abonnement Unibet Coolblue
pi_97686094
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:55 schreef Arn0 het volgende:
Ik gok erop dat Ritz terugkomt vrijdag.
Da's geen gok, dat is een fokking zekerheid :(.

"Fake Tales Of San Francisco" kán gewoon niet meer. "Mardy Bum" zouden ze zichzelf overheen moeten zetten, maar met die eerste kunnen ze nu alleen nog maar op ironische toon spelen. "A Certain Romance" is nog te vroeg, maar als ze de Don Valley Bowl live-ervaring naar een heilig niveau willen tillen...

Wel leuk dat we nu kunnen spreken over "vrijdag". * Aisumasen gaat eens wat tickets boeken
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:59:10 #227
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97686134
Hoezo " :( "? Ik vind het echt zo'n vet nummer, zeker zo als one-off in hun hometown. En ja, A Certain Romance aub. Dan mogen ze van mij 12 SIAS nummers spelen, dat zou het ruimschoots goedmaken :9
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97686147
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:57 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

"Fake Tales Of San Francisco" kán gewoon niet meer.
Wel leuk dat we nu kunnen spreken over "vrijdag". * Aisumasen gaat eens wat tickets boeken
Ehm, een groot deel van de mensen daar komen uit Rotherham, of wonen vlakbij Hunters Bar (zoals ik), dan is niks leuker dan lekker meeschreeuwen met You're not from New York City you're from Rotherham! Als je daar ook daadwerkelijk vandaan komt. Ik ben dan wel geen native maar ik schreeuw evengoed lekker mee :6 .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:59:59 #229
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_97686159
Ritz en Romance. _O_ Bum vind ik ook heerlijk.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_97686187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef Arn0 het volgende:
Hoezo " :( "? Ik vind het echt zo'n vet nummer, zeker zo als one-off in hun hometown. En ja, A Certain Romance aub. Dan mogen ze van mij 12 SIAS nummers spelen, dat zou het ruimschoots goedmaken :9
Gewoon, grappig boos gezichtje, beetje MSN-stijl ;(.

Maar natuurlijk gaan ze die spelen, dat was mijn punt.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:02:17 #231
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97686218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:00 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Gewoon, grappig boos gezichtje, beetje MSN-stijl ;(.

Maar natuurlijk gaan ze die spelen, dat was mijn punt.
Ah oké, ja veilige gok inderdaad. En ik hoop echt op A Certain Romance, volgens mij is die kans nog niet zo klein. Maar dan moeten ze hem wel exclusief voor Sheffield houden en niet de hele festivalzomer spelen O+
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97686229
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Ehm, een groot deel van de mensen daar komen uit Rotherham, of wonen vlakbij Hunters Bar (zoals ik), dan is niks leuker dan lekker meeschreeuwen met You're not from New York City you're from Rotherham! Als je daar ook daadwerkelijk vandaan komt. Ik ben dan wel geen native maar ik schreeuw evengoed lekker mee :6 .
Juist, ja. Ik zou ook graag willen meeschreeuwen met exact die zin zoals we in 2005/2006/2007 bij elk optreden deden, terwijl het anno 2011 nogal (zoals ik zei) een ironische lading zou hebben, gezien de stappen die Alex Turner sinds die tijd heeft gezet...
pi_97686319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:57 schreef RabbitHeart het volgende:
Want?
Ik doe m'n best niets over de setlisten te weten tot en met 23 juni zodat dan de nummers als een verrassing op me af komen. Ik kijk ook geen opnames. Het is dus best een risico dat ik hier kijk. Maar Ik scroll af en toe heel voorzichtig hier een pagina af om te kijken of de kust veilig is, wat deze keer het geval is. Helaas kan ik hier niemand iets verbieden te bespreken, natuurlijk.
pi_97686339
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Ik doe m'n best niets over de setlisten te weten tot en met 23 juni zodat dan de nummers als een verrassing op me af komen. Ik kijk ook geen opnames. Het is dus best een risico dat ik hier kijk. Maar Ik scroll af en toe heel voorzichtig hier een pagina af om te kijken of de kust veilig is, wat deze keer het geval is. Helaas kan ik hier niemand iets verbieden te bespreken, natuurlijk.
Dit is pure speculatie, wij weten niets over de setlist tot na vrijdag en zaterdag :) .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:06:09 #235
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97686340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Ik doe m'n best niets over de setlisten te weten tot en met 23 juni zodat dan de nummers als een verrassing op me af komen. Ik kijk ook geen opnames. Het is dus best een risico dat ik hier kijk. Maar Ik scroll af en toe heel voorzichtig hier een pagina af om te kijken of de kust veilig is, wat deze keer het geval is. Helaas kan ik hier niemand iets verbieden te bespreken, natuurlijk.
Hehe we zijn gewoon aan het speculeren hoor :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97686370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:02 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Juist, ja. Ik zou ook graag willen meeschreeuwen met exact die zin zoals we in 2005/2006/2007 bij elk optreden deden, terwijl het anno 2011 nogal (zoals ik zei) een ironische lading zou hebben, gezien de stappen die Alex Turner sinds die tijd heeft gezet...
Dit word mijn eerste AM concert. Dus ik weet niet waar jullie wel en niet mee meeschreeuwden maar ik hoop toch echt dat ze dit nummer spelen :) .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:07:56 #237
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97686386
Zou er persoonlijk niet op rekenen. Maar enkele andere verrassingen moeten zeker wel mogelijk zijn. Iets met Miles Kane of zo mag ook altijd :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97686391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:06 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hehe we zijn gewoon aan het speculeren hoor :P
Houden zo.
pi_97686412
Ik heb nog even geluisterd naar Miles Kane's solowerk, maar ik vind het niet echt fantastisch....

Als ze iets uit het LSP tijdperk spelen word ik wel heel blij :P .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:09:55 #240
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97686433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb nog even geluisterd naar Miles Kane's solowerk, maar ik vind het niet echt fantastisch....

Als ze iets uit het LSP tijdperk spelen word ik wel heel blij :P .
Daar moet je al helemaal niet op rekenen :P Eerder Plastic Tramp dan.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97686439
Dit word trouwens mijn eerste 'grote' concert :') .

Ik ga meestal naar concerten van max 5 pond. En van rustige artiesten :@ .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_97686495
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:06 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Dit word mijn eerste AM concert. Dus ik weet niet waar jullie wel en niet mee meeschreeuwden maar ik hoop toch echt dat ze dit nummer spelen :) .
Haha, geen probleem, gaat ook niet om het meeschreeuwen, maar om de tekst van desbetreffende song, waardoor de band zelf (en Alex Turner in het bijzonder) heeft aangegeven het nummer nooit meer te kunnen spelen. En niet alleen in hun zure "Humbug"-tijd, maar juist ook recentelijk, terwijl ze weer met goede gevoelens konden terugkijken op de andere voorheen door hun zelf verguisde nummers.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:13:27 #243
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_97686519
Dus ze kunnen dat lied niet meer spelen omdat het over vroeger ging of wat?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_97686584
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Haha, geen probleem, gaat ook niet om het meeschreeuwen, maar om de tekst van desbetreffende song, waardoor de band zelf (en Alex Turner in het bijzonder) heeft aangegeven het nummer nooit meer te kunnen spelen. En niet alleen in hun zure "Humbug"-tijd, maar juist ook recentelijk, terwijl ze weer met goede gevoelens konden terugkijken op de andere voorheen door hun zelf verguisde nummers.
A girl can dream :* .

De setlisten van hun US tour stemmen mij wel vrolijk trouwens *) .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_97686670
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dus ze kunnen dat lied niet meer spelen omdat het over vroeger ging of wat?
Nou, ik vond het bij het vorige album een beetje flauw dat ze vonden dat ze de songs van daarvoor ontgroeid waren, en daardoor niet meer speelden. Ik kan dat echt wel los zien. Een 25-jarige Alex Turner die een song speelt welke hij schreef met de gedachten van een 17-jarige. Wat denk je, dat de 69-jarige wordende McCartney het niet grappig vind om nog op het podium te zingen: "She was just seventeen, if you know what I mean"? Of een nummer voor een liefde van 40 jaar terug?

Alleen... Ik het geval van "Fake Tales" kan ik het wel begrijpen. Hij is de in Sheffield geboren nu in New York City wonende rock-ster geworden, hoe ziet iemand het voor zich dat hij nu die zinnen zingt?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:20:42 #246
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97686717
Als het een regulier nummer in hun setlist zou worden zou het een beetje belachelijk zijn ja maar een keer het nummer spelen en het er dik opleggen dat het ironisch bedoeld is.. Kan nog wel gebeuren misschien? :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97686796
Dat zou me afschuwelijk lijken, humor er in verwerken. En of het nu één keer of 20 keer is, dat maakt ook niet uit. Maar ik mis het nummer echt heel erg live, dus ik moet eigenlijk zeggen dat ik het niet begrijp.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:25:38 #248
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97686826
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zou me afschuwelijk lijken, humor er in verwerken. En of het nu één keer of 20 keer is, dat maakt ook niet uit. Maar ik mis het nummer echt heel erg live, dus ik moet eigenlijk zeggen dat ik het niet begrijp.
Weet het niet, had het bijvoorbeeld wel passend gevonden in de Big Weekend set waar ze toch al alles en iedereen belachelijk maakte :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97686839
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Daar moet je al helemaal niet op rekenen :P Eerder Plastic Tramp dan.
"505" is wel een zekerheidje... Ze spelen een kwartiertje langer dan in het huidige (afgesloten?) gedeelte van de tour, dus het zal mij benieuwen. Een logische keuze zou zijn om de 'rotatie-songs' allemaal te spelen. Benieuwd of ze de tweede avond nog een verandering plaatsen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:26:44 #250
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_97686848
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nou, ik vond het bij het vorige album een beetje flauw dat ze vonden dat ze de songs van daarvoor ontgroeid waren, en daardoor niet meer speelden. Ik kan dat echt wel los zien. Een 25-jarige Alex Turner die een song speelt welke hij schreef met de gedachten van een 17-jarige. Wat denk je, dat de 69-jarige wordende McCartney het niet grappig vind om nog op het podium te zingen: "She was just seventeen, if you know what I mean"? Of een nummer voor een liefde van 40 jaar terug?

Alleen... Ik het geval van "Fake Tales" kan ik het wel begrijpen. Hij is de in Sheffield geboren nu in New York City wonende rock-ster geworden, hoe ziet iemand het voor zich dat hij nu die zinnen zingt?
Je hebt helemaal gelijk, het zou een nogal dwaze vertoning worden.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')