Jij bent dus up voor een meet up vrijdag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ben er al op donderdag, en mijn hotel is naast het stadion.
En om 12:00 in de rij gaan staan op een festival is de grootste tijdsverspilling die ik kan bedenken. Alleen de eerste dag zal ik er ook wel relatief vroeg staan, ligt een beetje aan de toestroom van mensen.
Dat zijn de betere plannen, op z'n Engels dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef RabbitHeart het volgende:
Net met een vriend gesproken. Zoals het plan er nu is gaan we ons eerst bezatten (maar niet teveel), daarna iets eten en pakken we de tram om rond kwart voor vijf bij Don Valley te zijn.
Ben je ze wel eens tegengekomen daar? Of is het gewoon een kuttent voor locals?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:39 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik woon al 3 jaar op loopafstand van Hunter's Bar.
Dit is Hunter's Bar:quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben je ze wel eens tegengekomen daar? Of is het gewoon een kuttent voor locals?
De rotonde bij de University of Sheffield (Brook hill roundabout) lijkt veel meer op het Keizer Karelplein dan Hunter's Bar. Iedere keer moest ik daar weer overheen met rijlesquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef AMDB het volgende:
Ziet er een beetje Airbornplein (Arnhem) of Keizer Karelplein (Nijmegen) uit die rotonde Die zijn altijd wel tof![]()
Keizer Karelplein had ik vaak met rijles, vond het toen en nu wel tof, al was ik wel blij dat ik er met rijexamen niet overheen hoefde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:48 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
De rotonde bij de University of Sheffield (Brook hill roundabout) lijkt veel meer op het Keizer Karelplein dan Hunter's Bar. Iedere keer moest ik daar weer overheen met rijles.
Dit ding is echt een ramp. De borden erbij kloppen ook niet, op de borden staat dat er 4 exits zijn maar in realiteit zijn het er 5... De aanloop naar de rotonde ligt bij sommige afslagen op een redelijk stijle heuvel. Je loopt dus of te kutten met je handrem of te kutten met je koppeling.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Keizer Karelplein had ik vaak met rijles, vond het toen en nu wel tof, al was ik wel blij dat ik er met rijexamen niet overheen hoefde.
Dát mag niet, maar dìt mag wel:quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Aisumasen het volgende:
Best Buy/Wallmart strikes again. Net zoals de weggepoetste sigaret op het eerste album.
Ja, dat was al langer bekend en je hoort het veel bij meer nummers met afteltikjes aan het begin enzo (Hellcat, Library Pictures, All My Own Stunts). Ik moest er vandaag nog aan denken en ik bedacht me dat hun opzet wel geslaagd was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Zocalo het volgende:
Overigens valt de I'm in a vest nu ook te verklaren.
Ze hebben aangegeven terug te willen naar het gevoel dat rond de eerste cd ontstaat, waarbij het veel meer leek alsof alles live was opgenomen en minder gepolijst was dan bij bijv Humbug.
"The first one obviously was done pretty much like that [live] because we'd been playing it around before we recorded it. That was something we wanted to try and do again."
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat was al langer bekend en je hoort het veel bij meer nummers met afteltikjes aan het begin enzo (Hellcat, Library Pictures, All My Own Stunts). Ik moest er vandaag nog aan denken en ik bedacht me dat hun opzet wel geslaagd was.
Maar die live-feel hadden ze ook wel kunnen creeëren zonder te omschrijven wat voor kleding ze aan hadden hoor.
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nog nooit naar een concert van ze geweest, maar spelen ze Perhaps Vampire... vaak?
Bedenk me nu dat ik ze voor het laatst in Tivoli gezien heb, en dus ook de Humbug nummers nog nooit live voorbij heb zien komen. Maakt het toch wel speciaal ze weer in zo'n kleine zaal te zien. De nummers lijken wel goed bij elkaar te passen live, op album toch veel minder.quote:
Bijna net zo goed als die andere opnames vanaf een zeker balkonquote:
Tivoli-grootte, met een paar uitschieters.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik ze voor het laatst in Tivoli gezien heb, en dus ook de Humbug nummers nog nooit live voorbij heb zien komen. Maakt het toch wel speciaal ze weer in zo'n kleine zaal te zien. De nummers lijken wel goed bij elkaar te passen live, op album toch veel minder.
Maar mensen die een pit bouwen op AMOS
Hoe groot zijn de venues in Amerika waar ze spelen?
Ze zijn er zelf ook achter dat het het minste album is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Aisumasen het volgende:
En die "Humbug"-nummers zul je ook niet snel meer horen.
Godzijdank, het is ook gewoon het minste albumquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Tivoli-grootte, met een paar uitschieters.
En die "Humbug"-nummers zul je ook niet snel meer horen.
Jawel, "Cornerstone" was vaste prik, en zit deze tournee nog steeds af en toe vrijwel elke keer in de set. En "Secret Door" met het confetti-kanon was een van de beste AM live-momenten evah.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf ook achter dat het het minste album is?
Secret Door had ik graag nog wel een keer gehoord, Cornerstone ook, maar die werd al nooit gespeeld geloof ik.
QFTquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jawel, "Cornerstone" was vaste prik, en zit deze tournee nog steeds af en toe in de set. En "Secret Door" met het confetti-kanon was een van de beste AM live-momenten evah.
Ik schreef het eerst toe aan een 'crappy stream rip', maar helaas... De mastering op dit albumquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:36 schreef conobram het volgende:
Gelukkig hebben we een eindelijk een lossless kopie
In een notendop:quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Zocalo het volgende:
Hoe bedoel je dat.. Voorbeelden?
Is dat niet het sfeertje wat ze willen neerzetten?
Ja, dat is verdomme een hele goede vraagquote:
Haha Turner springt zelfs op Matts podiumpjequote:
Deze is ook weer om je te bescheuren:quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha Turner springt zelfs op Matts podiumpje
Hoop beweging deze keer
Vind ik altijd wel jammer dat dat zo weinig gebeurt bij artiesten van tegenwoordig. "Want dat hebben ze niet nodig"quote:
Geweldig!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Deze is ook weer om je te bescheuren:
2:24
Hm ja, bandjes die je 10 keer in kleine zaaltjes kunt zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Arn0 het volgende:
Anders wel leuke namen op de Hollywood Bowl affiche, wow.
Dat kan je ook wel van Don Valley zeggen dan.. Nee vind het wel een tof initiatief, jammer dat het in Amerika is uiteraard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hm ja, bandjes die je 10 keer in kleine zaaltjes kunt zien.
Die heb ik laatst nog live gezien. Vond het een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Piles het volgende:
Wat zijn alternatieve mainstream radiostations toch heerlijk, komt zomaar opeens The View voorbij
Ik ook. Na 4 jaar weer eens. Zelfde gevoel als jij, komt vooral omdat het tweede album slecht, en het derde album tenenkrommend is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog live gezien. Vond het een beetje tegenvallen.
Ander verhaal, want Arctic Monkeys op hun eigen festival. En tuurlijk is het tof, zeg alleen dat je die bandjes zo vaak kunt zien in kleine zalen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel van Don Valley zeggen dan.. Nee vind het wel een tof initiatief, jammer dat het in Amerika is uiteraard.
Nou moet ik wel toegeven dat ik maar een liedje van ze kon voordat ik er heen ging (was voor een vriends verjaardag en lekker goedkope ticketsquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ook. Na 4 jaar weer eens. Zelfde gevoel als jij, komt vooral omdat het tweede album slecht, en het derde album tenenkrommend is.
LoL, als je zelfs de klassiekers niet kent zal het inderdaad wel zijn tegengevallenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Nou moet ik wel toegeven dat ik maar een liedje van ze kon voordat ik er heen ging (was voor een vriends verjaardag en lekker goedkope tickets) en dat speelden ze niet eens
.
Ik ken alleen Same Jeans. Maar ik vond het geheel nog al saai, naar genoeg concerten geweest waar ik de artiest niet kon en die ik toch geweldig vondquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
LoL, als je zelfs de klassiekers niet kent zal het inderdaad wel zijn tegengevallen.
The View From The Afternoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:46 schreef Piles het volgende:
Nou ja, graag gedaan dat ik een onderwerp voor gesprek aanleverde dan maar![]()
Neeh, jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
D is for Dangerous spelen ze eigenlijk nooit meer toch?
Die moet en zal ik ooit nog eens live horen..
Eens, 1 van m'n favorieten. Hopen dat het ooit nog gebeurtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
D is for Dangerous spelen ze eigenlijk nooit meer toch?
Die moet en zal ik ooit nog eens live horen..
Ah ja, dat is wel even een klacht, de sticker zit ook bij het vinyl op het plastic.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef TheView het volgende:
Net de SIAS cd gekocht en zorgvuldig de AM sticker losgepeuterd van het plastic en linksboven op de hoes geplakt... De FRS waar ik daarvoor was verkocht 'm zonder sticker, tss. Neusophalend weggelopen...
Bedoel je met 'de Don't sit down EP' een cd? Want daar ben ik naar op zoek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef Jacobuspower het volgende:
Zo, maar even de LP en cd van SIAS en de Don't sit down EP gescoord.
Dan kan de voorkant van SIAS wat minder zijn maar de binnenkant is wel ontzettend mooiEn Matt op zn rollerskates
Neeh, ook gewoon het vinyl. Hij ziet er wel mooi uit trouwensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef TheView het volgende:
[..]
Bedoel je met 'de Don't sit down EP' een cd? Want daar ben ik naar op zoek.
Promo is echt weer dik in orde, het artwork leent zich daar ook goed voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:33 schreef Arn0 het volgende:
Trouwens:
"The new Arctic Monkeys album 'Suck It and See' is out next week on June 7th. We are so very excited about the album that we've partnered with independent record stores across the United States to offer you a little something extra for supporting independent retail."
Zonde, weer Amerika.. Toffe actie.
"The Blond-O-Sonic Shimmer Trap" staat op de Japanse uitgave.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef TheView het volgende:
[..]
Bedoel je met 'de Don't sit down EP' een cd? Want daar ben ik naar op zoek.
Ja, dat had ik gezien. Tof nummer trouwens. Toffer dan enkele songs op het album.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
"The Blond-O-Sonic Shimmer Trap" staat op de Japanse uitgave.
Op dit moment nog wel, ben nog geen promo's tegengekomen. In lossless te verkrijgen als je het vinyl hebt gekocht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef TheView het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien. Tof nummer trouwens. Toffer dan enkele songs op het album.
Dus alleen IDST is nog niet op CD verschenen?
Wat snap je niet, meningen kunnen toch verschillenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Daskaar het volgende:
men is positief over suck it and see en negatief over humbug?
snap ik niet, ik vind humbug hun eerste briljante plaat, feilloos.
suck it and see is voor mij echt hit and miss.
met geweldige nummers als piledriver waltz, dont sit down en library pictures en flauwe troep als de rest.
maar met elk nieuw album was mijn eerste reactie negatief en moest ik die 180 graden omdraaien na nog 3 luisterbeurten, alleen deze keer lijk ik niet bij te gaan draaien..
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:42 schreef Piles het volgende:
1. FWN / WPSIATWIN (nooit nagedacht welke beter is, ik luister ze allebei door elkaar)
10. Humbug
100. SIAS
Zoiets wordt het dan
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:42 schreef Piles het volgende:
1. FWN / WPSIATWIN (nooit nagedacht welke beter is, ik luister ze allebei door elkaar)
10. SIAS
1000000. Humbug
Zoiets wordt het dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |