Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oeh, als deze af is ga ik die ook ff kijkenquote:
Hoi spiegelquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, deze is idd lekker Nijner!
Ik zit hier te rocken achter mn bureau XD [ afbeelding ]
Mond dichtquote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ghihi![]()
![]()
Doet me echt denken aan de tijd dat ik en Martin (mn man dus he
) elkaar leerden kennen
My fucking god, in freaking 2002 alweer
![]()
I'm old
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
Boh
[me=Yuki] is kapotgeluld over chemotherapie en kanker en pruiken en bleuh
[/me]
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
Boh
[/me]
Wanneer begint het nummer?quote:
XDquote:
ahahahahahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mond dicht![]()
![]()
![]()
MPG houdt zichzelf voor dat hij helemaal nog niet oud is, dat alles nog goed komt, en dat de knoop waar hij met zichzelf in zit wel weer losgaat![]()
![]()
![]()
He bahquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
Boh
[/me]
het hele nummer is dat vage sfeertjequote:
"Joh ik word volgend jaar 16, ik zit al aan de verkeerde helft van de 10quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Weet je welke ook lekker is?![]()
![]()
![]()
[..]
ahahahahahaha![]()
Joh ik word dit jaar 26, ik zit al aan de verkeerde helft van de 20
XD En ze zeggen dat het leven alleen maar leuker wordt? Toen ik 16 was vond ik iemand van 22 al OUD.
![]()
WIJ ZITTEN GODVERDOMME NIET AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE TWINTIG, IS DAT DUIDELIJKquote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Weet je welke ook lekker is?![]()
![]()
![]()
[..]
ahahahahahaha![]()
Joh ik word dit jaar 26, ik zit al aan de verkeerde helft van de 20
XD En ze zeggen dat het leven alleen maar leuker wordt? Toen ik 16 was vond ik iemand van 22 al OUD.
![]()
XDquote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komend op het feit dat het niet niet zo hard ging... dit is al het 2de topic na de lunch... t is dat het rustig is op m'n werk, maar damn, wat gaan jullie hard
ahahahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Joh ik word volgend jaar 16, ik zit al aan de verkeerde helft van de 10XD"
Lekker nummer trouwens
Joh, zoals Hans Teeuwen zei: Je wordt geboren, en vanaf dan IS HET ÉÉN RECHTE LIJN NAAR DE DOOD!!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WIJ ZITTEN GODVERDOMME NIET AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE TWINTIG, IS DAT DUIDELIJK?
DAT!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WIJ ZITTEN GODVERDOMME NIET AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE TWINTIG, IS DAT DUIDELIJK?
Daar heeft Hansje Teeuwen helemaal gelijk in. Daarom moeten we die rechte lijn zo leuk mogelijk zien te maken.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD![]()
[..]
ahahahahaOhhhh als jij ouder bent weet je ook hoe het voelt
![]()
![]()
Ja he![]()
![]()
Voor Yuuk!
![]()
[..]
Joh, zoals Hans Teeuwen zei: Je wordt geboren, en vanaf dan IS HET ÉÉN RECHTE LIJN NAAR DE DOOD!!!!XD
Gamma!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
DAT!
Verkeerde kant van de twintig is 30+ En dat ben ik nog lang niet.![]()
Alhoewel, soms is 30+
UB40?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef JJH het volgende:
Ik ga nu trouwens eerst een lp van ub40 opzetten. Dáár is het weer voor.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
Arrrghhh niks loopt zoals het moet*ramt hoofd tegen muur aan*
![]()
![]()
XD Ach joh, ik zit maar lekker te stangenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
DAT!
Verkeerde kant van de twintig is 30+ En dat ben ik nog lang niet.![]()
Alhoewel, soms is 30+
Oh godquote:
Precies!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heeft Hansje Teeuwen helemaal gelijk in. Daarom moeten we die rechte lijn zo leuk mogelijk zien te maken.
Adem in, adem uit, zen, ying yang, zen!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
zachtjes met je hoofd, anders heb je zo nog hoofdpijn ookquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg
http://www.nu.nl/binnenla(...)et-goed-zwemmen.html
* MPG sluipt stilletjes tussen Priemie en de muur in, en geeft Priem een knuffelquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Oud he?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ach joh, ik zit maar lekker te stangenHet alternatief op ouder worden is ook niks toch?
![]()
[..]
Oh godXD
[..]
Precies!![]()
M'n werk. Gezeik met vergoedingen enzo. Leverancier die dingen doet die in mijn ogen echt niet kunnenquote:
Ja, echt, bejaardequote:
Hoiquote:
Nouquote:
Yoga-zen-yin-yangkutje jaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, zen, ying yang, zen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik schrok al!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n werk. Gezeik met vergoedingen enzo. Leverancier die dingen doet die in mijn ogen echt niet kunnen
Ik kan alles hebben zonder morren, maar (borst)kanker gaat me niet in de koude kleren zitten
Dat maak jij ervanquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi, ik ben 15 en jullie zijn allemaal oudWaarom? Te confronterend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wel vrolijk en lekker zomers.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UB40?Dat bij elkaar geraapte bandje?
Dat ligt niet aan de kwaliteit van de zwemlessen, dat ligt aan de lakse, luie kutmentaliteit van de ouders van tegenwoordgquote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg
http://www.nu.nl/binnenla(...)et-goed-zwemmen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |