Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Ik heb nu Wijnaldum. En IF Eriksen gaat op rechts. En dan Siem op CF.quote:
Ik moet altijd wel minimaal effe een goaltje maken jaquote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die elke keer als hij het spel start eerst 5 minuten in de arena aan het kloten is?
Ja, volgens mij doet iedereen hier FUT, het onder de knie krijgen zal niet langer dan een half uur duren en daarna leer je af en toe nog iets wat je niet weet.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef Caland het volgende:
Dus jullie spelen allemaal FUT?
Hoe lang duurt dat voordat je het een beetje onder de knie hebt...
Als ik geen goal heb gemaakt in de arena kan ik niet beginnen aan FUTquote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die elke keer als hij het spel start eerst 5 minuten in de arena aan het kloten is?
Kutopstelling.quote:
Ik vind het fijn spelen, beetje als 4-3-3 alleen dan goedkoopquote:Op maandag 30 mei 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kutopstelling.
Mn basiselftal is afNog alleen ff omtoveren in de juiste formatie en bankspelers kopen.
Welke speler kan ik nog meer als CDM opstellen? (behalve Schaars)
[ afbeelding ]
Wat een rukpotje speelde wij gisteren zegquote:Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef mash_ het volgende:
Ik speel nu met IF mertens. Speelt ook wel fijnalleen niet op cam dan.
En dat duurt bij jou 5 minuten :pquote:Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel minimaal effe een goaltje maken ja
Emanuelson van Ajax kopen ?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kutopstelling.
Mn basiselftal is afNog alleen ff omtoveren in de juiste formatie en bankspelers kopen.
[ afbeelding ]
Hoeveel chem krijgt hij dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Emanuelson van Ajax kopen ?
hmm 61 defence.. best laag.
Bouma is gewoon het best
de zeeuw omtoveren naar CDM? speelde bij mij best redelijk destijdsquote:Op maandag 30 mei 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kutopstelling.
[ afbeelding ]
Heb de Zeeuw ook in mijn 2e team.. 4-3-3, vind hem het wel aardig doen, en dat terwijl die tussen allemaal Liga BBVA spelers loopt.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de zeeuw omtoveren naar CDM? speelde bij mij best redelijk destijds
ja er was lag. En dat speelt gewoon kutquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat een rukpotje speelde wij gisteren zeg![]()
Ze hadden er echt geen zin in en het was ook een beetje laggy?
Eens. Onmogelijk ook om zo een lekker potje te spelen en leuk te scorenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja er was lag. En dat speelt gewoon kutwel raar want potjes er voor had ik nergens last van. Alle3 de doelpunten waren nou ook niet echt mooi te noemen.
Heb ik ook gebruikt in mijn Nederlandse team voor op de bank, gaat er wel mee door verdedigendquote:Op maandag 30 mei 2011 14:30 schreef Rijstbal het volgende:
PSV Afellay kan ik ook als CDM gebruikende Zeeuw vind ik maar matig.
Haha nee ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Brisbane Roarquote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Tim86 het volgende:
Wel een leuke reactie van die kerel
Wat voor shirts heb je nu? Zien er wel mooi uit
Nicequote:
Engelaar, maar die is echt traag als stront door een trechter..quote:Op maandag 30 mei 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kutopstelling.
[ afbeelding ]
Je verkoopt ze te duur? Sommige spelers wil gewoon niemand hebben dan kan je ze discarden...quote:Op maandag 30 mei 2011 17:39 schreef Caland het volgende:
Net effe een tijdje dat FUT gespeeld (had vorig jaar al een keer een team aangemaakt, helemaal vergeten) maar ik snap er barweinig van. Je verdient wel heel langzaam geld en ook best redelijke spelers krijg ik echt totaal niet verkocht. Doe ik iets fout?
Kijk ff in de OP>!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Njah, heb nu dit bij elkaar weten te sleutelen, uiteindelijk wil ik er een moffenelftal van maken.
Ergens een site met een handig overzicht van de opties in FUT?
Brazilianen (de lage gold brazilianen) zijn amper wat waard, probeer de grotere competities, spanje/italie/engeland, dan is er op de lage spelers best een marge van 100-200 coins per stuk te behalenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:46 schreef Caland het volgende:
Njah, kheb bijvoorbeeld hem kunnen verkopen voor 300.
[ afbeelding ]
Is dat niet erg weinig?
Hoeveel coins heb je al dan in het Nasri-fonds?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef Rijstbal het volgende:
Pfff. Die IF Nasri is belachelijk duurIk wil hem hebben.
![]()
Ik hoop dat die eindelijk betaalbaar wordt wanneer de TOTY uit is.
http://twitter.com/#!/TheRealGraoullyquote:
Zondequote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga wat pakjes halen met m'n VDV winst van zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |