Ahh, ga maar lekker je bedje in!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
ga zo maar naar huis, gaat echt niet lekker met me
ik kan amper reageren, laat staan dingen knippen plakken enzo. alles is brak hier op mn werk.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
WL wat is er zo moeilijk aan een topic openen?
Beterschap dude!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
ga zo maar naar huis, gaat echt niet lekker met me
je ramt gewoon op 'open nieuwe deel' en verandert de TT (alleen de tekst). een kind kan de was doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan amper reageren, laat staan dingen knippen plakken enzo. alles is brak hier op mn werk.
ow , nu je het zegt. dat heb ik zeker nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je ramt gewoon op 'open nieuwe deel' en verandert de TT (alleen de tekst). een kind kan de was doen.
Hoe lang zit je op fok?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ow , nu je het zegt. dat heb ik zeker nog niet eerder gezien.
nou ik heb zat topics geopend, maar echt nog nooit op die manier.quote:
mja wil ik wel, maar nog bijna geen enkele ziektedag bij deze werkgever.quote:
thnx kippiequote:
No problemo.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja wil ik wel, maar nog bijna geen enkele ziektedag bij deze werkgever.
wilde ik eigenlijk zo houden
[..]
thnx kippie
Nog tot half 8quote:
De kop van de kat was jarigquote:
Ouch..quote:
dat klinkt niet echt bepaald vrolijkquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De kop van de kat was jarig
En zijn pootjes vierden feest
Het staartje kon niet meedoen
Want dat was pas ziek geweest
Het kwam pas uit het ziekenhuis
En had zo'n pijn in z'n keel
En al dat dansen en dat springen
Was hem veel te veel
Zongen jullie dat nooit op de basisschool/kleuterklas.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt niet echt bepaald vrolijk
nee, ik zat op een christelijke school. dus we zongen wat andere liederen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zongen jullie dat nooit op de basisschool/kleuterklas.
Wij wel
Same here. Hoe heet die school?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik zat op een christelijke school. dus we zongen wat andere liederen.
hoekse hill schoolquote:
Oh haha, nooit van gehoord.quote:
verbaast me niets. ik woon volgens mij aardig uit de buurt bij jou vandaanquote:
Ik zat op een Rooms Katholieke basisschool....quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik zat op een christelijke school. dus we zongen wat andere liederen.
Ik woon in het midden van het landquote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verbaast me niets. ik woon volgens mij aardig uit de buurt bij jou vandaan
Wij zongen altijd 'Onze vader'.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
wij zongen alleen maar psalmen volgens mij , maar tis zo lang geleden , dat ik het iig niet meer weet.
Ken je die niet?quote:
ja ik in het westen. wild wild west hahaquote:
onze vader niet, vader jacob wel, zelfs in het frans pfffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |