Ze lijkt wel altijd in gezelschap van volwassenen, vaak al mensen die niet meer zo heel jong zijn. Denk dat er onderling wel afspraken zijn wie er waar een beetje op haar let. Zo schreef een mevrouw een tijd terug:quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen, ik bedoelde het meer als zijnde dat laura z'n autorijskills niet kent en dat koekblik valt uit elkaar bovendien kent ze die vent ook nog maar net...maarja het is in elk geva wel lekker losbandig
zou laura het bij iemand moeten melden als ze met een paar man ergens heen gaat? lijkt me wel toch, je laat je dochter van 14/15 in NL toch ook niet zomaar met iedereen overal naar toe gaan? daar ben ik dus heel benieuwd naar naar die hele organisatie rondom laura en niet laura's halfbakken avonturen (waar ik alleen maar van kan dromen).
het lijkt wel alsof die mensen op het allerlaatste moment zijn gevraagd om Laura een beetje in de gaten te houden.... kortom, dan kun je niet weigeren ik denk dat als mensen op voorhand werd gevraagd op laura te passen dat veel mensen dat niet gedaan zouden hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze lijkt wel altijd in gezelschap van volwassenen, vaak al mensen die niet meer zo heel jong zijn. Denk dat er onderling wel afspraken zijn wie er waar een beetje op haar let. Zo schreef een mevrouw een tijd terug:
"momenteel zijn hier niet veel Nederlanders, dus werden wij al snel gebeld met het verzoek haar op te vangen"
Met deze mensen maakt ze uitstapjes, ze eet bij ze etc. Voor haar ouders moet dat wel een geruststellende gedachte zijn, dat er een beetje op haar wordt gelet.
En Disana, haar kosten zal ze betalen uit donaties en sponsorgelden en van het geld wat ze voor haar column krijgt.
Oepsiefloepsie... Een leesfout van mij, wel één in een taal waar je verder toch niets aan hebt, weliswaar.. maar toch slordig..quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef spuitje het volgende:
Wel goed lezen he?![]()
We zijn samen met een ander stel zeilers in zijn auto er heen gereden
Ze was dus heul niet alleen met die gozer.
En die taalfouten zijn inderdaad erg slordig, maar wat maakt het uit? Aan nederlands heb je toch niets! Dus hoef je ook je best niet te doen het goed te leren schrijven.
Iemand heeft zitten corrigeren, want 'touristisch' is nu 'toeristisch'. Alleen valt de auto nog 'helememaal' uit elkaar en staan alle andere taalfouten er ook nog.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:34 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Om toch nog maar even aan te tonen hoe laks men is met de geplaatste berichten op laura's weblog. (niet om hun zwart te maken maar het is gewoon belachelijk en erg jammer dat hier geen aandacht aan wordt besteed):
Ondertussen heb ik al weer veel nieuwe mensen leren kennen, een ervan is een gestrande zeiler die hier nu moet werken voor hij weer verder kan.. Hij is hier al zeven maanden en kent een waterval die niet touristisch (duits voor toeristisch ...?) is, en eigenlijk alleen locals kennen. We zijn samen met nog een stel zeilers in zijn auto er heen gereden. Een grote waterval in een enorme groene vallei, en er is behalve ons echt helemaal niemand. Het is zoooooo mooi, echt wouw, we hebben in de waterval gezwommen (naar mijn weten kan alleen zalm "in een waterval zwemmen") en kokosnoten gegeten. En die auto is echt grappig.. valt helememaal uit elkaar en moet je met draadjes starten, met een heel oud motortje erin die echter wel super mooi loopt (heel verstandig laura, na een eerder auto ongeluk bij een wildvreemde in de auto stappen, althans blijkbaar iets dat als auto moet doorgaan). Vanavond is er een BBQ in de marina, dus daar ga ik maar eens even heen om nog wat nieuwe mensen te leren kennen. Het is wel echt enorm wennen om weer ergens te zijn waar een Mac Donalds, grote wegen, winkels, files, drukte en haast zijn.. Maar het eiland is waanzinnig mooi, en het water is zo helder dat ik mijn anker op 10 meter diepte kan zien alof (kom op....) het gewoon op het dek ligt.
Laura
Ach ja, je denkt wat af als je de as van je moeder verstrooitquote:Lieve Laura, Afgelopen zondag waren we , de kinderen en gezinnen, per boot de noordzee op om Ma's as te verstrooien. Hoewel het maar 15 minuten varen was , waren we allen behoorlijk ziek. Met veel bewondering en respect spraken we over 'dat ene jonge meisje ' dat al dagenlang alleen op de woeste zee vaart.. Ik ga nu met nog meer belangstelling jou reis volgen.
Ik verdenk daar wel meer van, zoals ook deze:quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Dat is een troll over die moeder`s as, dat kan gewoon niet anders
Tenzij het een pedo is natuurlijkquote:Goede dag lieve laura. Het is nu wel spannend met die harde wind. Maar de BUDDHA zal jou beschermen. De BUDDHA weet dat ik van jou begin te houden. Zoals een vader van zijn dochter houdt. Ik blijf steeds naar je luisteren. Vel liefs van Alfonso Lieve Laura Wij genieten van jouw bericten. De BUDDHA zal je beschrmen Houd je taai.
Lol, iemand die HTS heeft gedaan maar geen HBO-ers aanneemt. Wat een nepstudentquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef nikk het volgende:
Vooralsnog gaat het goed met 'r en maakt ze een reis en bereikt ze iets waar 99,99 procent van de azijnpissers in deze topicreeks alleen van kunnen dromen.
Mooi,weten we dat ook weer en zo zie je maar hoe typisch nederlands gedrag sommigen dus vertonen als anderen iets proberen wat buiten hun comfortzone valt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef Ericr het volgende:
Die reactie van Marieke is een troll-posting geschreven door Fokker FransjeVanDusschoten , wel een geslaagde troll natuurlijk.
Denk dat haar gastenboek voor de helft aan trollpostings bestaat, als het niet meer is. probleem is alleen dat Laura en aanhang alleen de ophemelpostings doorlaten en dat lokt natuurlijk uit dat mensen de meeste vage postings gaan plaatsen.
Heb je het nu over Svetan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol, iemand die HTS heeft gedaan maar geen HBO-ers aanneemt. Wat een nepstudent
Toch triest he, die opleidingen in Nederland. Ik zou emigreren en opnieuw gaan studeren als ik jou was. Net als Svetan heeft gedaan. En volgens Svetan hoeft LD het niet eens te doen, studeren dan, want met haar naamsbekendheid krijgt ze straks zo een vet betaalde baan volgens hem!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, verkeerde quoteIk faal. En hard. HBO he
Scholier. Geen student.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
dat bericht was meer om te kijken of ze zo'n post wel zouden plaatsen terwijl ze een serieus bericht waarin ik een opmerking maakte over de vergelijking van een ander tussen laura en anne frank niet plaatsen. ik was trouwens in die post ook gewoon vol lof over laura.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef rubje het volgende:
[..]
Mooi,weten we dat ook weer en zo zie je maar hoe typisch nederlands gedrag sommigen dus vertonen als anderen iets proberen wat buiten hun comfortzone valt.
Dat dus Fransje. Ik had daar in heel normaal en beleefd Nederlands een opmerking over gemaakt, maar ook die werd niet geplaatst. Alleen als je dat kind een enorme bos veren in haar reet steekt word je bericht geplaatst, zoveel is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:59 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
dat bericht was meer om te kijken of ze zo'n post wel zouden plaatsen terwijl ze een serieus bericht waarin ik een opmerking maakte over de vergelijking van een ander tussen laura en anne frank niet plaatsen. ik was trouwens in die post ook gewoon vol lof over laura.
ik snap dat je van die gekke haat posts ofzo uit je gastenboek weert maar een serieuze opmerking over een zeer pijnlijke kromme vergelijking... kom op zeg
Het is een weblog, geen discussieplatform.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat dus Fransje. Ik had daar in heel normaal en beleefd Nederlands een opmerking over gemaakt, maar ook die werd niet geplaatst. Alleen als je dat kind een enorme bos veren in haar reet steekt word je bericht geplaatst, zoveel is nu wel duidelijk.
dus? ik heb er duidelijk bij vermeld dat ze alleen mijn lof stukje hoefden te plaatsen en dat ze de opmerking over die vergelijking in acht moesten nemen en wellicht dat bericht aan te passen of te verwijderen.... werd ie nog niet geplaatstquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een weblog, geen discussieplatform.
Ik vroeg ook niet om een discussie, maar ik vond de vergelijking met Anne Frank te ver gaan. Net als de bewerking van het gedicht van Remco Campert. Maar blijkbaar denken de beheerders van haar site daar heel anders over en dus bleef het staan. Zal er nog wel staan denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een weblog, geen discussieplatform.
Wat een zure reacties op Svetan. Jullie zijn allemaal jaloers dat hij er met zijn rugzakje vandoor mocht, zomaar op tienertoer achter het ijzeren gordijn met zijn 14 jonge jaren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ook eerbied voor de gemiddelde fraudeur, oplichter, zwendelaar en alle andere soorten profiteurs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef nikk het volgende:
Vooralsnog gaat het goed met 'r en maakt ze een reis en bereikt ze iets waar 99,99 procent van de azijnpissers in deze topicreeks alleen van kunnen dromen.
Zo kennen we de Nederlandse volksaard weer. Geniet maar van je koekje en je kopje koffie vanuit 5 hoog achter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb ook eerbied voor de gemiddelde fraudeur, oplichter, zwendelaar en alle andere soorten profiteurs.
Je kunt lullen wat je wilt, maar ze hebben het toch maar voor elkaar.
hmm... Lekker!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Zo kennen we de Nederlandse volksaard weer. Geniet maar van je koekje en je kopje koffie vanuit 5 hoog achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |