abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97953719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef livelink het volgende:
En vergeet de spruitjes niet, Enneacanthus!
Het zijn net kleine groene kooltjes. Je kunt er oa. heerlijke soep van maken. Ik snap niet dat sommige mensen zo'n allergie daarvoor lijken te hebben.
Gehakt was in de aanbieding trouwens.
Heb je nog naar Wie van de Drie gekeken?
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:02:09 #252
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_97953899
Natuurlijk O+

En door Laura ben ik even teruggegaan naar mijn jeugddromen. Voetballen met Marco van Basten in het team en een bergetappe winnen in de Tour.

Dat waren nog eens mooie tijden met mooie dagdromen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_97954325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
Natuurlijk O+

En door Laura ben ik even teruggegaan naar mijn jeugddromen. Voetballen met Marco van Basten in het team en een bergetappe winnen in de Tour.

Tja, vroeger had je Spiderman en Superman.. Nu hebben we Laura O+
pi_97961821
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef livelink het volgende:
En vergeet de spruitjes niet, Enneacanthus!
En die nederlanders maar denken dat ze het alleenrecht hebben op spruitjes en spruitjeslucht! Echt niet hoor, ook in frankrijk liggen ze gewoon in het schap op de groente afdeling van de supermarkt!
Denk dat Laura daarom frankrijk ook gewoon voorbij gevaren is, het stonk er teveel naar spruitjes!
pi_97962532
O
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
Natuurlijk O+

Op de fiets de Alpe d'Huez op, leek me geweldig! Helaas heb ik behoorlijk last van hoogtevrees, dus zelfs toen we in de auto die berg op gingen kwam ik kleuren poep tekort om het zo maar even te noemen.
Heb vandaag wel steeds de Alpe d'HuZes gevolgd. Wat een prestatie hebben die mensen met elkaar geleverd! ¤ 20 miljoen bij elkaar gefietst voor de bestrijding van kanker! Sommigen zijn vandaag echt 6 keer die rotberg op gefietst!
pi_97964970
Uit het gastenboek van laura. Nog weer iemand die nog steeds niet door heeft dat er voor Laura geen record meer valt te behalen.

Beste Laura, Geweldig hetgeen je tot nu toe bereikt hebt en lees je weblog als een spannend en levend boek waarvan niemand de afloop alvast even kan bekijken. Lieve Laura, maak a.u.b. niet dezelfde ‘fout’ die Tania Aebi destijds maakte toen ze spontaan iemand een aantal mijlen mee liet varen. Je schrijft: ‘vervolgens ben ik samen met een leeftijdsgenoot van een van de andere jachten naar de ankerplaats gevaren’. Voor mij en hoogstwaarschijnlijk voor velen met mij geen probleem, maar je kunt je indenken hoe sommige critici hierover denken en je -als ze kwaad willen- een eventueel record wat je wilt behalen de kop in drukken. Dit zal zonde zijn. Kijk maar of je hier wat mee wil en kan. Met grote bewondering.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:57:56 #257
37150 livelink
pi_97971664
Laura is druk vrienden en uitstapjes aan het maken. Iets zegt me dat ze waarschijnlijk wel een behoorlijk tijdje in Tahiti gaat blijven *)
pi_97981517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef livelink het volgende:
Laura is druk vrienden en uitstapjes aan het maken. Iets zegt me dat ze waarschijnlijk wel een behoorlijk tijdje in Tahiti gaat blijven *)
Ik schat een weekje of twee, lekker rond crossen in een wrak van een auto.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:44:21 #259
40566 Ericr
Livewrong
pi_97984397
In feite is zo'n trip paarlen voor de zwijnen werpen. Ik denk niet dat Laura enig besef heeft hoe uniek de plekken zijn die ze bezoekt en als ze eenmaal terug is eigenlijk nooit meer door andere unieke zaken geprikkeld zal worden.

Of ze gaat de rest van haar leven teren op de zakken van anderen om plezierreisjes te maken of het eindigt met een Laura die al thuiszittend alles maar saai vind en een zeer onbevredigend leven gaat leiden.

(de jaloezie-kaart hoeft overigens niet getrokken te worden, heb mijn fair share van unieke plekken wel beleefd tot nu toe).
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:55:38 #261
40566 Ericr
Livewrong
pi_97984811
Weer World Press Photo materiaal. Belichting, kleur, compositie, onderwerp, allemaal top!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:25:11 #262
37150 livelink
pi_97990860
Tja, zelfs als ik zo'n auto uitleen zou ik het toch niet heel leuk vinden als mensen er bovenop gingen staan. Ze heeft haar St. Maarten-flow volgens mij weer helemaal te pakken.
pi_97991484
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:25 schreef livelink het volgende:
Tja, zelfs als ik zo'n auto uitleen zou ik het toch niet heel leuk vinden als mensen er bovenop gingen staan. Ze heeft haar St. Maarten-flow volgens mij weer helemaal te pakken.
Uit haar laatste weblog had ik begrepen dat de eigenaar van het wrak de foto heeft gemaakt, maar ik kan het mis hebben hoor. En wat is haar St. Maarten-flow?

Weten jullie wat ik nu vreemd vind? Dat bericht in haar gastenboek waarbij ze eigenlijk wordt aangezet om maar te liegen. Anders zou ze een eventueel record wel eens mis kunnen lopen. Dergelijke berichten zit ik dus echt met open mond te lezen. Ik kan er werkelijk met mijn volle verstand niet bij!

Voor mij en hoogstwaarschijnlijk voor velen met mij geen probleem, maar je kunt je indenken hoe sommige critici hierover denken en je -als ze kwaad willen- een eventueel record wat je wilt behalen de kop in drukken. Dit zal zonde zijn. Kijk maar of je hier wat mee wil en kan.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:45:54 #264
37150 livelink
pi_97991613
Nee, ze heeft hem geleend

We had a awsome day!! Van de gestrande zeiler waar we gisteren mee naar de waterval zijn geweest, mogen we de auto lenen omdat ie toch twee weken weg is. Maar niet voor hij eerst een foto mag maken met mij en zijn auto.. Ja inderdaad, de wrak auto whaha!! Samen met een vriendin van een andere jacht zijn we het hele eiland rond gereden, en zelfs bijna helemaal naar de oost punt van het kleinere eilandje. Wouw echt mooi. Alleen toen we weer eens een heuvel opreden begon de motor ineens te koken.., waarop we nog net weer beneden konden komen bij een tankstation, en hebben de verdere dag om de 20 km water bij moeten vullen.. Het is hier wel enorm duur, alles kost hier wel twee tot drie keer zoveel als in Nederland. Dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat alles aangevoerd moet worden per vliegtuig en boot. Bij terugkomst loop ik zo te praten dat ik even niet oplet en.. plons! Iedereen in de haven lachen natuurlijk, waarop we gelijk maar zijn gaan zwemmen. Want het was eigenlijk heerlijk om na zo,n lange autorit de hitte van de dag van je af te spoelen. Vanavond ben ik uitgenodigd.., dit keer op een mega zeiljacht van 40 meter! Die mensen heb ik gisteren op de BBQ ontmoet, en die nodigde me vandaag dus uit.

Laura

Met de St. Maarten-flow bedoel ik de periode van uitstapjes, BBQ's op andere boten en dat soort zaken.

haar Engels is overigens ook niet super

Oh, wacht. Ik zie inderdaad dat het ook zou kunnen zijn dat hij nog die foto heeft gemaakt.
pi_97995544
Een vriendin van een andere boot? Wie mag dat dan wezen? :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:17:36 #266
321876 Cherna
Fuck the System
pi_97998969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
Recordpoging solo zeilen...

[ afbeelding ]
Wat een blamage voor die mooie Lancia Delta. Dat die muts op deze auto durft te staan. Minachting voor dit merk en beste auto ooit.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:46:39 #267
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_98004529
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Wat een blamage voor die mooie Lancia Delta. Dat die muts op deze auto durft te staan. Minachting voor dit merk en beste auto ooit.
Vette wagen idd. Wie is die bitch die er bovenop staat? :(
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_98005039
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Vette wagen idd. Wie is die bitch die er bovenop staat? :(
Iemand met dezelfde initialen als Lancia Delta..
pi_98014976
Ik moet trouwens even zeggen dat ik dat rooie haar van haar maar niks vind .. het staat haar he-le-maal niet
pleased to meet you
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:04:31 #270
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_98016530
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Lancia Delta? Zo te zien gewoon een Ford Fiesta hoor... :?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_98016768
Volgens haar column van 26 mei heeft ze weer een record gehaald. Namelijk die van jongste solozeiler ooit die de Grote Oceaan is overgestoken.
pi_98016975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:32 schreef spuitje het volgende:
Volgens haar column van 26 mei heeft ze weer een record gehaald. Namelijk die van jongste solozeiler ooit die de Grote Oceaan is overgestoken.
Ik moet zeggen dat ik die meetmethode erg handig vindt. Als ik nou eens ga lopen tegen de beste marathonloper ter wereld, dan kan ik altijd nog zeggen dat ik hem verslagen heb. Op de eerste 3 meter was ik nl. sneller. En het bultje op 12,3 km deed ik iets sneller dan hij.
Dat ik iedere paar kilometer een uur of wat uitrust en dat ik af en toe de bus pak en tussendoor even naar huis ging, daar hebben we het al helemaal niet over.
Waarom roepen die mensen dat ze records vestigen terwijl ze bij andere gelegenheden zeggen dat het daar helemaal niet om gaat? Bij de HISWA ging het er alleen maar om dat ze de jongste zou zijn..
Er is vast wel eens een kind of een zwangere vrouw de Grote Oceaan overgestoken op een cruiseschip ofzo, dus die claim slaat ook al nergens op.
pi_98018533
Uit haar logboek van 4 juni, ook deze etappe heeft ze de motor dus weer gebruikt.

Alleen de wind is nu echt foetsie, en ik heb Guppy's kleine motor maar eens lief toegesproken.. Dat gaat niet zo hard maar spaart wel brandstof. Ik verwacht morgenavond bij het begin van de Tuamotus te zijn. Leuk en spannend tegelijk, maar waarschijnlijk wel met heel weinig slaap..
bron
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 14:44:09 #274
137949 Disana
pi_98024424
Laura's nieuwste blog staat weer bol van de taalfouten, maar afgezien daarvan wekt ze de indruk zelf in 'de wrak' gereden te hebben. Wat een lezer tot het volgende brengt:

quote:
Hello Laura, Reading your blog and looking at the pix's, I'm again amazed at your free-style life! You are a professional sailer but where did you get driving experience and how to pass a exam for your driving licence at your age? I would never board a car of such a poor condition as you have done. Now you are safe and well back with Guppy and plan to set sail for Moorea, that gives me a better feeling!
Tja, dat krijg je als je niet teveel kwijt wilt over je begeleiders.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:50:04 #275
37150 livelink
pi_98024644
Precies! Al die administratieve klussen gaan altijd onder begeleiding van een volwassene. Dat viel me ook al op. En ik ergerde me wel een beetje aan het zeikgehalte in haar post. Ze klaagt wel over Nederland, maar dat zeuren over parkeren is echt typisch Nederlands.

Stom is dat. Als ze zeilt vind ik de reis wel interessant, maar die vakantieverhaaltjes van haar vind ik vreselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')