Ahh, ga maar lekker je bedje in!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
ga zo maar naar huis, gaat echt niet lekker met me
ik kan amper reageren, laat staan dingen knippen plakken enzo. alles is brak hier op mn werk.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
WL wat is er zo moeilijk aan een topic openen?
Beterschap dude!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
ga zo maar naar huis, gaat echt niet lekker met me
je ramt gewoon op 'open nieuwe deel' en verandert de TT (alleen de tekst). een kind kan de was doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan amper reageren, laat staan dingen knippen plakken enzo. alles is brak hier op mn werk.
ow , nu je het zegt. dat heb ik zeker nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je ramt gewoon op 'open nieuwe deel' en verandert de TT (alleen de tekst). een kind kan de was doen.
Hoe lang zit je op fok?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ow , nu je het zegt. dat heb ik zeker nog niet eerder gezien.
nou ik heb zat topics geopend, maar echt nog nooit op die manier.quote:
mja wil ik wel, maar nog bijna geen enkele ziektedag bij deze werkgever.quote:
thnx kippiequote:
No problemo.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja wil ik wel, maar nog bijna geen enkele ziektedag bij deze werkgever.
wilde ik eigenlijk zo houden
[..]
thnx kippie
Nog tot half 8quote:
De kop van de kat was jarigquote:
Ouch..quote:
dat klinkt niet echt bepaald vrolijkquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De kop van de kat was jarig
En zijn pootjes vierden feest
Het staartje kon niet meedoen
Want dat was pas ziek geweest
Het kwam pas uit het ziekenhuis
En had zo'n pijn in z'n keel
En al dat dansen en dat springen
Was hem veel te veel
Zongen jullie dat nooit op de basisschool/kleuterklas.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt niet echt bepaald vrolijk
nee, ik zat op een christelijke school. dus we zongen wat andere liederen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zongen jullie dat nooit op de basisschool/kleuterklas.
Wij wel
Same here. Hoe heet die school?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik zat op een christelijke school. dus we zongen wat andere liederen.
hoekse hill schoolquote:
Oh haha, nooit van gehoord.quote:
verbaast me niets. ik woon volgens mij aardig uit de buurt bij jou vandaanquote:
Ik zat op een Rooms Katholieke basisschool....quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik zat op een christelijke school. dus we zongen wat andere liederen.
Ik woon in het midden van het landquote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verbaast me niets. ik woon volgens mij aardig uit de buurt bij jou vandaan
Wij zongen altijd 'Onze vader'.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
wij zongen alleen maar psalmen volgens mij , maar tis zo lang geleden , dat ik het iig niet meer weet.
Ken je die niet?quote:
ja ik in het westen. wild wild west hahaquote:
onze vader niet, vader jacob wel, zelfs in het frans pfffquote:
Ja wij ook!! Die in de hemelen zijt uw naam worden geheiligd!quote:
Why? Het ziet er wel hilarisch uit moet ik zeggenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent even als een gekookte kreeft door het topic
Omdat het kan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Why? Het ziet er wel hilarisch uit moet ik zeggen
Hehe maar je hebt in ieder geval lekker in de tuin gezetenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het kan.
En ik gewoon vuurrood ben na 1 dagje tuinzitten
Met bier!!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe maar je hebt in ieder geval lekker in de tuin gezeten
Yup. Mooie psalm hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja wij ook!! Die in de hemelen zijt uw naam worden geheiligd!ofzowat!
11 is ook goed hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:09 schreef Unfabulouss het volgende:
Morghu
Weer 2 games binnen
Rise of Nations The legends
Fifa 10 (11 is kut)
jah idd, heeft me 3 min gekost om die weer goed te zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:15 schreef Unfabulouss het volgende:
Ik had Fifa 11 hier maar, het is gewoon kut. Echte obstakel is de toetsenbord verandering. Welke mafkees bij EA gaat na 10 jaar heel de besturing omgooien
hoeh?!?quote:
neuhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:23 schreef tripack het volgende:
[..]
hoeh?!?
kan ik ff in een hoekje zitten/liggen slapen hier?
Hi,quote:
zal vanavond ff screenie makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:23 schreef Unfabulouss het volgende:
Nou, weet niet hoe jij dat instelt maar dat is niet makkelijk. Ik heb echt al uren zitten kutten. Fifa 10 is ook nog prima te doen gelukkig.
mag ik dan wat energie vaqn jouw lenen??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neuh
gewoon werken jij verrekte lamlul
Die heb ik zelf al weg van Fifa 11 forumquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal vanavond ff screenie maken
je moet ze instellen bij het eerste opstart scherm, dan instellingen (voor dat je echt het spel laad)
En mijn moeder maar afvragen waar die batterijen blijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mag ik dan wat energie vaqn jouw lenen??
volgens mij heb jij meer dan genoeg energie
jij bent net als obilisk. alleen ben jij niet in de pot met toverdrank gevallen, maar heb je voreger een duracelkonijn opgegeten
mijn instellingen spelen goed, zoals de oude fifa'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:27 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Die heb ik zelf al weg van Fifa 11 forumik heb alles al geprobeerd. Het speelt gewoon niet lekker.
Elk geval bedankt
Wij ook, ik vond het verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yup. Mooie psalm hoor.
Deden we elke morgen.
jah als je ze zo instelt staan ze goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:33 schreef Unfabulouss het volgende:
Vanaf de eerste dag dat ik Fifa bestelde en binnenkreeg, speelde het al niet lekker.
Zie hier mijn post op dit forum (Fifa forum) http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2142
Maar goed, ik hou het dan maar effe op fifa 10. Hopen dat Fifa 12 beter wordt.
morgen weer in de zonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn rode kleurtje is al veranderd in lichtroze
Mijn hoge voorzetten komen ook vaak niet aan, alleen vanuit corners kan ik ze goed voorgevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:38 schreef Unfabulouss het volgende:
Ja ik weet het, maar toch. Diepe/schuine hoge paas met A, Z, werkt niet. Veel dingen die niet wilde werken. Me helemaal suf getest
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:40 schreef Unfabulouss het volgende:
Hmmm, ik heb laatst ook geprobeerd voorzetten met hulp van de computer. Dat werkte ook wel redelijk.
Ja maar dan ben ik niet in de buurt van een tuinquote:
ehm ... dat is optelossenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik niet in de buurt van een tuin
ik had om 7:00 al een installatie staanquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had om 7:00 al een installatie staan
Nee hoorquote:
Zeg nooit nooitquote:
even wat tuts gekeken, vanavond 1 en ander proberen, de power free kick, the droping en de lowquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
* Crazy-M moet alleen die vrije trappen nog onder de knie krijgen
ik kan de post niet lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:33 schreef Unfabulouss het volgende:
Vanaf de eerste dag dat ik Fifa bestelde en binnenkreeg, speelde het al niet lekker.
Zie hier mijn post op dit forum (Fifa forum) http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2142
Maar goed, ik hou het dan maar effe op fifa 10. Hopen dat Fifa 12 beter wordt.
heb alleen moeite met de vrije trappenquote:
nee, controllers krijgt hij niet fijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan de post niet lezenheb je technische problemen ?
zeker geen xbox360 controller ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb alleen moeite met de vrije trappen
[..]
nee, controllers krijgt hij niet fijn
neugquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeker geen xbox360 controller ?
mja heb vanmorgen even 3 verschillende tuts gekekenquote:
EA is goed in naaien. net zoals mn moederquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neug
kaihard toetsenbord
doe ik alles mee
alleen voor de zoveelste keer worden PC gamers genaaid door Fifa
en die van smokezquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
EA is goed in naaien. net zoals mn moeder
omdat het kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
en omdat het dinsdag is de zaagmachine:
[ afbeelding ]
Daarmee krijgen we de korte week wel door de helftquote:
quote:
nog 1 dag werkenquote:
gewoon toetsenbord instellingen veranderen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:47 schreef Unfabulouss het volgende:
Wordt in Tsjechië gehandicapt fokkenSommige toetsen zoals @ gebruiken zij anders
En de A is eigenlijk de Z daar
![]()
vreemd vreemd
Tja, zij werken daar allemaal met XPquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon toetsenbord instellingen veranderen.
deed ik ook in spanje
neem je toch een windows 7 cd mee. upgraden die hap!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Tja, zij werken daar allemaal met XPweet nooit precies waar die instellingen ook al weer stonden. En het is lastig want het is de Tsjechische taal. Maar ja, komt allemaal goed
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je toch een windows 7 cd mee. upgraden die hap!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je toch een windows 7 cd mee. upgraden die hap!
wat ga je doen in tjechie ?quote:
Bwhehehequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
hey best cool dat tjechie
Sinterklaas - Op 6 december brengt de sint, vergezeld van een duivel (en niet van Zwarte Piet) en een engel , een bezoek aan de kinderen. Sinterklaas heeft geen speelgoed (kadootjes) bij zich, wel wat snoepgoed voor de kinderen. Het gebruik om een schoen (weken vooraf) voor de sint klaar te zetten, is onbestaande in Tsjechië.
Pasen - Met pasen (velikonoce) versiert men de woning met kunstig beschilderde eieren, popjes uit maisstro en bloemen. Vooral in Moravië mogen de jongens op paasmaandag de meisjes met een uit wilgetenen gevlochten zweepje symbolisch slaan. De meisjes geven de jongen van hun voorkeur een paaseitje en mogen de andere jongens met een emmer water helemaal nat gieten.
wat een geile spelletjes daarquote:
Vrienden opzoekenquote:
Bukkake op bestelling ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef lipjes het volgende:
kan iemand voor mij even het BO topic posten?
hmm damn, dan maar in het MW2 topicquote:
wat bedoel je met modden ? wat precies ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm damn, dan maar in het MW2 topic
wil gaan modden voor Black Ops, kijken of ik er wat leuks van kan maken
maps, skins, models veranderen voor het spelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je met modden ? wat precies ?
aw okquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
maps, skins, models veranderen voor het spel
weet nog niet wat er allemaal mogelijk isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aw okleuke map met een groot fort wat je moet veroveren ? en mn moeder moet bevrijden ?
kwam wel een roller coaster reeks tegenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aw okleuke map met een groot fort wat je moet veroveren ? en mn moeder moet bevrijden ?
in principe is het mogelijk. alles draait om scripts. kweet alleen niet of ze beveiligd zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja eerste dagen is het echt uitzoeken, en dan, moddenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in principe is het mogelijk. alles draait om scripts. kweet alleen niet of ze beveiligd zijn.
Omdat de treinen zo snel rijden dat jou draadloze signaal achter je komt te lopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom is internet in treinen altijd zo tyfuslangzaam?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Omdat de treinen zo snel rijden dat jou draadloze signaal achter je komt te lopen.
Naar mate je sneller gaat raakt dat steeds verder achterop, zodra je dan weer afremt komt het weer terug zodat je weer kan laden.
Echter zodra er weer gas wordt gegeven raakt het weer achterop en raak je het signaal weer kwijt
dan geld alsnog hetzelfde princiepequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]er zitten hotspots in de trein slimmerd.
verkeerd abbo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]er zitten hotspots in de trein slimmerd.
ik vindt het mobiel zowieso traagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom is internet in treinen altijd zo tyfuslangzaam?
goed hequote:
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan geld alsnog hetzelfde princiepe
Je snelheid wordt trager omdat het signaal achter blijft
als je daarom achter de trein gaat staan waar deze net is geweest heb je heel even een draadloos signaal
t-mobilequote:
T-Mobile is enorm slecht. die heb ik ook. elke dag heb ik storing.quote:
Ik geloof t niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
het hoeft niet waar te zijn, als het maar geloofwaardig klinkt
Heb ik nooit last vanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
T-Mobile is enorm slecht. die heb ik ook. elke dag heb ik storing.
dan heb je wel geluk. ik bedoel we hebben dit jaar vanwege de slechte prestaties nog een gratis maand gekregen toch ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geloof t niet.
[..]
Heb ik nooit last vanMaar internet in de trein wordt geregeld door t-mobile.
Ik weet van niks. Maar mijn rekening wordt steeds te laat betaaldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je wel geluk. ik bedoel we hebben dit jaar vanwege de slechte prestaties nog een gratis maand gekregen toch ?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm het was vorig jaar, en het was 2 maanden, maar je moest een verzoek indienen.
Je meent het.quote:
Mwah, met de man die ik heel mijn jeugd had was ik prima tevreden, maar nu hij gestopt is maken ze er een zootje van. 3 keer geweest daarna, 3 keer een ander persoon.quote:
heb je de verkeerde tandarts ?quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, met de man die ik heel mijn jeugd had was ik prima tevreden, maar nu hij gestopt is maken ze er een zootje van. 3 keer geweest daarna, 3 keer een ander persoon.
typisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, met de man die ik heel mijn jeugd had was ik prima tevreden, maar nu hij gestopt is maken ze er een zootje van. 3 keer geweest daarna, 3 keer een ander persoon.
Ik heb nog steeds dezelfde als eerst.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben weer thuis hoorquote:
nu al ?quote:
Nu al thuis johquote:
De zin in werken was al weg toen ik mijn bed uit stapte.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef tripack het volgende:
hebben we er nog zin in?
man ik dacht dat het al bijna 2 uur was
ben ff bij aan het komen, net weer ff gevoetbald :;)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef tripack het volgende:
hebben we er nog zin in?
nu nog veel minder zinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef tripack het volgende:
hebben we er nog zin in?
quote:
Ben vrij vandaag en heb vannacht bij een vriend geslapen maar die moest weer weg vandaag dus heeft ;ie mij eerst op t station gedropt dus zat zonet leuk in de trein te fokken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nu al thuis joh? Lekker hoor.
Ik zit hier nog wel ff. Keihard te bikkelen.
pechquote:
Verrekte mongolquote:
Ah lekker hoor! Fokken in de trein hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ben vrij vandaag en heb vannacht bij een vriend geslapen maar die moest weer weg vandaag dus heeft ;ie mij eerst op t station gedropt dus zat zonet leuk in de trein te fokken.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ah lekker hoor! Fokken in de trein hahaik zit nu te fokken tijdens mijn late lunch.. Zo druk gewoon :/
I sure as hell hope so. Geestelijk gesloopt, nu al.quote:
Kom maar in mijn bed liggen, dan ga ik wel voor je zorgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
I sure as hell hope so. Geestelijk gesloopt, nu al.
Kon het maar.. Pfffquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom maar in mijn bed liggen, dan ga ik wel voor je zorgen
niet zeuren maar door werkenquote:
kan het niet?quote:
Nope .. want.quote:
quote:
Verdommequote:
nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet.quote:
jahquote:
oi gekke m is al pleite hoorquote:
dat had de menigte moeten wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
oi gekke m is al pleite hoor
die is nu al vrij
dat is waarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat had de menigte moeten weten
Niceeeequote:
goed bezig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:07 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Niceeee
Ik heb zojuist zonder grappen de beste stagebeoordeling gekregen die mogelijk is..
Ah een hunter!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig.
ik werd gewoon vanmorgen gebeld of ik interesse had in een andere baan.
eens praten kan nooit kwaad
mwa, ik ben niet ontevreden op mn huidige werk, behalve over mn loonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ah een hunter!
netjes man, hopelijk is het iets.
Hehe, mag altijd meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik ben niet ontevreden op mn huidige werk, behalve over mn loon
Ik doe meeeequote:
quote:
je hebt weer geldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Of het komt omdat ik net ben wezen shoppen
Zoiets jaquote:
gister was het 4 uur. Vandaag half 4 en morgen half 3. Moet mijn paspoort verlengen zodat ik weer 5 jaar lang het gesticht mag verlatenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat had de menigte moeten weten
Wat heeft ze nu weer gedaan ?quote:
Nog een paar uurquote:
Joepiekadoepieeeeeeeeeeeeeequote:
Snel controleer je kleding!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Joepiekadoepieeeeeeeeeeeeee
waarom keken de mensen mij vanmorgen nogal raar aan:x
nee geen van allenquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel controleer je kleding!
Hangt er een sok aan je shirt? Broek achterstevoren/binnenstebuiten aan?
Of je auto is kapotquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee geen van allen
was als ik ze aan het inhalen was ...
misschien omdat ik half lucht gitarend spelend en mee blerrend in de auto zat in de vroege ochtend ....
nah, niet dat ik weetquote:
van de kantoorwerkweek wel. nu nog 3 dagen tuinieren.quote:
Ik moet vrijdag nogquote:
ow das balenquote:
WAT WAT WAT WAAR SPELEN ZE?quote:
Jera On Air. (wel DJ set maar ach!!!) ysselsteyn Limburg!quote:
mogguh.quote:
quote:
IK moet KAARTJUHS hebbuhquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Jera On Air. (wel DJ set maar ach!!!) ysselsteyn Limburg!
Maaaaaaar ze komen ook in de melkweg op 10 juni!
10 juni wel!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
Oh maar het is een dj set
het is niet de echte pendulum
teveel sc'en in KPDquote:
owkeequote:
Ik vraag het me ook afquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er? Mag ik dat niet vragen?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er niks meer van
Het zal me eigenlijk een worst wezen
Yup. Gebanned..quote:
Serieus, bijna manquote:
Nicequote:
Een baardagaamquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat gaat er in* LovelyLady kijkt een beetje vies
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:
niet je eigen keuze zo te horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor![]()
Heb straks wel een complete dierentuin in mn flatje
Absoluut nietquote:
nja hij is iig wijs genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Mijn zoon zeurt al 8 jaar ongeveer om een reptiel. Nu is hij 13 nu kan dat wel. Ik vertelde hem vorige week dat ie een baardagaam gaat krijgen en hij ging meteen van alles uitzoeken over die beesten op het internet.
Hij heeft op school boeken uit de bibliobus gehaald erover enz.
Gaat helemaal goed komen.
En ik? Ik vind het zo eng allemaal he
Uhm nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nja hij is iig wijs genoeg
je was ook zeker de liefste moeder ter wereld voor hem
Pas maar op dat die baardagaam je kleine kitten niet opvreetquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor![]()
Heb straks wel een complete dierentuin in mn flatje
Dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas maar op dat die baardagaam je kleine kitten niet opvreet
niet liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik: ja schat je krijgt een baardagaam voor je verjaardag maar dan een maand of 2 later.
Hij: werd tijd dat ik een reptiel kreeg!
Ik:
Ik heb vrienden en bekenden in Emmen al gewaarschuwd dat er kans bestaat dat ik ze bel vanaf de wc omdat de baardagaam ontsnapt isquote:
Ach hij zei het met een big smile en als je al 8 jaar zeurt om iets wordt het idd wel tijd dat je het krijgtquote:
Wahhahaaquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en bekenden in Emmen al gewaarschuwd dat er kans bestaat dat ik ze bel vanaf de wc omdat de baardagaam ontsnapt is
Ik vind het echt eng hoor.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en bekenden in Emmen al gewaarschuwd dat er kans bestaat dat ik ze bel vanaf de wc omdat de baardagaam ontsnapt is
haha okee dan is het niet ergquote:[..]
Ach hij zei het met een big smile en als je al 8 jaar zeurt om iets wordt het idd wel tijd dat je het krijgt
Ik zal dan ook op FOK! posten voor jullie!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:40 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
ik zag het even voor me
[..]
haha okee dan is het niet erg
Ja vooral op een fotoquote:
jah inderdaadquote:
Lig je lekker te slapen.. voel je opeens iets kriebelen over je been...quote:
Direct uit duister afrikaquote:
Doe eens nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Lig je lekker te slapen.. voel je opeens iets kriebelen over je been...
Dan moet je het deurtje gewoon beter dichtdoen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wil je een hap uit je broodje eten ... steekt hij er zn kop tussenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Of hij gaat er met je dildo er vandoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
quote:
DAT wil ik wel zien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of hij gaat er met je dildo er vandoor
Jij bent serieus succesvol bezig mijn zoon zn cadeau te verziekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]langzaam kriebelt het naar boven :p
Aanstellerquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT wil ik wel zien.
[..]
Jij bent serieus succesvol bezig mijn zoon zn cadeau te verzieken
Is het weer het wekelijkse lach-hier-hups-uit uurtje voor jou?quote:
Nee schat... maar ik had gewoon een MIquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het weer het wekelijkse lach-hier-hups-uit uurtje voor jou?
Ik kreeg toen ook een ieniemini vibo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat... maar ik had gewoon een MI
Volgende keer ben ik weer de sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |