Jawel.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:40 schreef ForumPimp het volgende:
Hoe lang duurt Happy Hour trouwens? Ik kan me niet echt voorstellen dat het maar 1 uur duurt.
Tering, leuk potje man. Maar wat een team, dat sloeg echt helemaal nergens op. Ze wisten elke bal in te schatten en ze hebben vrijwel alle duels 1 op 1 gewonnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef Rijstbal het volgende:
Ah lekker potje weer Pimp. Ik wist niet dat Xavi zo'n goed schot had. Die goal van hem had die een zee van ruimte maar die 2e goal was wel knap ingeschoten.Oh en voortaan niet meer voor mn doellijn gaan staan wanneer ik een vrije trap neem. Dat doe ik ook niet bij jou
Mijn eredivisie team speelt niet verkeerd. Junker lijkt wel de Drogba van de EredivisieAlleen IF de Jong lijkt soms onzichtbaar.
Ik zet nooit mijn spelers op de doellijn en ik verwacht dat mijn tegenstanders dat ook niet doen, hoewel je dat niet kan eisen natuurlijk maar het is een beetje lame imo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Tering, leuk potje man. Maar wat een team, dat sloeg echt helemaal nergens op. Ze wisten elke bal in te schatten en ze hebben vrijwel alle duels 1 op 1 gewonnen.![]()
Maar Xaxi heeft een lekker schot ja, scoor tegenwoordig vaak zo.
Maar ik zal niet meer voor de doellijn staan, was niet op de hoogte dat jij dat ook niet deed.
Tof potje.
Inderdaad, ik doe het ook niet...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik zet nooit mijn spelers op de doellijn en ik verwacht dat mijn tegenstanders dat ook niet doen, hoewel je dat niet kan eisen natuurlijk maar het is een beetje lame imo.
Mee eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik zet nooit mijn spelers op de doellijn en ik verwacht dat mijn tegenstanders dat ook niet doen, hoewel je dat niet kan eisen natuurlijk maar het is een beetje lame imo.
jij wel, ik heb bijna in mn broek staan zeiken van de woedequote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Om de een of andere reden kan ik nergens foto's uploaden. Maar het geweldige nieuws...
Ik speelde met mijn Under 80 team. Zoals iedereen weet, misschien wel het beste team in Fifa...
Ik kom tegen iemand met de volgende opstelling....
IF Adebayor IF Villa
Iniesta
IF Pedro - C. Ronaldo
IF Xavi
IF Abidal - IF Pique - IF Puyol - IF Alves
IF Casillas.
Na 80 minuten zet hij Torres op Villa z'n plaats, Fabregas wisselt hij voor Iniesta en Messi op de plaats van Pedro.
Ik won met 4-0, ik heb in m'n broek staan zeiken van het lachen.
Ik twijfelquote:
Maar die zit ook al in het TOTY en ik zie geen extra Eto'o op de markt?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/TheRealGraoully
Alleen de IF kansen zijn groter en er zitten extra IF's van bekerfinales bij, oa Eto'o. Geen goedkopere packs dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |