouquote:[..]
waarom gaan mensen altijd verder met therapie als ze bij mij geweest zijn![]()
ik zal ze wel hebben laten merken dat het werkdat is het
hehequote:Op maandag 30 mei 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
eej snotjong, zo praat je maar tegen je dates hé!
sinds wanneer? Heb je zakelijk ADSL?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik betaal godverdomme mee aan zijn slalaris ja.
1 hamburger ooit telt ookquote:Op maandag 30 mei 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt niet.
Of je moet je elke dag volvreten bij een fastfoodtoko.
mag die willen!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij bent wat, zijn baas?![]()
* suikertaartje plakt zich lekker tegen Toek aan en kijkt wat er op zijn bordje ligt
het geheim is liefdequote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet te hard inademen he?
[..]
omdat we hopen dat iemand een klein beetje in de buurt komt van jou![]()
wishful thinking
oh ik ga eens zoeken. Sta je gewoon onder wok in het systeem?quote:
Daar zal ik rijk van worden jaquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag die willen!
10 bruine boterhammen waarvan 5 met pindakaas en 5 met pasta
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ik ga eens zoeken. Sta je gewoon onder wok in het systeem?
daarom werk je ook zoveel, omdat je per hamburger betaald krijgt.quote:
why?quote:
Lolol. Ik stond donderdag te wachten op een vriend om naar korfbal te rijden, fietst er een joch langs, die spuugt 10 x naar de grond. ik staar zo van: 'wtf'. zegt ie: wat kijk je dan hé?quote:
Coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Cool![]()
Met een mes of telefonisch?Telefonisch is zielig. dan durf je niet in het echt naar 'm toe te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misverstanden misverstanden. Weet je nog toen ik hier postte dat ik m'n toenmalig richtingaanwijzertje dik had genoemd in een grapje?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
why?
Wok ik heb wel een Mr. Wok, is jij dat?
Veel succes, tot zeau!quote:
bij deze alvast: Het was gezellig je gekend te hebben!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misverstanden misverstanden. Weet je nog toen ik hier postte dat ik m'n toenmalig richtingaanwijzertje dik had genoemd in een grapje?
Nou kijk, een goede vriend van haar, 14 jaar, 2 meter 5, spierbundel, dommekracht, geen hersens, gebruikt z'n kracht als hem iets in de weg zit [zo ongeveer het tegenovergestelde van mij] sms-te mij gisternacht:
Hij: Ik maak je kapot bart ik maak je kapot.
Ik: Mijn nederige Excuses, met wie heb ik de eer? [ik had z'n nummer niet]
Hij: Een boy die je kankerdood gaat maken
Ik: Oké, aangenaam kennis te maken. Vanwaar deze agressie?
Hij: Wat jij tegen L. hebt gezecht vergeef ik je nooit, kankerjong, je bent er morgen zo kankerhard geweest
Ik: Oh, nou, laten we geen overhaaste dingen doen. Mag ik even uitleg geven?
Hij: houjebek kankerkind, hoe laat ben je uit ik w8 je op
Ik: Aha. Nou. Ga je gang als je wilt, ik kan je toch niet tegenhouden, je bent inderdaad groter en sterker dan mij. Maar ik vind het alleen nogal zwak om het op deze manier op te lossen...
Etc, etc...
Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik morgen met een stiletto in m'n rug en m'n gezicht in de put wakker zou worden.
Ik hou van de mensheid
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misverstanden misverstanden. Weet je nog toen ik hier postte dat ik m'n toenmalig richtingaanwijzertje dik had genoemd in een grapje?
Nou kijk, een goede vriend van haar, 14 jaar, 2 meter 5, spierbundel, dommekracht, geen hersens, gebruikt z'n kracht als hem iets in de weg zit [zo ongeveer het tegenovergestelde van mij] sms-te mij gisternacht:
Hij: Ik maak je kapot bart ik maak je kapot.
Ik: Mijn nederige Excuses, met wie heb ik de eer? [ik had z'n nummer niet]
Hij: Een boy die je kankerdood gaat maken
Ik: Oké, aangenaam kennis te maken. Vanwaar deze agressie?
Hij: Wat jij tegen L. hebt gezecht vergeef ik je nooit, kankerjong, je bent er morgen zo kankerhard geweest
Ik: Oh, nou, laten we geen overhaaste dingen doen. Mag ik even uitleg geven?
Hij: houjebek kankerkind, hoe laat ben je uit ik w8 je op
Ik: Aha. Nou. Ga je gang als je wilt, ik kan je toch niet tegenhouden, je bent inderdaad groter en sterker dan mij. Maar ik vind het alleen nogal zwak om het op deze manier op te lossen...
Etc, etc...
Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik morgen met een stiletto in m'n rug en m'n gezicht in de put wakker zou worden.
Ik hou van de mensheid
Jaaaaquote:
Je gaat kkdeaudt maaaaanquote:
een vrouw en iets begrijpenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat kkdeaudt maaaaan
Maar L. is dus bij hem gaan huilen, of hoe begrijp ik het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Dus je wilt zeggen dat ik over 3 jaar niks meer begrijp?quote:
Komt er op neerquote:Op maandag 30 mei 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat kkdeaudt maaaaan
Maar L. is dus bij hem gaan huilen, of hoe begrijp ik het?
Het is allemaal een complot van de overheid! Ze brainwashen ons na onze 18e verjaardagquote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat ik over 3 jaar niks meer begrijp?
Ik begin steeds meer in te zien hoe blind ik ben geweestquote:Op maandag 30 mei 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een puthoer die L dan ook zegblij dat je r vanaf bent zeker?
Je gaat met flinke stappen vooruit gozertquote:Op maandag 30 mei 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer in te zien hoe blind ik ben geweest
Goldwave!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
Oehj, dat zijn gevaarlijke opmerkingenquote:
Liefde maakt blindquote:Op maandag 30 mei 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer in te zien hoe blind ik ben geweest
Is die gratis? /Echte Hollanderquote:
Toek speelt graag met zijn levenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oehj, dat zijn gevaarlijke opmerkingen
Nee, dat maakt het beterquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw![]()
Vrouwen scheuren niet met 150 over de snelweg.![]()
Jij bent anders![]()
Noem jij PriemBabe nou een manwijfquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw![]()
Vrouwen scheuren niet met 150 over de snelweg.![]()
Jij bent anders![]()
Niet echtquote:
quote:
Sowieso, het hele 'hoe laat ben je uit?' dreigement...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Komt er op neer
Achja. Het zal allemaal wel, mij maakt het vrij weinig uit, hij durft toch niks te doen... Niet uit angst voor mijn enorm gespierde torso, maar voor de gevolgen...
Ach, laat hem lekkerquote:
Kunst. Ik speel ook graag met Toek z'n levenquote:
pas na 40x uitleggenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat ik over 3 jaar niks meer begrijp?
hij zit wel bij me op school, kwam 'm vanmiddag nog tegen, ik heel blij: HOI JOEP, HOE GAAT HET MAN?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sowieso, het hele 'hoe laat ben je uit?' dreigement...![]()
kom op zeg... moet je eens proberen als iemand niet meer op school zit.
"werk jij tot 5 uur? want dan wacht ik je op... ow... je hebt nachtdienst... eh... woensdag dan?"
De versie die ik heb wel. Maar volgens mij zitten er dan wat beperkingen op, alleen heb ik die nooit als lastig ervarenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liefde maakt blind![]()
[..]
Is die gratis? /Echte Hollander
Zal ik je er aan herinneren hoe ik je muckie heb geholpen, waar jij dat niet kon??quote:
Die zal ik over 14 dagen dan gaan gebruiken als Mixcraft niet meer werktquote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
De versie die ik heb wel. Maar volgens mij zitten er dan wat beperkingen op, alleen heb ik die nooit als lastig ervaren.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik je er aan herinneren hoe ik je muckie heb geholpen, waar jij dat niet kon??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hier nogal hoogquote:
kom hier dan maar heenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Is werktijd bijna voorbij, is de zon weg... kan ik er nog niet van genieten.
Kom in de trein naar Leidenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Dan zit je aan de verkeerde kant van het landquote:Op maandag 30 mei 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
* MPG komt je reddenquote:
okquote:Op maandag 30 mei 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik je er aan herinneren hoe ik je muckie heb geholpen, waar jij dat niet kon??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed, mits samen met een leuke studente!
Al meer als anderhalf jaarquote:
Euh.. Bij deze dus.. euh..quote:
Datquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna gewoon alle
![]()
maar wok lost het op
[..]
waarom gaan mensen altijd verder met therapie als ze bij mij geweest zijn![]()
ik zal ze wel hebben laten merken dat het werkdat is het
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
nieuwe foon
nieuwe foon
![]()
wooooeeiiii
hoe blij kan je zijn
Dat was het al. Want Toek. Nuff said.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. Bij deze dus.. euh..
Hmm zo is mijn punt ook niet echt duidelijk gemaakt![]()
![]()
Ohnoes!quote:
Ik heb een hogere kast nodig........quote:
dacht dat er MPG stond............sorryquote:
Dan moet je bij mij thuis komen. Mijn kast is meer dan 2 meter hoogquote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb een hogere kast nodig........![]()
![]()
Dan moet ze in de kastquote:Op maandag 30 mei 2011 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij thuis komen. Mijn kast is meer dan 2 meter hoog
Zometeen zwaaienquote:
Hoeveel kostte 'ie?quote:
Per maand dan toch lijkt me?quote:
Naja, valt mee.quote:
uhm nee dit was de prijs die ik nog moest betalenquote:
2 jaar zoals meestal bij het vernieuwen van een abboquote:Op maandag 30 mei 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, valt mee.
Hoe lang zit je aan het abonnement vast?
Duurquote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm nee dit was de prijs die ik nog moest betalen
verder heb ik een abbo van 29 euro pm,
Dat vind ik dan wel weer veelquote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe altijd 1 jaarquote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
2 jaar zoals meestal bij het vernieuwen van een abbo
Hmmmm. Weet je al iets leuks of heb je iets in de krant gespot?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
Nou, same shit. Niet eens een sorry omdat ze mn ORT verkeerd hadden ingevuldEn nog meer drogredenen waarom ze niet zo'n verklaring zouden invullen, bla bla
![]()
Nouja. Laat maar. Alleen al hierom ga ik een nieuwe baan zoeken. Aan de ene kant heb ik iets spijt dat ik dichter bij huis ben gaan werken, aan de andere kant ben ik er juist blij om. Ik weet dat reisafstand nu niet opweegt tegen een fijne werkgever met een uitdagende baan en een fijn team![]()
Oh, meeeeer dan genoeg. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar het Erasmus MC maar ik ga ook ff kijken of ik wellicht nog een opleiding kan doen, als ik een leerling - werkplek kan vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hmmmm. Weet je al iets leuks of heb je iets in de krant gespot?
Dus je mikt op de balie?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, meeeeer dan genoeg. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar het Erasmus MC maar ik ga ook ff kijken of ik wellicht nog een opleiding kan doen, als ik een leerling - werkplek kan vinden![]()
![]()
Voor mij genoeg werk!
Dan hoop ik dat je 'm twee jaar geweldig blijft vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar met 1 jaar moet je echt veel bij betalen voor hetgeen wat ik wil
tuurlijk, dat vond ik van mijn oude nokia ookquote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je 'm twee jaar geweldig blijft vinden
Airco's zijn klotedingenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef Yuki het volgende:
WARM!
En ik maar rillen de hele dag in de airco
Dan is het goedquote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk, dat vond ik van mijn oude nokia ook
Nogalquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
je klonk een beetje als mijn moeder
Wat een baasquote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://twitter.com/hendriksmj/status/75219240269004800
een beetje engquote:
stiekem belt ze mij regelmatigquote:Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
een beetje eng![]()
Heeft Thijs het leuk gehad bij de gastouder?
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stiekem belt ze mij regelmatig![]()
![]()
Ja, hij wilde niet meer mee naar huis, heeft gezoend met een hoogblond meisje dat Destiny heet () en een jongetje daar vroeg al of wij morgen bij hun thuis komen spelen
![]()
Verder heeft hij een krentenbol gegeten en zei hij dat hij nooit hoefde te slapen
en dat allemaal na een dagquote:Op maandag 30 mei 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ja, hij wilde niet meer mee naar huis, heeft gezoend met een hoogblond meisje dat Destiny heet () en een jongetje daar vroeg al of wij morgen bij hun thuis komen spelen
![]()
Verder heeft hij een krentenbol gegeten en zei hij dat hij nooit hoefde te slapen
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |