Dat inderdaad... Je bent in beginsel een jongen of een meisje, vrij laten in hoe ver dat een kind zich wil conformeren aan de verschillen vind ik prima verder.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een onzin dit. Een kind is wat het is, door zo te doen over het geslacht leg je er volgens mij alleen maar druk op dat je kind 'anders' is. Als de ouders gewoon normaal doen en het kind vrijlaten lijkt me dat beter dan dit rare gedoe.
Wat is Storm sowieso voor naam
quote:
Goed punt idd!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef snoopy het volgende:
Maar waarom willen ze het later laten 'kiezen' als het niet belangrijk is
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:59 schreef Buitendam het volgende:
"goeiesmorges, verloskundigen van het goeie leven."
"Sjezes, Storm!"
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:07 schreef livelink het volgende:
Ik vind het als experiment wel interessant. Maar ja, er zijn al genoeg ouders geweest die het in de 70'er jaren geprobeerd hebben met geslachtsneutraal opvoeden en het grappige is toch wel dat dan bleek dat de meerderheid toch typisch meisjes- of jongensdingen gingen doen.
Het verschil zou nu moeten zijn dat in principe niemand weet welk geslacht het kind heeft en het dus niet toch onbewust als jongen of meisje behandeld gaat worden.
Maar ja, ik zie er ook meteen een jongetje in eigenlijk en zodra het kind naar school gaat, zal het zijn/haar werkelijke geslacht ook niet lang geheim kunnen houden lijkt me.
Volgens mij is dit experiment daarmee wel gedoemd te mislukken, maar het idee erachter vind ik wel leuk.
Slecht gok ik, die gaat kapot gepest worden op school.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:17 schreef Lithia het volgende:
Ik vind het wel een interessante visie. Ik ben benieuwd hoe het verder met het kind zal gaan.
Ik gok dat het vanalles kan zijn, daarom ben ik benieuwd.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Slecht gok ik, die gaat kapot gepest worden op school.
Het kind is waarschijnlijk anders dan anderen, en dat gaat vaak gepaard met pesten.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik gok dat het vanalles kan zijn, daarom ben ik benieuwd.
Vaak, als in 'niet altijd' dus?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het kind is waarschijnlijk anders dan anderen, en dat gaat vaak gepaard met pesten.
Hoe bedoel je dit Buurvrouw?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat ze dit beter hadden kunnen proberen door het kind het tegenovergestelde geslacht mee te geven dan het heeft. in de openheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |